Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wind Waker: Jäädytyskyky

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muikku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Muikku

New Member
Elikkä tuota noin. Olen nyt Wind Wakerissa siinä kohdassa, missä pitäisi hakea sieltä Mother and Child-nimisiltä saarilta se jäädytyskyky, jolla voi sammuttaa sen tulivuoren. Mutta miten helvetissä minä pääsen sinne pyöreän ison Mother-saaren päälle ja sieltä saaren sisälle? Tähän kaivattais nyt apuja ja nopeasti...

Kiitos etukäteen vastauksista. :)

Edit: Näköjään löytyi samasta aiheesta threadi... Siellä neuvottiin ampumaan sitä pyörremyrskytyyppiä. Olen kuitenkin jo ampunut sen jousella, mutta siltikään en ole päässyt Mother-islelle. Missä vika?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Siltä pyörremyrsky-tyypiltä saa Ballad of Gales -nimisen kipaleen, joten soitappa sitä ja warppaa Mother & Child saarelle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -freezer-
Siltä pyörremyrsky-tyypiltä saa Ballad of Gales -nimisen kipaleen, joten soitappa sitä ja warppaa Mother & Child saarelle.

Juu kiitoksia neuvosta, mutta keksin sen äsken itsekin. :)
Nyt olisi kuitenkin taas onkelma... Taidan ollan aika tollo, kun koko ajan täytyy neuvoa kysyä. Eli siis, olen nyt hakenut sieltä Mother-saarelta jää- ja tulinuolet, sammuttanut tulivuoren, hakenut sen sisältä Power Braceletsit, mennyt saarelle, josta sain sagelta Earth God's Lyricin. Tämän jälkeen menin toiseen saareen, jonka kiviseinämässä on ovi, mutta se on tukittu kovaa tuulta puhaltavalla patsaalla. Yritin aukaista sitä, siinä kuitenkin onnistumatta. Mitä nyt pitää tehdä?

Käsittääkseni jostain saa jotkut rautakengät, joilla sitten pääsee tuon puhaltavan patsaan lähelle?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muikku
Käsittääkseni jostain saa jotkut rautakengät, joilla sitten pääsee tuon puhaltavan patsaan lähelle?

On siitä jo vähän aikaa, mutta muistaakseni pitää mennä siihen jääsaareen joka sijaitsee jossain maailmankartan alaosassa, sulattaa se tulinuolilla ja hakea sisältä Iron Bootsit.
Correct me if I'm wrong.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
On siitä jo vähän aikaa, mutta muistaakseni pitää mennä siihen jääsaareen joka sijaitsee jossain maailmankartan alaosassa, sulattaa se tulinuolilla ja hakea sisältä Iron Bootsit.
Correct me if I'm wrong.

Noinhan se olikin... kiitoksia vain neuvosta :)

Ylös Bottom