Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Pakko tuoda omaa mielipidettäkin hieman esille.

Super Mario Sunshinea mielestäni vaivasivat aika pahasti seuraavat ongelmat:

-Tehtävät liian lyhyitä
-Tehtävät liian yksinkertaisia.
-Viholliset liian yksinkertaisia ja niitä liian vähän
-Maisema ja kentät hienoja, vaan yli puolet kenttien koosta yleensä jätettiin tyystin hyödyntämättä
-Perinteistä tasoloikkaa kovin vähän, liian paljon vesipumpulla pelleilyä ja millin tarkkaa hyppelyä

Omasta mielestäni hyvä peli, mutta todella monta kertaa rasittava ja erinomaiseksi en tätä voisi kutsua. Esimerkiksi Rayman 3:sta pidän ehkäpä mielenkiintoisempana kuin tätä, jos puhutaan GameCuben muista tasohyppelyistä.
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Voihanse hyvinkin olla jollekin pettymys, ei ole genreä tai pelillisiä ratkaisuja tai visuaalista suuntautumista tai juonellista suuntautumista josta ei voisi olla pitämättä tai vihaamatta.
MIkäli haluaa peleiltä eniten juuri juonelta kuten moni hakee kirjoilta on Galaxy varmasti pettymys sillä juoni on sama vanha uusilla kujeilla. Tämä ei kuitenkaan montaa häiritse pelin ollessa kunnossa niin monesta kohtaa.

Ei kaikki pidä myöskään tasohyppelystä ja täten voi peli kaatua jo alkumetreillä menoon. Harvemmin kuitenkin tämmöiset henkilöt edes ostaa tasohyppely pelejä.

Visuaalinen tyyli on myös monille este ei kaikki tykkää marion yleisestä sateenkaari pastelliväritetyistä maailmoista jättisilmäisine pyöreine hahmoineen. Tämä on myös osa syy miksi Nintendoa "haukutaan" lasten pelien valmistajaksi vaikka pelit tarjoavat kyllä paljon myös meille parikymppisillekkin ja vanhemmille.

Harvemmalle kuitenkin peli on pettymys, sen verran raikas tuulahdus tuo on tänävuonna ollut ja uusia jippoja on pilmin pimein.
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

ei voi olla pitämättä!
ostin ton pelin aika vasta ja nyt on 56 tähteä mutta voiko joku kertoa että miten pääsee amusent-parkkiin?! :confused: pakko saada tietää, nopea vastaus, kiitos! :D
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Suoraan sanottuna paskinmpia marioita ja paskin 3d-mario. Läpi on menty, mutta peli oli syvältä. Pari loisto kohtaa ei pelasta mitään.:(
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Ihan hyvä peli 3D tasoloikaksi.. Läpi tuli pelattua mutta vain kerran, toisin kuin esim. Mario64 tai vanhemmat 2D mariot mitä tuli tahkottua läpi useampaan otteeseen peräkkäin. :)
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Siis sunshine on huonoimpia mario-pelejä... Saman toistoa, joka oli mukavaa sen ensimmäiset 2h.
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Siis sunshine on huonoimpia mario-pelejä... Saman toistoa, joka oli mukavaa sen ensimmäiset 2h.

Sanoisin kyllä nyt toisen läpipeluun jälkeen, että toistoa on hieman liikaa. Ja kyllä tämä on NSMB:n jälkeen se huonoin virallinen Mario-loikka.

Mutta toki silti parempi tasoloikka kuin mikään PS2-GC-XBOX aikana julkaistu peli ;)
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Itse ostin pelin käytettynä muutama vikko sitten. Jaksoin pelata 3-4 iltaa, sain kasaan joku reilu 20 tähteä. Sen jälkeen en ole peliin koskenut.
Syy: ärsyyntyminen ja pelimaku jokseenkin muuttunut sitten mario64:en.
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

ei voi olla pitämättä!
ostin ton pelin aika vasta ja nyt on 56 tähteä mutta voiko joku kertoa että miten pääsee amusent-parkkiin?! :confused: pakko saada tietää, nopea vastaus, kiitos! :D

No sinne "amusent-parkkiin" eli Pinna Parkiin pääsee tietenkin hyppäämällä sinne punaiseen kupolin malliseen hässäkkään... :D

No silti en pitänyt pelistä. Useimmat tehtävät oli ihan ärsyttäviä ja kameraohjauskaan ei ollut kehuttava. Olen vieläkin pelissä jossakin 100 tähden tienoilla, vaikka ostin sen jo 5 vuotta sitten. :(
Omistan Mario 64 ja SM Galaxyn, ja ne ovat ihan eri luokkaa kuin SMS.
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Oli yksi peleistä jotka käytetyn cuben mukana tuli. Ensin pelasin vähän alkua, ja oli olevinaan hirveän vaikea. Sitten jäi muitten pelien jalkoihin ja joskus vuoden päästä jaksoin hakata läpi asti.
Johtopäätös: Kyllä siinä jotain on oikein tehty kun se loppuun asti pakotti vääntämään :)
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Jotenkin unohtunut tähän ketjuun kirjoittaa, on vain tullut luettua läpi useaankin otteeseen...:D

Tämän talouden GameCube käynnistyi ensimmäisen kerran 24.12.2003. Se oli joululahja minulle ja pikkusiskolleni. Sisko sai Super Smash Bros. Meleen, ja minä olin toivonut Super Mariota. No Super Mario tulikin ja heti kun purppurainen kuutio oli saatu kiinni telkkariin ja verkkovirtaan, peli sisään, ohjain käteen ja pelaamaan. Pelattuani jonkin aikaa katsoin kelloon. Se näytti 03:26. Järki sanoi että nukkumaan, joten painuin pehkuihin ja jatkoin pelaamista heti seuraavaana aamuna.

Pelaamiseni oli tuolloin vielä niin sanottua "casual" -lajia, joten en nähnyt pelissä mitään vikaa vaan sen parissa kuluivat seuraavat päivät kunnes loma päättyi ja piti vääntäytyä kouluun. Olihan tätä ennen pelattu Super mario 64 läpi 120 tähdellä, ja itse asiassa CameCuben hankinnan edellytyksenä oli vanhan N64:n myynti, joten vaikea valinta oli ollut kyseessä. Uuden himo oli kuitenkin voittanut, ja SunShine pelattiin ilolla läpi.

Se että pidin pelistä eikä sen läpäiseminen tuntunut ollenkaan "pakkopullalta", voidaan tulkita joko siten että olin "vain" casualpelaaja enkä tietentään yhtä kriittinen virheiden kanssa kuin nykyään, tai sitten peli oli vain hiton hyvä ja sen jaksoi casuaalikin kahlata läpi, eikä tarvinnut olla mikään mariofriikki että siihen pystyisi. Veikkaan jälkimmäistä, sillä peli miellyttää vieläkin, vaikkei se mariopeliltä oikein tunnukaan. "Idioottimaisen näköisistä sivuhahmoista" ja saman toistosta en välitä, sillä peli on viihdyttävä yhtä kaikki. Olihan Luigi's Mansionkin samaa imuroimista alusta loppuun ja silti se on GameCuben muistettavimpia pelejä kohdallani, kenties aavekartanon tunnelman vuoksi. Mariossa se oli paratiisisaaren fiilis, ja olin vain iloinen ettei peli ollut liian samanlainen aiempien osien kanssa. Galaxystä en saanut kunnon fiilistä irti, johtuuko se siitä että olen nykyään "pelaaja", ja kaikki on nähty ja koettu eikä mikään enää oikein tunnu uudelta?
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Juuri Gamecuben kokoelmiinsa saanut on kyllä ihan positiivisesti yllättynyt Mario Sunshinesta. Olin TODELLA varautunut, koska olin melko pettynyt Mario64 joka oli tähän mennessä uusin Mario peli mitä olin pelannut.

Mutta peli kyllä veti puoleensa aika moisesti. Vaikka en ole paljoa kerennyt pelata mutta aina kun jostain löytyy aikaa GC:lle niin Mario pyörimään ja vesitykki laulamaan :)
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Ja ehdottomasti parasta antia tässä pelissä oli kyllä ne vesitykittömät natsikentät, joiden kanssa tuli aikanaa kiroiltua kun tippumiskuolema oli aina muutaman sekunnin välein tosiasia.
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Itte oon pelannu vaan siihen, ku mario siinä alussa pääsee vankilasta. En tajunnu koko pelii! Siihen se tyssäs, enkä oo koko peliin koskenu pariin vuoteen. (en omista peliä, oon pelannu kaverilla)
 
Vastaus: Voiko Super Mario Sunshinesta olla pitämättä?

Olihan tuo loistava peli, haluaisin pelata jopa uudestaan, mutta aivan liian raskas jos haluat kerätä kaikki tähdet (kuten minä) Tällä hetkellä tähtiä on 116 ja 4 puuttuu. Ehkä vielä jonain päivänä jaksan ne kerätä ja aloittaa uudestaan.
 
Ylös Bottom