Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wipeout Fusion

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RTFman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

RTFman

New Member
Nyt kun tää peli on saanut ansaitsemansat sivut niin piti tännekkin laittaa tälle pelille oma topic.

Wipeout Fusion sivuilla on ranking lista parhaista ajajista ja Suomenkin oma ranking lista on mukana. Tohon juttuun voi ottaa osaa Wipeout Fusion demolla jonka pitäs saada Suomestakin Joulukuun Official Playstation 2 Magazine numeron mukana.

PS nakkerton kirjoitti tästä : http://www.ps2fin.com/bbs/showthread.php?s=&threadid=205

Onkos populalla intoa moiseen ?

Viimeksi muokattu:
Kyllä on osallistun heti kun saan demon ja sitten kun peli ilmestyy niin pääsee kunnolla kokeilemaan, toi on hienoo et on mahdollisuus ajaa kelloa vastaan ja osallistua kilpailuuun.
Toivottavasti xsiittarit eivät osallistu kilpaan, jokin keino saisi olla jolla ne saataisiin pois pelistä :)

Fusionia odotan kyllä todella innolla. On taas tullut pelailtua vanhaa Wip3out:SE:tä ja huh huh kun siinä on sitä fiilistä. Samaa fiilistä ei kyllä löydä mistään muusta pelistä.

Tuo kilpailu on aika hauska, mutta palkinto on korkeintaan mielenkiintoinen. Voittaja pääsee jonnekin Clubiin, joka sijainnee Briteissä. Sony maksaa matkat (ja ilmeisesti juomatkin).

Tässä on muuten Fusionin vahvistettu soundtrack:

Amethyst - Blue Funk
Blades & Naughty G - Beats Defective
Braniac - Neuro
BT - SmartBomb (Plump DJs remix)
Cut La Roc Bassheads
Elite Force Krushyn
Elite Force & Nick Ryan Switchback
Future Sound Of London - Papua New Guinea (Hybrid Mix)
Humanoid - Stakker Humanoid 2001 (Plump DJs 2001 retouch)
JDS - Punk Funk
Luke Slater - Bolt Up
Plump DJs - Big Groovy Funker
Timo Maas - Old School Vibes
Utah Saints Sick

Tiltissä näytetty videopätkä PS2:lle tulevasta Wip3outista näytti ihan hyvältä, kuten netistä impatutkin.. Ranking lista ja kelloa vastaan kisa kuulostaa hyvältä, ehkä se tuo peliin lisää ikää, tai sitten yhteen rataan kyllästymistä kun sitä hakkaa tunnista toiseen..

Tässäpä vielä leikkelettä fi.playstation.com:ista:

Kaipaatko kunnon adrenaliinipommia? Tai järisyttävää tunnetta, jonka vain WipEout saa aikaan. Suuntaa siis lehtihyllylle ja osta virallinen PlayStation 2 -lehti, sillä vain sen mukana saat tulevaisuuden parhaan ajopelin demon.

Demo antaa paitsi maistiaisen Fusionin loisteliaasta grafiikasta ja hurjasta nopeudesta, myös mahdollisuuden voittaa hienon palkinnon. Jos onnistut läpäisemään pirullisen vaikean Zone Mode -aluetilan, sinut lennätetään johonkin toistaiseksi salaiseen Euroopan kaupunkiin bailuihin, joihin kuka tahansa ei pääse. Sinun on siis yritettävä pitää aluksesi yhtenä kappaleena mahdollimman pitkään - se vain ei ole kovin helppoa, kun aluksen vauhti kiihtyy koko ajan ja radassakin on enemmän kurveja ja surmansilmukoita kuin vuoristoradassa.

Jos selviät Zone-tilasta, saat oman koodin, joka kertoo, miten pitkälle etenit haasteessa. Käy sitten rekisteröimässä koodisi virallisessa Wipeout Fusion -sivustossa osoitteessa www.wipeoutfusion.com, niin saat nimesi Wipeout Fusionin Euroopan liigataulukkoon muiden lentäjien joukkoon. Onnistut tuskin ihan heti, sillä jopa PlayStation.com-porukan kokeneilla Wipeout-lentäjillä on vaikeuksia tehtävän kanssa.

Mutta kilpailu päättyy vasta 1.2.2002, joten sinulla on aikaa harjoitella.

Uusimmassa OPM2:ssa on pelattava demo. Grafiikka on kaunista ja sulavaa. Näyttää ihan peliltä, jota kannattaa odottaa...

Pah, tuoreessa OPS2 lehdessä ollut Wipeout demo jumiutui aina ladattaessa, kaikki muut demot toimi... :-(

Tuleeko WipeOut Fusion ulos Jouluksi Euroopassa??

Eli pitääkö Crazy Stationin aikataulu Joulukuusta paikkaansa??

GameWorld Demo!

Messuilla jaettu demo jäi jumiin aina samassa kohtaa ladattaessa. Kokeiltiin kahdella lätyllä. Ei toiminut.

Muilla vastaavia ongelmia vai vika itse laitteessa?

-harzu

Re: GameWorld Demo!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan harzu
Messuilla jaettu demo jäi jumiin aina samassa kohtaa ladattaessa. Kokeiltiin kahdella lätyllä. Ei toiminut.

-harzu

Minulla se toimii hyvin mutta lataus kestää kyllä aika kauan.

-harzu

Mullakin toimii, vika on ilm. sun laitteissa :(

-harzu

Joo mulla on juuri sama ongelma, olen kokeillut kahdella demolla eikä mitään eroa... samassa kohdassa tilttaa aina.. hmm vielä olis aikaa käydä vaihtamassa kone uuteen.. riittäisköhän syyksi.. tää ei lähde pyörimään eikä vika ole cd:ssä..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Minullakin on tuo ongelma; joskus jumittuu, joskus ei...

Tuo ongelma on minullakin, joskus se lähtee käyntiin, yleensä ei.
Olen kokeillut tuolla GW-levyllä, ja OPS2M-lehden mukana tulleella levyllä, ja molemmilla on sama ongelma. Eli vika taitaa olla ihan demossa eikä koneessa.

Silloinkuin demo lähtee käyntiin, on peli varsin kivalta tuntuva.

Ainakaan WRC:stä puuttuva vauhdin tunne ei tästä pelistä puutu.

No ainakin pelissä on haastetta. Menee hermot siinä kohdassa kun pujotellaan niiden kivipatsaiden lomitse. Aina osun johonkin!

No joo, aluksi aika vaikea, mutta kun vähän aikaa pelaa niin kyllä sitä pääsee joka kerta maaliin. Omat enkat ovat jotain 270 000 pointisia. Tuolla Wipeoutfusion.com challenge-sivulla aivan kärjessä olevat ovat saavuttaneet lähes 600 000 pisteet. Ilmeisesti jokaisen kiekkoksen täytyy olla perfectlap, muuten en kyllä tuota scorea ymmärrä.

Vaikka demon rata itsessään on aika laiska, niin kyllä siitä kicksejä saa. Kun lähestyt 30. sektoria vauhdin tuntu alkaa olla jo aivan huima.

Jumituksesta taas

Nonniin. En enää edes yritä ymmärtää mustan laatikkoni toimintaa. Nyt taas Fusionin demo potkii kuin sika pienenä, tosin mitään mullistavaa elämystä siitä ei saanut.

Taitaa PS2:n kooderipojat vääntää demoja aika löyhällä koodilla. Nyt pari demoa mitä olen jaksanut testailla on osoittautunut täysin samanlaisiksi. Ensin MGS2:n demo lataili ihan julmetun kauan, mutta kerta kerralta kiihdytti vauhtiaan. Nyt tämä Fusion tekee samaa systeemiä.

Kiero masiina.

-harzu

Ylös Bottom