Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii Fit U

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahewcoro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    wiiu
Vastaus: Wii Fit U [Hype]

Kun Fit Meteriä on käyttänyt aikansa niin voi asettaa kalorikulutustavoitteen mitä Fit Meter valvoo. Puhuva vaaka piirroshahmo sanoi, että kun päivän kalorikulutus tulee täyteen, Fit Meter päästää fanfaarin. Kannattaa ihmeessä laittaa Fit Meteristä äänet pois, ettei käy sillai, että kun on elokuvateatterissa ja heiluu penkissä niin Fit Meter törähtää.

lisäys1,
Kävin puoli tuntia ulkona ja ennen kuin tulin sisälle niin tarkistin lämpötilan Fit Meteristä ja se sanoo että +20C! Ulkona oli nollakeli. Fit meter oli vyöllä. Ei tuosta lämpömittarista taida olla mihinkään. Missähän tuota täytyisi pitää ettei lämpötilamittaus menisi pipariksi?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kävin puoli tuntia ulkona ja ennen kuin tulin sisälle niin tarkistin lämpötilan Fit Meteristä ja se sanoo että +20C! Ulkona oli nollakeli. Fit meter oli vyöllä. Ei tuosta lämpömittarista taida olla mihinkään. Missähän tuota täytyisi pitää ettei lämpötilamittaus menisi pipariksi?

Minulla näytti kylmänä päivänä kävellyn puolituntisen jälkeen 17 astetta, mikä oli oikeastaan yllättävän vähän. Lämpimässä säässähän voisi olettaa mittarin lämpötilan olevan lähellä kehon lämpötilaa. Ei tuota siis mitenkään voi käyttää ulkolämpötilan mittarina niin kauan kun se on suhteellisen läheisessä kosketuksessa kehoon. Lämpötilatoiminto onkin siis vähän kyseenalainen.

Kannattaa ihmeessä laittaa Fit Meteristä äänet pois

Mitenkäs se onnistuikaan?

Mitenkäs se onnistuikaan?

Ensin painetaan Fit Meterin keskimmäistä nappia pohjassa, kunnes näyttöön tulee kuva. Sitten painellaan nopeasti keskimmäistä nappia ja Fit Meter käy eri graafeja läpi. Kun näyttöön tulee vasemmalle kaiuttimen kuva ja oikealle kontrasti, painetaan nuoli vasemmalle nappia. Kun tulee volyymitaso kuva ja painellaan nuoli vasemmalle nappia niin äänet mykistyy.

Täällä pystyy lisäämään kolme eri treeniohjelmaa muistiin samanaikaisesti per tili. Se on edistystä kun muistan kun Wii Fit Plussassa jouduin aina vaihtamaan ohjelman joka kerta käsin kun ei saanut kuin yhden ohjelman muistiin. Plussassa treeniohjelma meni kerralla putkeen eikä saanut kunnolla palautetta yksittäisestä liikkeestä, mutta Fit U:ssa tulee palautetta joka liikkeen jälkeen.

Jotenkin sellainen olo ettei tämä Wii Fit U ole hirveä smash hit Suomessa kun minä ja Mahewcoro vaan kirjoitetaan tänne. Vertailun vuoksi vanha Wii Fit ketju: http://www.konsolifin.net/bbs/pelikeskustelu/40302-wii-fit.html
Nuo kirjoittajat ovat vissiin lopettaneet jo foorumin käytön.

Jotenkin sellainen olo ettei tämä Wii Fit U ole hirveä smash hit Suomessa kun minä ja Mahewcoro vaan kirjoitetaan tänne.

No kyllähän sen on pakko olla smash hit jos Mahewcoro siitä tykkää :D

Mä kyllä latasin Wii Fit U:n ja tuolla on ollut tuo balance boardikin lojumassa nurkissa jo vuosia, mutta en ole jaksanut vaivautua kokeilemaan. Käyn 4-5 kertaa viikossa salilla, joten liikuntakiintiö on täynnä, enkä koe että tämä pelillisestikkään hirveästi tarjoisi. Vaikka alkuperäinen Wii Fit oli aikoinaan tosi piristävä ja hauska julkaisu, niin aika äkkiä siihen kyllästyi ja tuli vähän sellainen fiilis, kuin olisi ostanut tv-shopista jonkun kuntoiluhärpäkkeen ja saanut todeta, että "oikea" liikunta on paljon hauskempaa ja tehokkaampaa. Vähän sellainen hytinä, että Wii Fit ja nämä liikuntapelit yleensäkkin olivat jonkin sorttinen kupla, joka poksahti jo.

Minä olen pelannut Wii Fit U:ta aina muutaman päivän välein julkaisusta lähtien, mutta koska käytössä on vasta yksi motion plus -kapula, on vähän vaillinainen olo kun koko tanssiosio ja seinäkiipeily on kokematta. (Ohjaimen osto lykkääntyi PS4:n takia joulukuulle.) Suosikkeja on squash, hulavanne, vesitykki ja soutu. Tosin saisipa putkeen soutaa pidempään, mielestäni Advanced on liian lyhyt ja jakelee tähtiäkin liian helposti. Vertailukohtana 10 minuutin hulavanne, jonka jälkeen olen aina kaivannutkin jo jotain muuta. Rennommista peleistä sukellus ja laskupeli Perfect 10 on yllättävän kivoja hengähdystauoilla.

Tykkään tästä selvästi enemmän kuin esim. Wii Sports Clubista, joka ei testiajalla ollut mieleen ja jäi tämän Wii Fit U:n takia ostamatta. Tosin edeltäjä Wiillä ei myöskään pitkään innostanut, ja nyt kontrollit tuntui tenniksessä olevan sekavammat.

Ensin olin vähän sillei MEH.. ei täs mitään erikoista ole mutta kun tuli tuo fit meter tämä jotenkin alkanut tuolla lisähärpäkkeellä innostamaan.

Tätä tulee Jouluna sitten pelattua. Kerroin Joulupukille toiveeni ja toivotaan että toteutuisi :D

Jos vielä epäilyttää onko tässä mihinkään, niin kannattaa katsoa vaikka WII FIT U Direct jossa kerrotaan kaikki tärkeä.

Minä olen pelannut Wii Fit U:ta aina muutaman päivän välein julkaisusta lähtien, mutta koska käytössä on vasta yksi motion plus -kapula, on vähän vaillinainen olo kun koko tanssiosio ja seinäkiipeily on kokematta. (Ohjaimen osto lykkääntyi PS4:n takia joulukuulle.) Suosikkeja on squash, hulavanne, vesitykki ja soutu.

Varmaan onkin jo tiedossa, että Wii Party U:n mukana tulee Motionplus-ohjain, joten siinä saa kätevästi edullisesti ohjaimen ja hyvän pelin.

Seinäkiipeily on ihan hauska keksintö, tanssiosiot eivät ole vielä onnistuneet vakuuttamaan, kalpenevat kuitenkin Just Danceen verrattuna.

Eihän tämä nyt pidemmän kokeilunkaan perusteella ole yhtä mullistava tapaus ollut kuin alkuperäinen Wii Fit ja erityisesti sen huomattava laajennus/parannus Wii Fit Plus aikanaan. Ihan mukavaa hupiliikuntaa kuitenkin edelleen, ja kyllä tämän pariin tulee aina välillä palattua - omalla kohdalla Wii Fit ei siis edusta mitään kuntoiluohjelmaa, vaan pientä hupiliikuntaa aina välillä kun sattuu siltä tuntumaan. Suoraan konsolille ladattu versio helpottaa tätä satunnaista käyttöä.

Tänään eShopissa:
Wii Fit U Quick Check - Apuohjelma Wii Fit U:n omistajille, jolla voi tehdä muutamia perustoimia kuten siirtää Fit Meterin tietoja ja tarkastella taulukoita ilman varsinaista pelilevyä.

Tuo on varmaan hyvä niille, jotka ostavat levyversion Wii Fit U:sta.

Osaisiko kukaan kertoa mitä nämä äänet ovat mitä aika-ajoin kuuluvat fit metristä nytkin kuului jokin ääni rykelmä 5min välein.

Vastaus: Wii Fit U

Wii Fit U:n ilmaisen kokeiluversion saa ladattua vielä tämän kuun loppuun saakka, ja kokeiluversio on ilmainen yhden kuukauden ajan. Sen jälkeen kokeiluversion voi muuttaa täysversioksi rekisteröimällä Fit Meterin, tai vaihtoehtoisesti voi ostaa erillisen levy- tai latausversion. Myös kokeiluversio vaatii tietenkin Balance Boardin.

Osaisiko kukaan kertoa mitä nämä äänet ovat mitä aika-ajoin kuuluvat fit metristä nytkin kuului jokin ääni rykelmä 5min välein.

Siellä täyttyy jotain kalorimääriä tai muita tavoitteita. Äänet saa hiljennettyä tai vaimennettua aiemmassa viestissä kerrotuilla ohjeilla.

Wii Fit U:hun tuli tänään päivitys. Nyt peli kysyy heti alussa askelmittaria ja kun on syöttänyt askelmittarin tiedot niin peli menee suoraan kyseisen askelmittarin profiiliin johon se on linkitetty. Askelmittari kytköksen voi ohittaa jos haluaa.

Kun yhteenlaskettua treeniaikaa oli kertynyt
80
tuntia, säästöpossu muuttui
kristalliseksi.
Animoitu vaaka sanoi että uusia muotoja säästöpossusta ei enää tule.

Tähän on tullut tällä viikolla päivitys. Ainakin My routines on muuttunut siten että a-nappia ei tarvi enää painaa kesken jumpan. Sitten mirror mode on oletuksena pois päältä, mutta sen saa päälle kun painaa plussaa ja laittaa sen valikosta päälle. En käytä paljoa muuta kuin My routinessia niin en tiedä mitä kaikkea muuta on muuttunut.

lisäys1,
Nintendo Life sivulla lisää juttua muutoksista:
http://www.nintendolife.com/news/20...ra_challenge_courses_for_walking_and_climbing

Pidin kahden viikon tauon jumpasta helteen takia. Helle jatkuu yhä mutta oli pakko jatkaa kun tuntuu että paikat hajoaa kohta liikunnan puutteen takia. Se voi olla välillä ihan hyväkin pitää taukoa jumpasta. Mietin että jos nämä konsolijumppapelit floppaavat lopullisesti eikä uusia jumppapelejä tule enää niin täytyy varmaan siirtyä dvd jumppavideoiden pariin. Ubisoftin Your Shape jumppa on myös tosi hyvä mutta 2013 version jälkeen ei ole kuulunut mitään uutuuksista.

Jaaha, Fit Meteristä loppui patteri. Sain vaihdettua.
Punnerrusharjoitus ei oikein tahdo hyväksyä mun punnerruksia ja antaa vähän pisteitä, vaikka hengästyttää.

Punnerrusharjoitus ei oikein tahdo hyväksyä mun punnerruksia ja antaa vähän pisteitä, vaikka hengästyttää.

Nyt keksin, että punnerruksessa pitää mennä nopeasti alas, sitten pysyä alhaalla jonkin aikaa kunnes peli antaa äänimerkin ja sitten vasta nousee ylös. Tällä tekniikalla kone antaa 100% pisteet.

Hieman asian vierestä, mutta tv-uutisissa oli tänään juttua Nokian uusista terveystuotteista. http://www.nokia.com/fi_fi/terveys

Tuo Nokia Body vaaka on vähän kuin Wii Fit vaaka, piirtää ruudulle graafia että paljon paino on muuttunut. Sitten Nokia Go on vähän kuin Fit Meter, piirtää ruudulle graafia paljon on tullut liikuttua.

wiiu_screenshot_gamep0ps9h.jpg

Sehän meni hyvin. :D

Ylös Bottom