Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Windows ja Office -lisenssien päivittäminen

Prisoner

Active Member
Hyllystä löytyy suomenkielinen Windows 2000 OEM. Saakohan sen päivitettyä jotenkin edullisesti Vistaksi tai XP Media Center Editioniksi? Lisäksi multa löytyy englanninkielinen Office 2000 Premium (ei OEM). Onkohan sillä jotain kierrätysarvoa?
 
Vastaus: Windows ja Office -lisenssien päivittäminen

Melkein kaikkihan saadaan nykyään päivitettyä. Päivitysohjelmat ovat siitä vinhoja, että ne ovat ihan kokonaiset ohjelmat jotka vaan tarkistavat että sinulla on tuo aikaisempi ohjelma. Voit 'päivittää' suoraan tyhjälle levyllekkin.

Vista on tällä hetkellä julkisessa Betassa (v1 menossa) joten sen varmaan saa sieltäkin. Toisaalta... Beta ja horjuva Wintoosa kuulostaa kivalta.

Samahan on tuolle offiisille. Varmaan vielä helpompi päivittää 2003 versioon.
 
Vastaus: Windows ja Office -lisenssien päivittäminen

XP Media Center on vain OEM-myyntiin, eli lähtökohtaisesti uusille koneille. Siksi siitä ei ole kai päivitysversiota. Vistasta luulisi tulevan.

Itse harkitsen Media Center -versioon vaihtamista, jos edes kepulikonstein ei videota saa streamattua XP:stä Xbox 360:lle. Lisäksi haluan ensin varmistua, että se tosiaan tarkoittaa HD-matskua ja yleisimpiä tiedostomuotoja. Media Centerin kanssahan on vaan niin, että se on tosi kranttu oheislaitteiden kanssa. Ensin pitää varmistaa, että käyttis oikeasti toimii tässä koneessa.

Pitäisikö streamauksen onnistua Vistalla?

Office 2000 on oikeastaan tosi hyvä. Sitä ei tarvitse aktivoida. Minulla on opiskelijalisenssi ja kun kävin kyselemässä 03-versiota, ei siitä enää saakaan opiskelijalisenssillä Accessia sisältävää Premium-versiota.
 
Vastaus: Windows ja Office -lisenssien päivittäminen

En tiedä tuleeko kysymykseen, mutta OpenOfficestahan tuli tässä taannoin kakkosversio. En ole itse kokeillut, mutta toiset ovat antaneet kehuja (tosin tietysti on narinaakin kuullut). Ilmainen kun on, niin hyvinhän tuo opiskelijabudjettiin mahtuu.
 
Vastaus: Windows ja Office -lisenssien päivittäminen

Onkohan noilla mun lisensseillä mitään jälleenmyyntiarvoa?
 
Vastaus: Windows ja Office -lisenssien päivittäminen

Rehellisesti sanottuna uskon, etteivät lisenssisi ketään kiinnosta. Ja jos kiinnostaa, joku tietokoneliikkeen mummuja kusettava myyjänousukas on niin innolla vetämässä välistä, ettei sinulla mahdollisuuksia ole noita mihinkään järkevään hintaan myydyksi saada. IMO.
 
Vastaus: Windows ja Office -lisenssien päivittäminen

Officesta hyvä jos kymmenen euroa saat huuto.netistä kurkittuna. Windowsista ehkä enemmän, en katsonut.
 
Ylös Bottom