Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wii jumittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terminaz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

terminaz

New Member
Olen uusi käyttäjä täällä ja en tiennyt, että mihinköhän kategoriaan tämä kysymys kuuluu, mutta tähän sen nyt pläjäytän.
Eli ongelma on seuraavanlainen: Far Cry peli kaataa koko wiin siihen malliin, että ei auta kuin ottaa virtajohto irti ja käynnistää kone uudestaan. Tämä tapahtuu jatkuvasti samassa kohdassa, joten peli ei enää etene...Eli onko hyviä ideoita mitä tehdä? Muissa peleissä ei tätä ongelmaa ole ollut ja päivityskin on uusin...

Vastaus: Wii jumittaa...

Tämä todennäköisesti johtuu itse pelistä. Minulla ei ole kokemusta Far crystä mutta red steel teki parit temput omalle koneelleni. Luulen että ei auta muu kuin aloittaa kauemmasta savesta tahi aloittaa kokonaan alusta.

Mulla tilttaa joskus ku siirtyy menuu. Ruutu tulee mustaks eikä kapula toimi, pittää mennä painaa power-nappia.

noo meikällä on pari kertaa vetänyt kone jumiin kun on koittanut käynnistää shop channelin... :( (resetointi auttanut, ei tarvinnut edes virtajohtoa irrottaa) mutta tosi harvinaista kait kuitenkin.. joku pikku bugi taitaa siellä olla :)

Ylös Bottom