Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wario Land 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja flamer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

flamer

New Member
Mitä mieltä olette?

Minulle peli oli suuri pettymys. Ei sitä jaksanut paljoa pelata. Myin pois ja pistin rahat SmackDown!-Ps2-peliin.
 
WL4

Itse en ole kyseistä peliä vielä pelannut, mutta minun pitäisi saada se testiin jossain välissä, joten katsotaan sitten..

Ainakin arvosteluissa se on saanut lähinnä ylistäviä arvosteluja..


- Esa
 
WL4-arvostelu

... on löydettävissä täältä: http://www.makiil5.pp.fi/wl4_olli.htm.

Olli-Matti Rautiainen antaa WL4:lle 92 pistettä ja sanoo:

"Hyvää:
+ Yksityiskohtainen ja värikäs grafiikka
+ Tuttu Warion ohjaussysteemi
+ Tekemistä riittää
+ Ei niinkään tyypillinen tasohyppely

Huonoa:
- Musiikit eivät välttämättä käy aina tason kanssa yhteen
- Wario ei ole enää kuolematon"

--

Eli kaikki siis eivät suinkaan ole peliin pettyneitä.

- Esa
 
Itseäni ei kyllä yhtään kiinnosta Warion seikkailut. Castlevania on jälleen ainoa GBA-pelini, piti muut myydä rahanpuutteessa pois. Kyseinen peli on myös mielestäni ainoa "tosi hyvä" peli mitä GBA:lle on vielä tullut. Pitänee odottaa kevääseen asti, kun kaikki "hyvät" pelit ilmestyvät, kuten Golden Sun, AW sekä Sonic.
 
Itsekin minun pitäisi saada tuossa ensi vuoden alussa Wario Land 4-testipenkkiin ja täytyypi sanoa, että tälläisenä tasoloikkafanina odotan peliä innolla.

Sittenpähän nähdään.

- Esa
 
Peliä en ole vielä kokeillut mutta saan sen joululahjaks(tai oikeastaan pikkuveljeni saa sen...). Sitten näkee onko peli pisteensä ansainnut? luultavasti on? huh enään 4 päivää :) ...
 
Eihän pelissä varsinaisesti mitään vikaa ollut, hyvä peli ja kaikkea, mutta rupesin miettimään, että samalla hinnalla saisi jonkun PS2-pelin, jotka ovat huomattavasti monipuolisempia.

Wario oli vain mielestäni tylsähkö, mutta Mario Kart rokkaa edelleen, vaikka sitä on pelattu ties kuinka kauan.
 
Minulle tulee Warionland4 kotinpunkissa

En kyllä usko että warioland 4 voi olla minulle mikän pettymys. Loistavat pisteet saanu joka paikassa ja hyvältä se näyttää :) . Pari päivää odotusta sitten kirjoitan alustavan mielipiteeni pelistä..
 
Warioland 4 on kuin unelma! En kyllä ymmärrä miten se voi olla jollekin pettymys. En itse ole mikään erityinen mario/wario fani mutta silti wario oli minulle positiivinen yllätys. Pisteitä antaisin 94%(en tiedä vielä pelin pituutta)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan McKiller
Warioland 4 on kuin unelma! En kyllä ymmärrä miten se voi olla jollekin pettymys. En itse ole mikään erityinen mario/wario fani mutta silti wario oli minulle positiivinen yllätys. Pisteitä antaisin 94%(en tiedä vielä pelin pituutta)

Ohoo, nyt en malta odottaa, että saan itse tämän pelin jostain käsiini! Sitten kirjoitan kattavan tai vähemmän kattavan arvostelun joka on sitten viimeinen totuus maan päällä. :rolleyes:

No joka tapauksessa, joskus ensi vuoden alkuun WL4 minulle sijoittuu..

- Esa
 
Kyllä Wario aivan mahtava peli on , mutta jos mahtavuudesta puhutaan niin sitten päästään jo Golden sunin puolelle joka putkahti joulupukin kontista ja sitä on sitten pelailtu aika huolella .

Ja sanon tämän että peli on kyllä pakko ostos Gba:n ja Rpg:n faneille
 
Juu tuo on totta mutta kun minä en niihin luota niin pyysin sukulaista lähettämään joka siellä asusteli ja sitten se tuli sieltä jossain parissa päivässä nyt on melkein täys työllistetty tuon pelin parissa sillä se on helvetin laaja
Ei olisi heti uskonut että noin iso peli mahtuu gameboy advancen kasetille varsinkin kun kasetti on niin pienen kokoinen :D
 
joo...Isoveli on thaimaassa ja tulee viikonpäästä takaisin..jos siellä on gba pelejä englanniksi niin taitaa tulla ainakin 5peliä =) jos japaniksi nin pari..
 
Näyttää, kuulostaa ja tuntuu hyvältä :)
tosin lyhyys harmittaa hiukan kun ottaa huomioon gba-pelien "hirveän" hinnan.
Vaikka en olekkaan suuri tasoloikkien fani niin tämä on kyllä paikkansa ansainnut meikäläisen pelihyllyssä
 
olen vasta vetänyt yhden vastuksen läpi ja aika monesta gemistä puuttuu yksi osa. Mitkä teidän enkat ovat minipeleissä. minulla on Wario´s homerun derbyssä 18, The wario hopissa 61 ja Wario´s Roulettessa 21
 
Itse en Wario Land 4:ää ole pelannut enkä näillä näkymin tule pelaamaankaan, koska WR4-arvio meillä onkin jo kehissä enkä näe syytä peliä itse hankkia..

- Esa
 
Ylös Bottom