WII Ohjain+liitännät(pihalla)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikkoz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mikkoz

New Member
Olenko ymmästänyt oikein?
Eli koneen mukana tulee se kaukosäädin ohjain ja tatti ohjain, mutta kun kun haluaa toisen ohjaimen pitää ostaa kaukosäädin ohjain ja tatti erikseen?

Entäs liitännät näyttölaitteeseen. Mulla on Sanyon Z4 missä ei ole scarttia(perseestä). Eli löytyykö komponenttia tai svideota?

Entäs Cuben ohjaimetäykö kiinni kun noita ois 4 ennestään? Jostain olen saanut päähäni että ne kävisivät.

Olen hieman koittanu ettiä tietoa, mutta en ole sitä löytänyt. Varmaan olis hyödyllinen ketju myös muille käyttäjille, jos vastaukset löytyy. Itse en jaksa älyttömän hurjasti ettiä(tyyliin lukea 2000 keskustelu palsta viestiä läpi), jääköön ostamatta koko konsoli jos Nintendo panttaa tietoa.

Tarkotus ois ostaa Wii + lisä ohjain + Zelda + Wario+ ehkä joku moninpeli
Kiitoksia vastauksista, jos niitä löytyy.

Vastaus: WII Ohjain+liitännät(pihalla)

mikkoz sanoi:
Olenko ymmästänyt oikein?
Eli koneen mukana tulee se kaukosäädin ohjain ja tatti ohjain, mutta kun kun haluaa toisen ohjaimen pitää ostaa kaukosäädin ohjain ja tatti erikseen?

Entäs liitännät näyttölaitteeseen. Mulla on Sanyon Z4 missä ei ole scarttia(perseestä). Eli löytyykö komponenttia tai svideota?

Entäs Cuben ohjaimetäykö kiinni kun noita ois 4 ennestään? Jostain olen saanut päähäni että ne kävisivät.

Olen hieman koittanu ettiä tietoa, mutta en ole sitä löytänyt. Varmaan olis hyödyllinen ketju myös muille käyttäjille, jos vastaukset löytyy. Itse en jaksa älyttömän hurjasti ettiä(tyyliin lukea 2000 keskustelu palsta viestiä läpi), jääköön ostamatta koko konsoli jos Nintendo panttaa tietoa.

Tarkotus ois ostaa Wii + lisä ohjain + Zelda + Wario+ ehkä joku moninpeli
Kiitoksia vastauksista, jos niitä löytyy.
http://www.nintendo.fi/?path=tekniset_tiedot_rev_kons

Ohjaimia myydään erillisinä. Wii Play -pelin mukana tulee kaukosäädinohjain.

Loistavaa eli Wiihin käy noi cuben ohjaimet. Muut kysymykset jäi auki, eli varmaan joutuu ostaa tykkiä vaten jonkun kaapelin ja ohajimet erikseen.

Wiimote ja se nunchuk myydään erikseen, kyllä niitä varmasti jostain saa ostettua yhdessäkin hieman edullisemmin.

mikkoz sanoi:
Loistavaa eli Wiihin käy noi cuben ohjaimet. Muut kysymykset jäi auki, eli varmaan joutuu ostaa tykkiä vaten jonkun kaapelin ja ohajimet erikseen.
Cube-ohjainten liittimethän on luukun takana. Kai muuten Wavebirdit sopii Wiihin? Pakkohan niiden on sopia... ei Nintendo voisi ryssiä hommaa niin... eihän? Kai luukku aukeaa niin paljon että Wavebird-palikka mahtuu? Aukeaahan? :)

achiim sanoi:
Kai luukku aukeaa niin paljon että Wavebird-palikka mahtuu? Aukeaahan? :)

Mahtuu mahtuu.. Ne luukut saa muuten irtikin, eli ei jää ikävästi repsottamaan aukinaisena. :)

Edit: Ja Wiimote ja Nunchachu ohjaimia myydään siis erikseen. Wiipottimen hinta on noin 40e ja Nunksan noin 20e

Ja tällä hetkellä piuhoista on tiedossa Kompos(i/h)itti (joka siis tulee koneen mukana), S-video, komponentti ja vain Jaappanin maalla käytössä oleva mikälie digitaalinen piuha josta ei tartte välittää. :)

achiim sanoi:
Cube-ohjainten liittimethän on luukun takana. Kai muuten Wavebirdit sopii Wiihin? Pakkohan niiden on sopia... ei Nintendo voisi ryssiä hommaa niin... eihän? Kai luukku aukeaa niin paljon että Wavebird-palikka mahtuu? Aukeaahan? :)
Aukeaa. Tuolla wii-keskusteluissa oli kuva missä oli wavebird kiinni wiissä.

Lloyf sanoi:
Ja tällä hetkellä piuhoista on tiedossa Kompos(i/h)itti (joka siis tulee koneen mukana), S-video, komponentti ja vain Jaappanin maalla käytössä oleva mikälie digitaalinen piuha josta ei tartte välittää. :)

Ja RBG, joka unohdettiin taas :)

Samppa sanoi:
Ja RBG, joka unohdettiin taas :)

<saivartelua, pilkunviilausta>

Ei sillä RBG:llä niin väliä ole, sitä kun ei käytetä oikeastaan missään.

</saivartelua, pilkunviilausta>

;)

Mutta joo, on se kumma miksei pakettiin voi laittaa kunnon piuhaa? Tietty, nyt mukana oleva piuha käy lähes kaikkiin telkkareihin sellaisenaan, mutta osa tietää jo nyt, minkä piuhan haluaa.

achiim sanoi:
Käsittääkseni kyseiset luukut saa kokonaan poiskin. Olisiko ollut että Gamespotin siinä Wiin saapumis Maratoonilähetyksessä olisi asiasta mainittu.

Entä mites noi ääniliitännät? Miten saan noi Pro-Logic2 äänet pihalle?

Maxx sanoi:
Käsittääkseni kyseiset luukut saa kokonaan poiskin. Olisiko ollut että Gamespotin siinä Wiin saapumis Maratoonilähetyksessä olisi asiasta mainittu.

Voisi lukea aikasempia viestejä vähän tarkemmin, ettei tarttisi samaa asiaa todeta kuuteen kertaan. ;)

Lloyf sanoi:
Voisi lukea aikasempia viestejä vähän tarkemmin, ettei tarttisi samaa asiaa todeta kuuteen kertaan. ;)
ääh.. luetun ymmärtäminen on yliarvostettua :D

Siis eikös se RGB-kaapelin toinen pää tokkasta telkkuun ja toinen pää Wiihin,niin yksinkertaista...ehkä.

onko tietoa että toimiiko japanista tai jenkeistä ostettu ohjain euroopan konsolissa? kattelin vaan noita suomen ohjaimien hintoja ja hui kauhistus paljon tulee maksamaan jos ostat kaken ja nunskun!:eek:

Ylös Bottom