Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD Ongelmat / selvinnyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

XShava

KonsoliFIN Alumni
Edit: Ongelma johtuu suuresta kaverilistasta. Tiputtakaa alle 50 (50-55 välillä vissiin) niin peli alkaa toimimaan.

*************************Vanha **********************
Hei

Näköjään WipEout HD kanssa samoja ongelmia kuin itselläni ollut tässä eri esikatselu/arvostelu koodeilla. Kuvittelin että ongelmat omassa netti sydeemissä. Mutta taitaa olla ehkä koodissakin.

Mutta pelaamaan pääsette yksinpeliä, kun nappaatte verkkopiuhan pois. Tällöin ei jämähdä kun yksinpeliin yritätte mennä. Verkkoon ei tosin pääse, mutta eiköhän päivitys tule.

Mutta kertokaahan tähän ketjuun millaiset yhteydet teillä on ja miten PS3 kytketty verkkoon. Itse olin median väestä ainut jolla koodit aina jämähtivät ja sen takia sitä ei bugiin osannut yhdistää. Ja siis vain sellaiset, joilla Wipe jämähtää.

Itselläni Soneran 8/1 ADSL. PS3 menee reitittimeen ja siitä Telewellin TW-EA510 ADSL Modem Routeriin.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WipEout HD Ongelmat

Dna 2/1 menee reitittimeen ja siitä Zyxel prestige 600.

sitä ihmettelen kun olen käynyt kolme kertaa koittamassa usan accountilla niin peli toimii hyvin. Sitten kun koitan pääaccountilla eli euro niin heti jäätyy valikoissa

Mutta pelaamaan pääsette yksinpeliä, kun nappaatte verkkopiuhan pois. Tällöin ei jämähdä kun yksinpeliin yritätte mennä. Verkkoon ei tosin pääse, mutta eiköhän päivitys tule.
Ilmeisesti auttaa myös se, että ottaa nettiyhteyden pois päältä PS3:n valikosta eli piuhaa ei välttämättä tarvitse alkaa riuhtomaan.

Ilmeisesti auttaa myös se, että ottaa nettiyhteyden pois päältä PS3:n valikosta eli piuhaa ei välttämättä tarvitse alkaa riuhtomaan.

Juu, tosin en muista yrittääkö Wipe verkkoon automaattisesti päivittämään esim tuloksia. Jos, yrittää ilman lupaa niin ei auta.Jos joka kerta pyytää luvan, auttaa.

DNA 8/1---A-link---Linksys---PS3

Toimii, kun ei yhdistä nettiin. Yhteyden ku ottaa ni ruutu jäätyy.:mad:

Mikäli löytyy Jenkki PSN tunnarit, niin niillä pelillä pääsee verkkoon. EU huoneetkin saa näkyviin, ainut haitta enään kaverilistan puuttuminen. Mutta verkkoonkin pääsee odottelemaan mahdollista päivitystä korjaamaan asian.

zyxelin p660hw, PS3 60GB ja PAL storesta ostettu. Toimii normaalisti, ei mitään ongelmia ole ollut.

Edit: 11 kaveria listalla.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kertokaapa vielä, paljonko teillä on kaverilistalla porukkaa. Hieman vaikuttaa siltä, että jos on yli 50 tyyppiä, tulee ongelmia.

joo itsekki ostin EU storesta eikä minkäänlaista ongelmaa ole esiintynyt pelissä... vielä

Hei

Näköjään WipEout HD kanssa samoja ongelmia kuin itselläni ollut tässä eri esikatselu/arvostelu koodeilla. Kuvittelin että ongelmat omassa netti sydeemissä. Mutta taitaa olla ehkä koodissakin.

Mutta kertokaahan tähän ketjuun millaiset yhteydet teillä on ja miten PS3 kytketty verkkoon. Itse olin median väestä ainut jolla koodit aina jämähtivät ja sen takia sitä ei bugiin osannut yhdistää. Ja siis vain sellaiset, joilla Wipe jämähtää.

Itselläni Soneran 8/1 ADSL. PS3 menee reitittimeen ja siitä Telewellin TW-EA510 ADSL Modem Routeriin.

Voisiko kyseessä olla palomuurin aiheuttama ongelma? Itselläni on identtinen kokoonpano palomuuri poislukien. Käytän ps3:sta muurittomassa portissa, ja minulla toimii. (anteeksi siis viestistäni vaikka toimiikin, mutta saattaa auttaa ongelman selvittämisessä.)

Voisiko kyseessä olla palomuurin aiheuttama ongelma? Itselläni on identtinen kokoonpano palomuuri poislukien. Käytän ps3:sta muurittomassa portissa, ja minulla toimii. (anteeksi siis viestistäni vaikka toimiikin, mutta saattaa auttaa ongelman selvittämisessä.)

Kokeilin TeleWellin TW-EA200 ADSL Modeemilla niin sama hyytyminen kävi.

Kertokaapa vielä, paljonko teillä on kaverilistalla porukkaa. Hieman vaikuttaa siltä, että jos on yli 50 tyyppiä, tulee ongelmia.

Kokeilen, potkin porukkaa pois :)

Edit: 69 kaveria listalla. Kertokaas toimimattomat monta teillä, ennen kuin alan porukkaa potkimaan pois.

Joku reilu 60. Kun painan WipEoutin valikossa Selectiä, niin tulee joku error-lista, jossa on mukana kaverilistalla oleva nimi. Jos kaverin poistaa, tulee herjaan taas jonkun toisen kaverin nimi.
Nettiin pääsen kuitenkin pelaamaan ok.
Tämä siis ihan Store-versiolla normaalikonsolilla, mutta pressikoodikin toimi debugilla samaan tapaan.

EDIT: Niin ja tuota error-listaa selaamalla saan konsolin jäätymään täysin.

Tiputin 69 kaverista alle 50 (49+oma) ja nyt pelittää. Jos Oliverilla 60, niin sekin riittää sitten.

Mielenkiintoisia juttuja. Mulla siis sama jäätyminen, alan nyt karsimaan frendilistaa katotaa auttaako :)

PS3 60GB 2.43 firmis, pleikka piuhalla adsl modeemin (uus Zyxel) nettiin.

Raportoin kohta.

Joku reilu 60. Kun painan WipEoutin valikossa Selectiä, niin tulee joku error-lista, jossa on mukana kaverilistalla oleva nimi. Jos kaverin poistaa, tulee herjaan taas jonkun toisen kaverin nimi.
Nettiin pääsen kuitenkin pelaamaan ok.
Tämä siis ihan Store-versiolla normaalikonsolilla, mutta pressikoodikin toimi debugilla samaan tapaan.

EDIT: Niin ja tuota error-listaa selaamalla saan konsolin jäätymään täysin.
Poistin vielä muutaman. Nyt on 55 kaveria + minä ja tuo Selecti ongelmakin katosi. :eek:
Eli WipEout HD ei ilmeisesti tykkää liian seurallisista pelaajista.

Itse olen PSN-erakko:D Vain 3 nimeä itseni lisäksi, ei ongelmia tosiaan;) Ratkaisu siis taisi löytyä, eikun kengänkuvaa turhimmille kavereille persuksiin vaan, tuliko selväks? Ei tarvi vastata, se oli vaan matkittu vähän Seppo "Shonni" Taalasmaalta:D

Ylös Bottom