No niistä tuli helevatan lyhyet juhlat, myönnettäköönkin että odotin paljon. Näin harjoitus osion ja pienen vapaa pallottelun jälkeen jotain 2 matsia helpoimmalla ja 3 sitä seuraavalla.
Odotin:
-Saumatonta animaatiota
-Älykkäitä joukkuetovereita
-Toimivia ja syviä kontrolleja
-Täydellistä pelaajan hallintaa
-Hiottua vaikeustasoa
Sain:
-Parasta animaatiota mitä jalkapallo peleissä olen nähnyt, mutta vielä on paaaljon parannettavaa että tätä kehtaa saumattomaksi kutsua, suhtkoht monipuolista toki on.
-Idiootteja joukkuetovereita jotka eivät osaa edes perusasioita, kuten syöttöpaikkojen peittämistä, vaan pelleilevät mitä lystää.
-Kontrollit ja pelaajan hallinta jotka toimivat osittain ja välillä sitten taas katsotaan kun kone päättää syöttöjen suunnat minne lystää ja hallinnassa oleva pelaaja vaihtuu miten sattuu ja välillä vielä ihan minne sattuu, silloin tällöin myös tilanteen lähelle. Myös pelaajien automaattinen ohjautuminen ottaa aika rankasti kaaliin, minä kun mielummin ohjaisin itse pelaajiani, seuraavassa kehityksen vaiheessa ei varmaan tarvi painella nappeja ollenkaan? Myös pelaajien ohjastaminen tuntuu olevan digitaalista vaikka analogitattia käyttäisikin?
-Vaikeus taso on helpoimmalla luokkaa 1/10 ja seuraavalla mennäänkin jo siellä 7/10:stä tasolla jossa saa olla onnellinen jos saa edes tasapelin aikaiseksi, vaikka yhtä helpommalla samoilla joukkueilla pystyi pallottelemaan vastustajalle 8-0 turpiin. Ymmärrettävästi kumpikaan ei ole hauskaa.
En raaskinut laittaa tuonne PES2 kokemukset ketjuun kun kuitenkin kyse jenkki versiosta ja joku jossain höpötti että näissä olisi jotain pientä eroakin?