Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Webbi ostoksilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wombut
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Wombut

Jäsen
Itse en ole netinkautta tilannut kuin rammia tietokoneeseeni, ja periaatteessa kaikki sujui hyvin...

mutta kysynkin että MIKÄ kauppa sinulla on MENNYT PIELEEN, mistä on jäänyt pas*an maku suuhun ja miksi? tuputetaanko ihmisiä luottamaan nettikauppaan liikaa?

itselleni ainakin ulkomailta tilaaminen on iso kynnys jota en vielä ole ylittänyt =)

Minullakaan ei ulkomailta asioimisesta ole kokemuksia lähinnä visan uupumisen vuoksi, mutta tässä ois yksi linkki tragikoomiseen tarinaan siitä, mitä voi nettihuutokaupan rajussa maailmassa tapahtua:

http://koti.mbnet.fi/~radikus/nes/others/zerowing/

Ja ei huuto.netissä asioimattomien kannata tuota säikähtää. Suurin osa siellä asioivista on kunniallista porukkaa ja kyllä ne huijarit oppii suurimmaksi osaksi seulomaan. Itse en ole kohdannut yhtään epärehellistä myyjää/ostajaa.

Toi oli hyvä juttu!

No...oon ostanu netistä merkkivaatteita, Suomessa liian kallis, aikoja sitten. Visalla tuli vinguttua, erittäin mukavaa porukkaa, ostanu neljä kertaa ennen kuin se yhtiö meni konkurssiin:(
Tuli kuitenkin huijatuksi olo, tuotteet tuli suomeen, ja tietysti tullin nalkkiin! jouduin sitten maksamaan "kivat" verot ennen kuin sain tavarat. Sen jälkeen piti taktikoida jatkossa...seuravaavilla kerroilla pyysin heitä tekemään feikkikuitit vaatteiden arvosta, ja tullipellet menivät siihen kusetukseen, heh! meitsi säästi paljon hunajaa:D
Sääli et yhtiötä ei oo olemassa.

Miks Suomes pitää olla helv... kalliita vaatteita?

Pelejä, anime, honkkarileffat ja kaikenlaiset krääsät tulee nykyään ostettua yhdeltä Ebay-myyjältä, erittäin luotettava, hyvää palvelua ja aion ehdottomasti ostaa häneltä jatkossa. samat taktiikat pätee tulevaisuudessa.

Ylös Bottom