Hirveän paljon pelistä ei vielä saa kertoa (julkaisijan pyynnöstä), mutta sanotaan sen verran, että eilen illalla tuli promo-versio pelattua läpi. Ja kun tuntee meikäläisen "peliahkeruuden", en todellakaan jaksa haaskata aikaani mihinkään roskapeleihin. Taistelumekaniikka oli hyvin lähellä jopa God of Waria, mikä on meikun kirjoissa todella iso plussa. Lisäksi peli oli TODELLA brutaali, ja muutamin paikoin varsinkin välianimaatioissa vedettiin oikein kunnolla överiksi.
Kaiken kaikkiaan Wolverine yllätti positiviisesti. Ainoa suurempi heikkous löytyy tekniikan puolelta, eli grafiikka ajoittain repeilee ja Unreal-moottorin helmasynti, myöhässä latautuvat tekstuurit hyppivät välillä silmille. Tuo promo myöskin bugasi muutaman kerran niin pahasti, että piti aloittaa edellisestä checkpointista. Onneksi niitä oli ripoteltu tuhkatiheään, joten turhautumiselta vältyttiin. Ja sinällään nuo pelimoottorin ongelmat eivät pelattavuutta haitanneet.
Normal-vaikeustasolla läpipeluun jälkeen sain kerättyä 51 prosenttia Trophyista, mihin olin itse varsin tyytyväinen. Muutama melko helppo pytty jäi saamatta, kiitos liian hitaan järjenjuoksun (eli en oppinut käyttämään tiettyjä liikkeitä/ominaisuuksia kuin vasta pelin loppupuolella). Kerättäviä/piilotettuja juttuja jäi myöskin löytämättä, ja mielessä kävi, että tämän voisi pelata läpi uudestaankin. Itse asiassa tästä voisin saada jopa platinaa, ellei Hard-vaikeustaso ole ihan törkeän paljon hankalampi.