Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Connection Ambassador Promotion

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a_Sniper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

a_Sniper

New Member
Te jotka haluatte nyt heti 500pistettä nintendo pointseja ilmoittakaa heti mulle tänne asiasta. Tänää aukes semmone ambassor lähettiläs palvelu wiikonsoleil, se o siel wiishopchannelis. Ne joita kiinnostaa saada 500 pistettä ilmaiseks nii lisätkää mut ehdottajaksenne siellä palvelus, laittakaa tää numeroni sinne: 1693 2466 1170 5793

sitten ku olette laittaneet tuon nii ilmottakaa myös oma numeronne mulle vaikka yksityisesti niin sitte napsahtaa ilmaiset 500 pistettä käytettäväks virtual consoleen tai wiiwareen :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Jotta voi ilmoittaa jonkun ehdottajaksi, tulee wiin olla kytketty ensimmäisen kerran nettiin viimeisen 30 päivän aikana. :(
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Ai siis nykyisiä käyttäjiä ei voi rekisteröidä?? Outoa jos näin on :\
"You must do this within 30 days of accessing the Wii Shop Channel"

Täytyy olla viimeisen 30 päivän aikana ensimmäisen kerran astunut Wii Shop Channel -kanavalle. Eli periaatteessa uusi Wiin omistaja.. (Wii-netin käyttäjä)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

"You must do this within 30 days of accessing the Wii Shop Channel"

Täytyy olla viimeisen 30 päivän aikana ensimmäisen kerran astunut Wii Shop Channel -kanavalle. Eli periaatteessa uusi Wiin omistaja.. (Wii-netin käyttäjä)

"- You must do this within 30 days of when the person you have helped, has registered their connectivity using YOUR Wii number. "

Tuollasen luin ja käsitin et 30 päivää aikaa rekata molempien käyttäjien tunnukset sinne paikkaan, voin olla väärässä, mut pitää ainaki kokeilla.


edit: Tjoo näinhän se oli, pitää olla ihka ekaa kertaa wiil netis oleva käyttäjä.. joita o mahdoton löytää.. eli se siitä :\
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

edit: Tjoo näinhän se oli, pitää olla ihka ekaa kertaa wiil netis oleva käyttäjä.. joita o mahdoton löytää.. eli se siitä :\

Kyllähän noita uusia konsolin omistajia varsinkin nyt joulun lähestyessä varmasti ilmestyy, mutta eri asia on haluavatko lahjoa muita ja millä perustein.
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Te jotka haluatte nyt heti 500pistettä nintendo pointseja ilmoittakaa heti mulle tänne asiasta. Tänää aukes semmone ambassor lähettiläs palvelu wiikonsoleil, se o siel wiishopchannelis. Ne joita kiinnostaa saada 500 pistettä ilmaiseks nii lisätkää mut ehdottajaksenne siellä palvelus, laittakaa tää numeroni sinne: 8459-5525-5185-7722

sitten ku olette laittaneet tuon nii ilmottakaa myös oma numeronne mulle vaikka yksityisesti niin sitte napsahtaa ilmaiset 500 pistettä käytettäväks virtual consoleen tai wiiwareen :)

Mulla olis alle 2 viikkoa vanha Wii. Vanha otti ja hajosi (hajotin).
Kokeilen sun numerolla jos vaikka onnistuu.
Laitan privalla oman uuden numeroni (profiilissani on vielä vanha).

edit: hyvinhän se toimi :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Onnistuukos toi et yrittää viel mun kans samaa hommaa vai toimiiko vain kerran yhdistää Wii ja väittää sille et autoit nettiin. Mun Wiin numero ois 8549-6765-6846-9156. Pistän sun oman itelleni sitte tonne auttamisosastoon Wii Shopis, jos viel vaikka onnistuis, epäilen vahvasti...
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Mitenkäs pitkään tämä on voimassa? Pojalle ;-) on tulossa wii ensiviikolla.. waresta ajattelin nuo monkeyislandit hommata (vai missä ne oli..)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Jeps, kaks oon saanut vasta rekisteröityä ja pari lisää ois varmaanki ens viikol tulos lisää.. pikku hiljaa valmista tuloo.. uskoisin et tuon 10kpl on mahdollista jotenki kerätä mut 20.. ei tuu kesää :D
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Tässä ois meikän numero, jos ilmaset wiipointsit kelpaa!
5733 7982 6516 7720

a_sniper! Meikä pisti sun numeron tänään meneen, että otappa tuo mun numero >)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Tässä ois meikän numero, jos ilmaset wiipointsit kelpaa!
5733 7982 6516 7720

a_sniper! Meikä pisti sun numeron tänään meneen, että otappa tuo mun numero >)


Moi, laitoin heti sun numeros luettuani viestis ja nyt pitäis sulla näkyä myös pointsit tililläsi.
Nyt on neljä pistettä kerättynä huh huh, tää o kyl raastava hidasta hommaa :p


Kiitos yhteistyöstä!
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Ai tässä molempien pitää olla rekisteröitynyt 30 päivän sisällä? Vai vain toisen?
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Ai tässä molempien pitää olla rekisteröitynyt 30 päivän sisällä? Vai vain toisen?

Vain toisen. Ideana on siis, että joku kokeeneempi houkuttelisi uusia käyttäjiä netin pariin.
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Vain toisen. Ideana on siis, että joku kokeeneempi houkuttelisi uusia käyttäjiä netin pariin.

Ok, näin ajattelinkin. Mut saa lisätä, numero löytyy tosta vasemmalta :)
(yli 30pv on mulla siis ollu netti jo toiminnassa)
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Thanks, a_sniper, pisteet tuli näkyviin. Joo, tuo 20 tuntuu aika mahdottomalta :D
 
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Uusi Wiin omistaja, ensimmäinen ottakoon numeron :)

Lisäsin. SInun pitää ilmeisesti lisätä vielä minut. Mistäs tuon Wii koodini saan selville? :D

Edit: nyt löytyi, eli oma Wii koodini: 2581 2289 1918 5312
Edit2: Juu eli ensin sinun pitää lisätä minut, sitten minä lisään sinut ja homman pitäsi pelittää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wii Connection Ambassador Promotion

Tässä ois 2 viikkosen Wii:n koodi nopeimmalle :)

Edit. Tinkeelle meni pojot

Edit2. Nonni lisätkäähän uudet wiin omistajat mun koodi tuolta vasemmasta reunasta siihen auttajakohtaan ja laita mulle sun koodi privana tai sitte vaikka tähän threadiin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom