Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Warhawk-klaanit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wiegraf

New Member
Organisoituminen on väistämätöntä nyky-yhteiskunnassa. Kun noita suomalaisia pelaajia näyttäisi useita Warhawkin parista löytyvän ja lisää tulee koko ajan niin voisi alkaa käymään keskustelua tästä aiheesta. Median ensinmäinen sääntöhän on että anna kansalle sitä mitä kansa haluaa!

Vastaus: Warhawk Klaanit

Miqail sanoi:
Ajattelin perustaa Finnish_Gaming_Unit:ille myös oman Warhawk klaanin, tällä hetkellä meidän porukkaa löytyy mm. Vegasin ja Resistancen peleistä. Tervetuloa mukaan kotisivut löytyvät osoitteesta http://clan-fgu.urli.net/
Laitoin privaa. Ja minä olisin halukas klaaniin? pääsisinkö mukaan?

Täältä löytyy myös yksi klaanitoiminnasta kiinnostunut. Jotta jos joku on tekemässä klaania tai vapaita paikkoja löytyy.

Suht aktiivinen ja taitoakin löytyy jonkin verran. 17. syyskuuta asti en pelaile niin hirveästi kylläkään kun on yo-kirjotukset sillon, mutta sen jälkeen taas kerkeää enemmän.

Ja jos ei porukalle löydy klaania niin pistetään pystyyn semmonen. :p

Vasemmalta läytyy semmoinen kohta kuin "klaanihakemukset"

Haen huomenna.

Vastaus: Warhawk KonsoliFIN-serveri

Perustin warhawk klaanin...jos on halukkaita liittyjiä niin lisätkää mut...nick on sneikki

Hakusessa olis muutama aktiivinen Warhawk pelaaja!!!!! Ikää sais olla mielellään se 18 mut poikkeuksia voidaan tehdä tapaus kohtaisesti.Klaanihan on FDF. Ei tarvi mikään pro pelaaja olla kunhan innostusta riittää ja mahdollisuuksia pelailla muutamana iltana viikossa. Tulevia klaanin pelejä tulee olemaan cod4,ut3 ja socom ainakin. pikaviestiä mulle tai sit lisäilkää messengeriin mikko.hyry@mail.suomi.net

Legendaarinen Suomi-klaani Face of Death [FoD] hakee pelaajia Warhawkiin.
Olemme vielä pelanneet PS2:lla SOCOM:CAta ja olemme CG:n ladderissa sijalla 14. klaaneja siellä on 63.

-Sinun tulee olla aktiivinen, aktiivinen ja aktiivinen pelaaja. Ikä mielellään yli 18, mutta poikkeuksiakin tehdään. SOCOMissa meillä on taitavia 14v. pelaajiakin.
-Sinun EI tarvitse olla Warhawk taituri, vaan pelata iloisesti ja nauttien, mutta voitto silmässä kiiluen :D .
-Pelaat klaani matsit AINA klaanin, etkä oman edun mukaisesti.
-Olet halukas sitoutumaan klaani toimintaan ja klaani uskollinen (et vaihtele klaanista toiseen).
-Meillä on erittäin hyvä ja mukava porukka, joten viihtyvyys on lähes taattu.
-Ja lopuksi olet halukas näyttämään viholliselle KUOLEMAN NAAMAN!!!

Aattelin tuossa että vois tehdä KonsolifFin klaanin. Lyhenteen vois laittaa Fin mitä tulee itekkii käytettyä omassa klaanissa jotta muut pelaajat näkevät mistä ollahan kotosin.

En nyt tiiä ruetaanko mitään klaani matseja ottaa mut ainaan on helppo kahtoo klaanin kautta millä sevulla on suomalaisia nöyryyttämässä muita pelaajia.

Onko kellään kiinnostusta jos tehdään klaani??

Kyllähän sitä, mutta nimeks kannattaa laittaa vaikka KFin. Fin on jo otettu ;)

Muntu sanoi:
Kyllähän sitä, mutta nimeks kannattaa laittaa vaikka KFin. Fin on jo otettu ;)

No mullahan se on käytössä tän hetkisessä klaanissa mutta se on nimellä Finnish Drunkasses jossa ei oo muita tyyppejä koskan tein sen vaan ton lyhenteen takia jotta pelaajat tietää mistä oon kotosin. Kyllä luulen että samoja lyhenteitä voi olla eri klaaneilla käytössä koska tein ton klaanin pari viikkoo sitte. Eikös pappa klaani käytä KFin lyhenettä?

mie kyllä voisin johonki suomi klaaniin liittyy.. pistä beermastah klaani kutsu mulle tulee vaik

KoNNa sanoi:
mie kyllä voisin johonki suomi klaaniin liittyy.. pistä beermastah klaani kutsu mulle tulee vaik

Kerro vähän itsestäsi.. ikä, kauanko olet pelannut, mitä pelejä ym... :rolleyes:
Pelkästään tuolla "haulla" ei pitkälle pötkitä.

Foxi sanoi:
Kerro vähän itsestäsi.. ikä, kauanko olet pelannut, mitä pelejä ym... :rolleyes:
Pelkästään tuolla "haulla" ei pitkälle pötkitä.

noh ikä on 22... pelannu pleikka ykkösen alusta alkaen pelejä.. ja ihan jollain tapaa osaan warhawkiiki ja sillee... mut en välttämättä ihan joka päivä hirveesti jouda pelaa ku on perhettäki.. mut iltasin kyl jos pystyy ja viikonloppusin.. hmm no mitäs muuta?

niin ja pelit joita pelailen/oon pelaillu: no tällä hetkellä warhawk ja tekken online ja gran turismot.. ja kavereiden kaa aika paljo tuli pelailtuu ps2:lla timesplittersii quakee jne jne jne..

Tervehdys. Warhawk tuli ladattua ja sen verran koukuttava kokemus on ollut, että haluaisin osaksi jotakin kotimaista klaania. Ikää on 25 vuotta ja erillaista pelaamista olen harrastellut pikkupojasta asti.
Kokemusta verkkopelailuyhteisöistä löytyy lähinnä kiekko.tk:n maailmasta, jossa olen pelaillut lähes kolme vuotta. IRC:n äärellä olen lähes aina kun en ole töissä. Peliaktiivisuutta uskaltaisin lupailla 1-2 tuntiin illassa. Head settiä en omista hankin sellaisen kun tarvis tulee.

nimimerkkini on Lapp1z

Ylös Bottom