Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

We want you! (Tähän Uncle-Sam kuva)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Unreal-Hawk

New Member
XboxFIN etsii kipeästi uutta tiimiläistä, mikäli täytät seuraavat kriteerit tai uskot selvittäväsi ne, siirry seuraavaan vaiheeseen:

*Ahkera ja spontaani (Teet niinkuin sanotaan tai tulee turpiin)
*Kova uutisoija (Uutisoit kissanristiäisetkin)
*Tasapuolinen arvostelija (Saat joskus Kabuki Warriorsin tasoisia pelejä, toisinaan ostat itse)
*Artikkelien kirjoittaja (Oltava MS/Xbox myönteisiä ja väh. kerran mainittava kuinka miehekäs minä olen)
*Hyvä tiimipelaaja (Pompit mun pillin mukaan, capisce?)
*Mielellään lähellä Helsinkiä (Takahikiän henkilöitä jo ihan tarpeeksi, enkä tietenkään tarkoita itseäni)
*Mahdollisuus juosta XboxFINin asioilla tarven tullen (Voit jopa päästä assistentikseni!)
*Mielellän täysi-ikäinen (Ei täysi/umpi/turtunut fanboy) !HUOM! Mielellään, muutoin ikä on vain luku.
*Hy vä äidin kielessä (Osaat oikolukea miel. itse, äiti saa auttaa)

Liven omistaminen on plussaa, muttei pakollista.

Boxissa ei saa olla modia, capisce?

Jos selviydyt noista, lähetä minulle mailiin arvostelu liitetiedostona* jostakin pelistäsi, oikoluettuna tietenkin. XboxFINin ylläpito ilmoittaa tähän threadiin suosikkinsa ja tulevan tiimiläisen.

*oltava muotoa .txt, muut poistan kylmästi.

Mailini on toni.salonen@xboxfin.com. Kirjoitteluaikaa on kesäkuun 30. päivään asti. Ylläpito ilmoittaa suosikkinsa aikaisintaan 1. heinäkuuta. Huomioon otetaan kirjoitusasu, -tyyli ja kirjoitusvirheet.
 
XboxFIN on tehnyt päätöksensä ja päätös oli yksimielinen, tiimin tulokas on nem, jonka arvio tulee luettavaksi XboxFINiin pian.

Kiitämme kaikkia kiinnostuneita ja hakijoita.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom