Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

World Soccer Winnign Eleven 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arit73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
*huoh*

Tullut jo

Ällös nyt, eikös World Soccer titteli ole vain jenkki version nimen edessä. Toki sekin tuli tuossa 12. päivä myyntiin, mutta mikäs siinä jos tahtovat jenkki konsolinkin omistajat (kuten minä) juhlia että vihdoinkin pääsevät tätä peliä pelaamaan ;)

No ei, kyllä World Soccer etuliite on jokaisessa Winning Elevenissä. Arit tarkoitti ilmeisesti Winning Eleven 6 Internationalia, joka julkaistiin USA:ssa (ensimmäinen versio sarjasta joka on siellä julkaistu). Peli on kuulemma lähes suora kopio PES2:sta eikä edes paljon paremmasta WE6FE:stä (joka sekin on julkaistu jo paljon aikaisemmin kuin tämä International), mikä taas todistaa, että Konamin poikia ei kiinnosta tehdä kunnon versioita muualle kuin Japaniin.

Jee, nyt voi juhlia kun WSWE6I ja Zoe2:nenkin tuli siinä samalla, pääsee importtaajatkin vihdoin testaamaan PES2:sta =)

No niistä tuli helevatan lyhyet juhlat, myönnettäköönkin että odotin paljon. Näin harjoitus osion ja pienen vapaa pallottelun jälkeen jotain 2 matsia helpoimmalla ja 3 sitä seuraavalla.

Odotin:
-Saumatonta animaatiota
-Älykkäitä joukkuetovereita
-Toimivia ja syviä kontrolleja
-Täydellistä pelaajan hallintaa
-Hiottua vaikeustasoa

Sain:
-Parasta animaatiota mitä jalkapallo peleissä olen nähnyt, mutta vielä on paaaljon parannettavaa että tätä kehtaa saumattomaksi kutsua, suhtkoht monipuolista toki on.
-Idiootteja joukkuetovereita jotka eivät osaa edes perusasioita, kuten syöttöpaikkojen peittämistä, vaan pelleilevät mitä lystää.
-Kontrollit ja pelaajan hallinta jotka toimivat osittain ja välillä sitten taas katsotaan kun kone päättää syöttöjen suunnat minne lystää ja hallinnassa oleva pelaaja vaihtuu miten sattuu ja välillä vielä ihan minne sattuu, silloin tällöin myös tilanteen lähelle. Myös pelaajien automaattinen ohjautuminen ottaa aika rankasti kaaliin, minä kun mielummin ohjaisin itse pelaajiani, seuraavassa kehityksen vaiheessa ei varmaan tarvi painella nappeja ollenkaan? Myös pelaajien ohjastaminen tuntuu olevan digitaalista vaikka analogitattia käyttäisikin?
-Vaikeus taso on helpoimmalla luokkaa 1/10 ja seuraavalla mennäänkin jo siellä 7/10:stä tasolla jossa saa olla onnellinen jos saa edes tasapelin aikaiseksi, vaikka yhtä helpommalla samoilla joukkueilla pystyi pallottelemaan vastustajalle 8-0 turpiin. Ymmärrettävästi kumpikaan ei ole hauskaa.

En raaskinut laittaa tuonne PES2 kokemukset ketjuun kun kuitenkin kyse jenkki versiosta ja joku jossain höpötti että näissä olisi jotain pientä eroakin?

Ohjekirjaa luettuani huomasin pelissä käsittämättömän tekoälyttömyys featuren(manual <--> s-auto), no sen nollaan säädettyäni alkoi peli sujua, toki edelleen pelaajat syöttävät välillä metsään (tod harvoin) tai sijoittuvat oudosti, mutta nyt peli on jo about 98% meikeläisen ohjastamana ja johan homma sujuu, ymmärrettävästi myös toisiksi helpoimmastakin tasosta tuli hallittava kun saa ihan itse pelata koko ajan? Ei pieni ihminen ymmärrä miksi laittaa peliä vaikeuttava ja ennen kaikkea pilaava com feature edes peliin tai ainakaan puoleen väliin saakka säädetyksi vakiona? No nyt kun siis itse saanut pelata tätä peliä koneen sijasta niin alkaa todella ymmärtää osaa näistä peliä kehuvista kommenteista, mutta toistaiseksi tuntuvat vielä ylilyödyiltä... ehkä sitten kun oppii itsekkin pelin paremmin.

Noh asiasta toiseen, tietääkös kukaan hyvää paikkaa käydä katsomassa oikeat nimet joukkueille/pelaajille tähän versioon, arvot kelpaavat tuollaisinaankin.

Kannattaa tosiaankin pelata peliä enemmän, sillä se paranee koko ajan, mitä paremmin sitä oppii pelaamaan. Eivätkä pelaajien kommentit siitä mielestäni ole ollenkaan ylilyötyjä, sillä PES2 todellakin on paras urheilupeli, mitä koskaan on tehty ja yksi parhaista peleistä ikinä. Lisää harjoitusta ja pelitunteja, niin johan muuttuu ääni kellossa. ;)
Enää en muista miltä sivuilta nuo oikeat pelaajien ja joukkueiden nimet sai, mutta lue tuota PES2-threadia, sieltä pitäisi löytyä jokunen linkki. Toinen vaihoehto on tietenkin sitten X-port.

Kannattaa joo lukea puota pes2-osiota, sieltä löytyy infoa vaikka millä mitalla. Ja koska on kyseessä sama peli eri nimellä, turha aloittaa toista ketjua.

Ylös Bottom