Leipuri Hiiva
New Member
Nyt on ilmoitettu että kyseinen peli ilmestyy Euroopassa 6.12.2002. Kiinnoistaa tietää että mimmosesta pelistä on kyse, tiedänhän minä että Wario on Marion ilkeä serkku tai jotain. Onko Shiggellä sormensa pelissä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Luin tästä juuri tänään previkan ja sen mukaan peli on Nintendon käsialaa (julkaisija & pelinkehittäjä).
Juoni on tämmöinen: musta jalokivi muuttaa Warion rikkaudet vihollisiksi... tällaistahan ei ole ennenkään suvaittu vaan kuonoon on vähemmästäkin annettu -beat'em'up tyylillä. Eikä siinä oikein mitään muuta vielä osattu kertoakaan.
Olen samaa mieltä kanssasi Nem, että Treasure pelinkehittäjänä olisi voinut olla hieno juttu.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Luin tästä juuri tänään previkan ja sen mukaan peli on Nintendon käsialaa (julkaisija & pelinkehittäjä).
Jep, niin vähän arvelinkin. Jos joku ei vielä tiennyt, niin WW ei ole firmojen ensimmäinen yhteistyö. N64:n peli Sin & Punishment oli myös Treasuren ja Nintendon tekemä (ja muuten helvetin hieno peli, joten kyllä WW:ltäkin voi odottaa suuria).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Minun tietääkseni tilanne on sellainen, että Nintendo ja Treasure kehittävät peliä yhteistyössä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Jep, niin vähän arvelinkin. Jos joku ei vielä tiennyt, niin WW ei ole firmojen ensimmäinen yhteistyö. N64:n peli Sin & Punishment oli myös Treasuren ja Nintendon tekemä (ja muuten helvetin hieno peli, joten kyllä WW:ltäkin voi odottaa suuria).