Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Winning Eleven DS:lle

Vastaus: Winning Eleven DS:lle

Vähän kyllä mietityttää, miten nettipeli saadaan pelaamaan DS:llä, kun kotikonsoleillakin on ollut ongelmia.

Paavi sanoi:
Vähän kyllä mietityttää, miten nettipeli saadaan pelaamaan DS:llä, kun kotikonsoleillakin on ollut ongelmia.

MInua taas mietityttää, että miten itse peli saadaan toimimaan kun PS2:stakin loppuu tehot kesken...

Dr Evil sanoi:
MInua taas mietityttää, että miten itse peli saadaan toimimaan kun PS2:stakin loppuu tehot kesken...

Eipä tuo tuon yhden kuvan perusteella miltään mullistavalta näytä. Ei sitä ole vielä yksikään DS-peli tehnyt, joten ei sen puoleen.

Perkele tässähän tulee eteen DS:n osto jos tosissaan PES tulee sille. PSP ja PES eivät houkuta 350euron hintalapun kera, mutta DS 100e + 40e Pes aijjai:P

peetuparta sanoi:
Perkele tässähän tulee eteen DS:n osto jos tosissaan PES tulee sille. PSP ja PES eivät houkuta 350euron hintalapun kera, mutta DS 100e + 40e Pes aijjai:P

Noh juurihan tuolla toisessa ketjussa mainittiin, että EB-gamesissä on on PSP+1gig muistikortti+wipeout 199e, jotenkin vieläkin vaikea uskoa tuota.

Enpäs ole huomannut. Kuulostaa kyllä halvalta, mutta epäilen että pitää antaa 10 konsolipeliä vaihdossa, että saa tuohon hintaan:eek: Ja DS:lle on mielestäni mielenkiintoisempia pelejä IMO:

Ylös Bottom