Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Voiko Live tilin siirtää ilman kaapeleita uuteen Elite malliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remedy666
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

remedy666

New Member
Käyn huomenna vaihtamassa konsolin kaupassa uuteen ja kiinnostaisi tietää voiko live tilin siirtää uudelle konsolille ilman mitää mikrosoftilta tilattavaa kaapelia? Harmittaa vähän jos joutuu taas ostamaan uuden 60e hintaisen kulta jäsenyyden!

Vastaus: Voiko Live tilin siirtää ilman kaapeleita uuteen Elite malliin?

Se onnistuu mainiosti, kunhan vaan herätät "vanhan" tagisi henkiin ja maltat hetken kun boxi kerää tietosi takaisin. Ne kaapelit on lähinnä sitä varten jos haluat gamesavet siirtää. Itse en vaan jaksanut ja onkin ollut helpottavaa aloittaa "puhtaalta pöydältä" pelailu.

ofBLACKlight sanoi:
Se onnistuu mainiosti, kunhan vaan herätät "vanhan" tagisi henkiin ja maltat hetken kun boxi kerää tietosi takaisin. Ne kaapelit on lähinnä sitä varten jos haluat gamesavet siirtää. Itse en vaan jaksanut ja onkin ollut helpottavaa aloittaa "puhtaalta pöydältä" pelailu.

Ok. Miten se gamertag sitten siirretään? En ole aikaisemmin siirtänyt. Kannattaako vanha kovalevy tyhjentää ennen kauppaan viemistä vai tyhjentävätkö ne liikkeessä tiedot?

remedy666 sanoi:
Ok. Miten se gamertag sitten siirretään? En ole aikaisemmin siirtänyt. Kannattaako vanha kovalevy tyhjentää ennen kauppaan viemistä vai tyhjentävätkö ne liikkeessä tiedot?

Siinä alustuksessa tulee ainakin sellainen ehdotus, että "recover gamertag" ja sitten kysellään sun tilin tunnukset ja salasana ja asia on pihvi. No itse ainakin formatoin levyn kotona jo, vain välttääkseni mitään yllätyksiä...

Ylös Bottom