Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

VLC ja ääniasetukset kortissani

PETELIUS

New Member
Morjens jälleen….

Ajattelin heittää ajatuksia tai mielummin kysymyksiä tuostä äänen toistosta,toivossa että saisin valkaisua näihin asioihin.Muutamia päiviä oli näitten ajureiden metsästys pientä tuskaa,mutta sain asian kuntoon. Cretiven kuvakkeet ovat hiukan muuttuneet,mutta ei sen väliä kun äänen toisto pelaa.Tarkoitan näitä asetuksia,mistä voi näitä säätää…Kun mulla oli XP:ssä merkitty tämä äänikortti sound blaster,niin nykyään se on tällainen:

ominaisuudet.jpg





Digitaaline ääniliitäntä..(SB Audigy) Nimi askarruttaa minua.Ei nimi vaan ominaisuus??Onko tällä mitään yhteyttä tuon S/PDIF kanssa..Itselläni ei ole tuota järjestelmää..kohdassa tuetut muodot,on myös ”Dolby digital”Mikä tämä on? Itselläni on se rastitettuna tällä hetkellä!!
Sound Blaster kohdassa on Disable Enhancements...Minkä saa käyttöön?? Sitten tasot Jälleen digitaalinen ääniliitäntä...Siinäpä asioita joihin haluaisin selvyyttä...
Avattavissa ohjelmiin olen ottanut tämän mukaan..hiiren kun vie kaiuttimen kohtaan löytää Vasemmalta tuon äänikortin miksereineen ja oikealta kaiuttimet samoin miksereineen…


Otin myös käyttöön VLC playerin,nyt kun uusin tämän käyttöjärjestelmän… Voiko tämän playerin saada aukeamaan oletuksena kun katsoo jotain uutis pätkiä vai pitääkö se osoite syöttää tähän playeriin.Tarkoitan url osoitetta…Ja mihin kohtaan se tulee syöttää??En löytänyt vielä tästä käyttöjärjestelmästä kansion asetuksista,niin kuin XP:ssä ,että esim.elokuvat voi muuttaa VLC:llä aukeneviksi.

VLC asiat on kohdillaan

Näistä vinkkejä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom