Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

warcraft 3

Vastaus: warcraft 3

Yay jälleen hyödyllinen topic johon melkovarmasti ei tule mitään keskustelua tämän enempää \o
Se kysymyksille tarkoitettu topic voisi kyllä olla hyvä idea, jokuhan sitä on ehdotellutkin
 
Vastaus: warcraft 3

Podu sanoi:
Yay jälleen hyödyllinen topic johon melkovarmasti ei tule mitään keskustelua tämän enempää \o
Se kysymyksille tarkoitettu topic voisi kyllä olla hyvä idea, jokuhan sitä on ehdotellutkin
No tee ihmeessä.
 
Vastaus: warcraft 3

makedin sanoi:
No tee ihmeessä.

Eh.
Voinhan minä tietysti tehdä ketjun joka muutaman päivän sisällä pääsee hukkumaan parin sivun päähän.
Kuka uusi käyttäjä / kysyjä sellaista jaksaa etsiä? Ei kovin moni.. Olisiko parempi jos mode tekisi pysyvän ketjun joka näkyisi aina ensimmäisellä sivulla? (jos normaalikäyttäjä voi tehdä sellaisen ketjun, korjatkaa virheeni, itse olen luullut ettei voi tehdä)
 
Vastaus: warcraft 3

Podu sanoi:
Eh.
Voinhan minä tietysti tehdä ketjun joka muutaman päivän sisällä pääsee hukkumaan parin sivun päähän.
Kuka uusi käyttäjä / kysyjä sellaista jaksaa etsiä? Ei kovin moni.. Olisiko parempi jos mode tekisi pysyvän ketjun joka näkyisi aina ensimmäisellä sivulla?
Totta tuokin. Tajusin mitä ajat takaa, ja mikä vastaus tulee olemaan, tajusin kyllä, mutta pakko oli sanoa. Mutta mutta, kantavana ajatuksena olikin, että eivätkö modet voi tällä foorumilla pinnata ketjuja jälkikäteen? Tai siis, ei se ollut kantava ajatus, vaan se, että luulin niin voitavan tehdä. Tai sitten minun on parasta mennä nukkumaan, jos teksti on näin selvää.
 
Vastaus: warcraft 3

makedin sanoi:
Totta tuokin. Tajusin mitä ajat takaa, ja mikä vastaus tulee olemaan, tajusin kyllä, mutta pakko oli sanoa. Mutta mutta, kantavana ajatuksena olikin, että eivätkö modet voi tällä foorumilla pinnata ketjuja jälkikäteen? Tai siis, ei se ollut kantava ajatus, vaan se, että luulin niin voitavan tehdä. Tai sitten minun on parasta mennä nukkumaan, jos teksti on näin selvää.

:)
Minäkin tajusin mitä hait takaa. Mutta jätän kuitenkin kunnian moderaattoreille, rispektit heille
 
Ylös Bottom