Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wipeout fusion-demo jumittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

eke

Member
wipeout fusion-demo

toimiiko teillä opsm 2:n mukana tullut demo? Mulla tilttaa aina
kesken latauksen, siihen vaiheeseen missä "loading" teksti
juoksee ruudulla. Kokeilin ilman muistikorttia, mutta ei apua.
Levy näyttäisi virheettömältä.

Käy vaihtamassa demo cd sieltä mistä ostit lehden!!! Mulla toimii ainakin ihan moitteettomasti

Mullakin toimii ihan ok. Latausaika on kyllä jokseenkin pitkä, muttei mikään enennäkemättömän pitkä.

Aiemmassa numerossa ollut Spy Hunter ja joku BMX demot jumiutui mulla lataukseen.

mulla taas spy hunterit toimivat, mutta vain toinen peliporttityhjänä. Wipeoutin kanssa näyttää olleen
ongelmia engelsmanneillakin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Mullakin toimii ihan ok. Latausaika on kyllä jokseenkin pitkä, muttei mikään enennäkemättömän pitkä.

Aiemmassa numerossa ollut Spy Hunter ja joku BMX demot jumiutui mulla lataukseen.

Mulla oli ihan sama juttu noiden Spy Huntterin kaa ja ton BMX kaa ne ei toiminut aluks mutta kun yrtitin jotain 4kertaa niin sitten ne rupes skulaa ja jossain muissakin demoissa on ollut niin mutta on ne pikku hiljaan lähtenyt skulaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eke
mulla taas spy hunterit toimivat, mutta vain toinen peliporttityhjänä. Wipeoutin kanssa näyttää olleen
ongelmia engelsmanneillakin.

Saaks ton Wipeout Fusionin Demon uusimmasta Official Playstation magazinestä(uk) siis marraskuun painoksesta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Saaks ton Wipeout Fusionin Demon uusimmasta Official Playstation magazinestä(uk) siis marraskuun painoksesta.
jep, kyllä saa, mutta se on joulukuun numero.
eli issue 14 / December 2001

Ihan kiva toi uus Wipeout, vielä kun demossa oli ollut jotain vastustajia joita olisi voinut tiputella:)

Tuota demoa jaetaan esim. tääl Gameworldilla, tulee samal cd:l mukana vielä airbladenkin demo. Tuo siis ei ole mikään lehden mukana tuleva.

Juu-u otin Gameworldista juuri tuon demo-cd:n ja tilttaa aina siihen loading ruutuun mutta myöhästä se enään on kun on sunnuntai ja messut kiinni, ja ei se nyt niin vakavaa ole jos ilmais demosta yks peli ei toimi, olis silti ollu kiva testaa..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Juu-u otin Gameworldista juuri tuon demo-cd:n ja tilttaa aina siihen loading ruutuun mutta myöhästä se enään on kun on sunnuntai ja messut kiinni, ja ei se nyt niin vakavaa ole jos ilmais demosta yks peli ei toimi, olis silti ollu kiva testaa..

Mulla se kyllä toimii:confused:, mutta se tosin lataa sitä aika kauan.Noita demojakin tuli vahingossa mukaan 2 kpl ja kummatkin toimivat:)

No, voi s**t*n*a! Missä niitä demoja jaettiin? En minä ainakaan löytäny mistään niitä. Voi hitsi.

Itselläni oli myös tuo latausongelma wipeutin kanssa (OPS2M demo)
4*yritys tuotti saman tuloksen.. grr.. no seuraavaksi kerraksi otin DVD:n käsiini ja kevyesti taivuttelin "jännitykset" pois (?!) otin myös kaikki muistikortit ja 2. ohjaimen(okay, kaukkarin aunturi siis..) pois PS2 :sta... ja hups, sehän latasi WO:n loppuun asti..

Happy end :-)

Ylös Bottom