Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii fit - lenkkikaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sakualeksi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wii fit - lenkkikaveri

Lenkkeilyssä on se pelitila kahdelle pelaajalle, 2P jogging. Joka aukeaa kun juokset ekana sitä ensimmäistä muutaman kerran.

Lenkkeilyssä on se pelitila kahdelle pelaajalle, 2P jogging. Joka aukeaa kun juokset ekana sitä ensimmäistä muutaman kerran.

Tuonhan minä kyllä jo tiesin; mutta kun peli ei hyväksy toista ohjainta, vaikka kaksinjuoksu on jo ansaittu... Sama ongelma on Mario Party 8 kanssa; peli pyytää yhdistämään toisen pelaajan, mutta ei reagoi, vaikka mitä tekee. Tavallisimmat viat (paristot yms. on tsekattu. Muita kaksinpelejä ( Mario Kart, olympic, Sport yms.) voi pelata moninpelinä. EI YMMÄRRÄ!

Hmmm.. ainoana vinkkinä tulee mieleen tarkistaa, missä vaiheessa (eli missä valikkoruudussa) toisen Wiimoten (+ Nunchukin) voi ottaa käyttöön. Esimerkiksi tasapainolauta ei toimi eräissä peleissä "heittämällä", vaan power-nappia pitää painaa ennen kuin pelin käynnistää.

Tuonhan minä kyllä jo tiesin; mutta kun peli ei hyväksy toista ohjainta, vaikka kaksinjuoksu on jo ansaittu... Sama ongelma on Mario Party 8 kanssa; peli pyytää yhdistämään toisen pelaajan, mutta ei reagoi, vaikka mitä tekee. Tavallisimmat viat (paristot yms. on tsekattu. Muita kaksinpelejä ( Mario Kart, olympic, Sport yms.) voi pelata moninpelinä. EI YMMÄRRÄ!

Kiitos kaikille vastaajille.
Minä keksinkin ihan ite vastauksen ongelmaani; mun pitää menussa tehdä RECONNECT ohjaimille - sitten toimii.:D

Ylös Bottom