Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wolverine: The Uncaged Edition [X360 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monoplhoric
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Monoplhoric

New Member
Ajattelin tässä tehdä tällekin topicin kun ei löytynyt. Kuten topic sanoo, kyse on uuteen Wolverine elokuvaan perustuva lisenssipeli. Ennakkomateriaali on antanut erittäin lupaavaan kuvan pelistä sekä tekijät sanoivat että tästä tulee paras lisenssipeli koskaan. Toivottavasti koska itse olen lukenut pienestä pitäen X-men sarjiksia joten odotukset on kovat elokuvan että pelin suhteen. Mutta mitä itse olette mieltä, lisenssiroskaa vai toimivaa actionia?

Vastaus: Wolverine: The Uncaged Edition [X360 Hype]

Tilauksessa on ja ainakin ennakkojen mukaan on tulossa ihan toimiva paketti, mutta sen näkee sitten keskiviikkona

Jo se lupailee hyvää, että kehittäjänä löytyy Raven. Itse kuitenkin taidan odotella suosiolla ihmisten reaktioita, kuitenkin kyse lisenssi pelistä. Tai siis "semilisenssi" kun pelihän ei kerro vain elokuvan tapahtumista, näin olen siis ymmärtänyt.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tilauksessa on ja ainakin ennakkojen mukaan on tulossa ihan toimiva paketti, mutta sen näkee sitten keskiviikkona

Joo mulla sama, kävin perjantaina hakemassa Riddickin ja siinä samaan syssyyn varasin. Keskiviikkoa odotellessa :D Ainakin videomateriaali on erittäin lupaavan näköistä sekä Feral Jump pisti kuolan valumaan kun Wolvie fani ollut jo hyvin kauan aikaa :)

Kyseessä on lisenssipeli --> 95% varmuudella kuraa. Ainakaan pelivideot eivät ole vakuuttaneet millään tavalla.

Kyseessä on lisenssipeli --> 95% varmuudella kuraa. Ainakaan pelivideot eivät ole vakuuttaneet millään tavalla.

Se on mahdollista mutta toivotaan että asia ei ole näin. Ainakin tavallista parempi studio tekemässä peliä vaikka se ei aina pelasta peliä mutta ei saa olla liian pessimistinen :D

Ainakin TT-2k taisi tykätä pelistä (kopsattu PS3 puolelta)

Hirveän paljon pelistä ei vielä saa kertoa (julkaisijan pyynnöstä), mutta sanotaan sen verran, että eilen illalla tuli promo-versio pelattua läpi. Ja kun tuntee meikäläisen "peliahkeruuden", en todellakaan jaksa haaskata aikaani mihinkään roskapeleihin. Taistelumekaniikka oli hyvin lähellä jopa God of Waria, mikä on meikun kirjoissa todella iso plussa. Lisäksi peli oli TODELLA brutaali, ja muutamin paikoin varsinkin välianimaatioissa vedettiin oikein kunnolla överiksi. :) Kaiken kaikkiaan Wolverine yllätti positiviisesti. Ainoa suurempi heikkous löytyy tekniikan puolelta, eli grafiikka ajoittain repeilee ja Unreal-moottorin helmasynti, myöhässä latautuvat tekstuurit hyppivät välillä silmille. Tuo promo myöskin bugasi muutaman kerran niin pahasti, että piti aloittaa edellisestä checkpointista. Onneksi niitä oli ripoteltu tuhkatiheään, joten turhautumiselta vältyttiin. Ja sinällään nuo pelimoottorin ongelmat eivät pelattavuutta haitanneet.

Normal-vaikeustasolla läpipeluun jälkeen sain kerättyä 51 prosenttia Trophyista, mihin olin itse varsin tyytyväinen. Muutama melko helppo pytty jäi saamatta, kiitos liian hitaan järjenjuoksun (eli en oppinut käyttämään tiettyjä liikkeitä/ominaisuuksia kuin vasta pelin loppupuolella). Kerättäviä/piilotettuja juttuja jäi myöskin löytämättä, ja mielessä kävi, että tämän voisi pelata läpi uudestaankin. Itse asiassa tästä voisin saada jopa platinaa, ellei Hard-vaikeustaso ole ihan törkeän paljon hankalampi.

Hyvältä vaikutti tuo ennakko. Toisaalta noita samoja asioita sanottu parissa muussakin previkassa mutta siltikin hehkutettu että vihdoinkin fanit saaneet sen Wolverine pelin minkä ne on ansainneet. Kuulemma ekat 15 minsaa menee siinä kun nauraa kun leikkelee jäseniä irti sekuntinopeudella sekä hyppii ympäri ruutua. Keskiviikkona sitten saa tietää itse minkälainen kuva jää.

Hyvältä vaikutti tuo ennakko. Toisaalta noita samoja asioita sanottu parissa muussakin previkassa mutta siltikin hehkutettu että vihdoinkin fanit saaneet sen Wolverine pelin minkä ne on ansainneet. Kuulemma ekat 15 minsaa menee siinä kun nauraa kun leikkelee jäseniä irti sekuntinopeudella sekä hyppii ympäri ruutua. Keskiviikkona sitten saa tietää itse minkälainen kuva jää.

Jos pääset jo tänään pelaamaan niin pistäppäs fiiliksiä tänne, kun itse joudun odottamaan ens viikkoon (perkuleen Discshop)

Hohhoijaa ei sen kummenpi kuin muutkaan marvelin pelit. Nappi pohjassa mätetään tuhansittain lipuvia vihollis massoja sekä välillä nautitaan välianimaatioita joissa ei tehdä mitään.

Hohhoijaa ei sen kummenpi kuin muutkaan marvelin pelit. Nappi pohjassa mätetään tuhansittain lipuvia vihollis massoja sekä välillä nautitaan välianimaatioita joissa ei tehdä mitään.

Niin siis oletko jo pelannut peliä, vai mihin tämä "arvostelu" perustuu? Itse ainakin odotan peliä vesi kielellä! Sunnuntaina leffaan ja maanantaina peli käteen, nam!

edit: ei näköjään huolta, kun kaverin viestihistoriaa selasi.. :)

Niin siis oletko jo pelannut peliä, vai mihin tämä "arvostelu" perustuu? Itse ainakin odotan peliä vesi kielellä! Sunnuntaina leffaan ja maanantaina peli käteen, nam!

edit: ei näköjään huolta, kun kaverin viestihistoriaa selasi.. :)

Olen pelannut.

Peli vaikutti demon perusteella jopa yllättävän hyvälle! Aikaisemmin en ole oikein pitkällä tikullakaan koskenut yhteenkään sarjakuvaan perustuvaan peliin, mutta nyt täytyi todeta, että ennakkoluulot pelin suhteen oli suhteellisen turhia.

Peli vaikutti demon perusteella jopa yllättävän hyvälle! Aikaisemmin en ole oikein pitkällä tikullakaan koskenut yhteenkään sarjakuvaan perustuvaan peliin, mutta nyt täytyi todeta, että ennakkoluulot pelin suhteen oli suhteellisen turhia.

Itse olin Wolvie fanina tosi tyytyväinen. Aikaisemmat pelit eivät olleet mitään verrattuna tähän. Taistelu on nopeatempoista sekä brutaalia ja liikkeitä löytyy mukavasti. Puzzlet ovat oikeastaan aika tyypillisiä "vie tavara a paikkaan b" jnet mutta pääasia on taistelussa ja sen huomaa. Kyllä sitä muutamaan kertaan tuli naurettua kun teki mitä erilaisempia teloitusliikkeitä sekä pistää vihut kärsimään oikein urakalla. Berserk tilassa viholliset slaissaantuu kahta kertaa nopeammin ja vielä raaemmin yleensä. Mutta oma mielipide pysyi jatkuvasti positiivisen puolella ja tuun varmasti joskus palaamaan pelin pariin vaikkakin pelattu jo 95% läpi achievementtien suhteen mutta ihan viihtyvyyden takia.

Pelin väkivaltaisuus kyllä oli todella positiivinen yllätys. Itse olen sitä mieltä, että jos pelissä pitää porukkaa pistää kylmäksi niin kyllä verikin voi silloin lentää. Mikää ei ole karumpaa katsottavaa kuin väkivälta josta on yritetty tehdä sopivaa katsottavaa kaiken ikäisille.

Juu se olisi kyllä vähän itsepetosta joka suuntaan :D Mutta Raven pärjäsi omasta mielestäni todella hyvin tämän kanssa. Pitää nyt toivoa että tulisi vastaavanlaisia sitten tulevaisuudessakin :D

Hahaa, demon jälkeen ei voi kyllä sanoa kuin yhden sanan: awesome. Okei, peli oli selkeästi pelkkää putkea, mutta toteutus oli jotain aivan loistavaa. Täysin nolla odotuksilla latasin demon ja täytyy vain todeta, että nyt harkitsen hyvin vakavasti pelin hankintaa :) Täytyykin heti ruveta etsiskelemään jostain mahdollisimman halvalla tämä..

Uusimmassa pelit-lehdessä oli saanut aika hyvät arviot lisenssipeliksi joten täytynee demo tsekata.

Demo oli yllättävän viihdyttävä, hyppy juttu oli hauska, tasmaania tuholais pyörintä ei. Brutaalia kyllä kiitos, ei täys hintaisena saatikka suomen kaupoista ehkä tosin käytettynä, viihdettä.

Demon pelasin läpi ja päällimmäisenä jäi mieleen tyhjyys. Todella rajoittunutta toimintaa, esimerkiksi kaikki hyppimisjutut olivat päälleliimatun oloisia, mm. RB+LB-hyökkäys.

Pettymys.

Ylös Bottom