Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WipEout HD Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ukkosenjumala
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ukkosenjumala

New Member
KFP:n sakilla pelataan tänään illalla privamatsia. Meitä ei ole vielä kahdeksaa innokasta klaanissa, joten sekaan mahtuu. Teen pelin tuossa klo 21.00 tänä iltana ja odotellaan porukkaa paikalle aina tonne klo 21.10 saakka.
 
Vastaus: WipEout HD Online

Mulle sopisi 22 jälkeen. Ja kiinnostaisi kokeilla, miten tuo Turnaus hommeli menee läpi :)
 
Vastaus: WipEout HD Online

Lobby pystyssä, KFP:n kääkkiä on mun lisäksi neljä, joten mukaan mahtuu kolme muuta. Aloitus siis 21.10 tai kun kaikki papat ja kolme muuta paikalla.

Peli löytyy siis mun PSN-tunnarilla eli VonBohne.
 
Vastaus: WipEout HD Online

Lobby pystyssä, KFP:n kääkkiä on mun lisäksi neljä, joten mukaan mahtuu kolme muuta. Aloitus siis 21.10 tai kun kaikki papat ja kolme muuta paikalla.

Peli löytyy siis mun PSN-tunnarilla eli VonBohne.

eipä pääse liittymään valittaa et on tapahtunut virhe
 
Vastaus: WipEout HD Online

vois tätäkin ketjua vähän nostaa, mikäli tämä loistava peli innostais porukkaa tulemaan online-mittelöihin.
uberdemonin kans tänään satuttiin samaan aikaan peliin, ja mukavaahan se on suomalaisten kans pelata :)

Eliminaattoriakin voisi harrastaa, niin sais sen ag-salamurhaaja trophyn tehtyä :D
 
Vastaus: WipEout HD Online

Kyllähän noita online-mittelöitä voisi pitää. Hauskempaahan se olisi suomalaisten kesken ajella siellä :)

Tänäänhän meillä on se Bling Brigade -matsi, voin sen jälkeen jäädä hostaamaan peliä joksikin aikaa.
 
Vastaus: WipEout HD Online

juu, tässä jo lämmitellään bling brigadea varten :)
tähän loppuun vielä täytyy mainita että vuosisadan yksi ärsyttävimmistä trophyista tuli vihdoin ja viimein takataskuun, beat zico ajalla 30.76 :D zone zeus ja airbrakerit tulee olemaan vielä vaikeita, mutta harjoitus tekee mestarin kuten tuo zico trophy osoitti...
 
Vastaus: WipEout HD Online

Tulee aika lyhyellä varotuksella, mutta saataisko kasaan bling brigade-matsi huomenillaksi n. klo 22.00? Kiinnostuneet laittaa kaveripyyntöä, niin järkkään priva-matsilla. Jos ei tarvittavaa määrää saada kasaan, niin pelataan muuten vaan.
 
Ylös Bottom