Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wiille tulevia pelejä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tOn1ni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tOn1ni

Member
Tänne yleistä keskustelua Wiille tulevista peleistä. Alunperin oli tarkoitus että päivittelen tähän listaa mutta osoittautui liian kovaksi urakaksi joten edelleen pistellään vaan tänne infoa peleistä mutta en enään ala niistä listaa laittelemaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

Wiille on siis tulossa semmoinen peli kuin Project H.A.M.M.E.R.
Peli on itsensä Nintendon tekemä joten itse odotan siltä aika paljon.
Pelissä ohjataan kyborgiprototyyppiä nimeltä M-09 jolla sitten heilutellaan wiimoten tahdissa moukaria ja hakataan sitä mitä eteen sattuu. Peli julkaistaan Euroopassa näillä näkymin vuoden 2007 joulukuun viimeinen päivä.
Kuvia ja videoita pelistä löytyy osoitteesta: http://wii.ign.com/objects/826/826992.html
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

Joku kunnollinen nyrkkeily peli tänne heti nyt :)
joku Fight Night tai Tekken ois aika herkkua kunnollisella lyö itse ohjauksella
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

Pepe90 sanoi:
Joku kunnollinen nyrkkeily peli tänne heti nyt :)
joku Fight Night tai Tekken ois aika herkkua kunnollisella lyö itse ohjauksella
En siis tarkoittanut toivomuksia vaan jotka ovat oikeasti tulossa. Anteeksi vain jos ilmaisin itseni epäselvästi :)
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

Joo tajusin kyllä, kuhan yritin jonkun saada kertomaan hyviä uutisia nyrkkeilypelistä
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

http://kotaku.com/gaming/live/liveblogging-segas-gamers-day-259414.php
The next game they are announcing is Ghost Squad. Ghost Squad will be going exclusive to the Wii. Oh, and it will be playable here today.

The game appears to be a first person shooter with knives and gomes. Oh and it's going to use a light gun. HOLY SHIT a LIGHT GUN.

You can unlock 25 tactical weapons and it looks an awful lot like Time Crisis.
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

Jooseppi sanoi:
Project Rygar ilmoitettu saapuvan wiille. Tekijänä Tecmo. Hirveästi ei ole tietoa vielä mutta tässä on ign:n juttuun linkki:

http://wii.ign.com/articles/787/787620p1.html

NES:n Rygar oli ainakin pentuna yksi suosikkipeleistä kyseiselle konsolille. Enpä kyllä jaksa uskoa että tuota samaa magiaa saadaan enää vangittua. Olihan Rygar pirun cool pentuna, harvalla pelihahmolla on ollut mitään "kilpi-jojoa" aseena. ;)

Tuota PS2:n Rygaria en ole kyllä pelannut mutta ainakin GameStatsien mukaan tuolla on 8.4 overall score, eli se ei varmaan ihan paska kuitenkaan ole. Ehkä tämä peli menee siihen "toivotaan parasta..." kategoriaan.
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

Kyllhän niitä pelejä tulee, mutta saisivat kehittäjät alkaa tosissaan panostamaan. Wiistä saadaan niin paljon enemmän irti!
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

Varmasti tulee heti kun uusimmat NHLt (2008?2009?) tulevat kauppoihin.
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

Päivittelin vähän listaa. Lisää nimiä tulee lähipäivänä kunhan vaivaudun etsiskelemään.
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

Laitetaan tännekkin tämä usan julkaisulista kesälle:
http://www.n-europe.com/news.php?nid=10451

Muutamia kovia nimiä löytyy wii puolelta. Ehkä jonkinlaista osviittaa siitä että mitenkä euroopassa pelit julkaistaan. Space station tycoon voi olla kova juttu tycoonien ystäville!
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

On kyllä laihan näköistä. Minua alkaa jo hiukan huolestuttaa tuo pelitarjonnan vähyys. Wii on hommattu jo julkaisupäivänä, mutta pelejä sille on vasta neljä. Ja koska en oikein lämpene Virtual Consolen hintapolitiikalle, näyttää Wii jääneen ylihintaiseksi paperipainoksi. Toivottavasti ryhdistäytyvät pian :(
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

feldon sanoi:
On kyllä laihan näköistä. Minua alkaa jo hiukan huolestuttaa tuo pelitarjonnan vähyys. Wii on hommattu jo julkaisupäivänä, mutta pelejä sille on vasta neljä. Ja koska en oikein lämpene Virtual Consolen hintapolitiikalle, näyttää Wii jääneen ylihintaiseksi paperipainoksi. Toivottavasti ryhdistäytyvät pian :(
Komppaan :(
 
Vastaus: Wiille tulevia pelejä!

Täh?

Eikö metroid ja battallion wars lämmitä(Itse odotan näiltä peleiltä paljon)? Tiger woods/madden 08-versiot?

Ja friikeille (kuten minulle) space station tycoonkin on. Jos asuisin usassa niin tuossahan olisi enemmän pelejä mihin rahat riittää. Vai mitä te odotatte?

Muokkaus: Ja tuossahan on vain kesän/alkusyksyn pelilista.
 
Ylös Bottom