Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC 4 Online-sarja kausi1

Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Milloin tätä sarjaa sitten olis tarkoitus jatkaa? Onlinea on kuulemma saatu parannettua :)
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Kuskipula vaivaa... Minä, Nakke, jinkku ja RTWteam ajetaan toistakin sarjaa maanantaisin niin kuskeja ei ole kun muutama.. Tietysti voin sarjaa pitää ja ajaa jos kuskeja löytyy mutta toistaiseksi jäädään parin kuukauden tauolle :(
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Oikea päätös. Vedetään kunnolla happea ja katsotaan myöhemmin tilannetta uudelleen. Väkisin vääntäminen tuo tuskaa enemmän kuin mielihyvää.
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Kertokaas tyhmälle vieläkö tämä sarja on käynnissä vai onko teillä muita sarjoja joihin pääsisi mukaan? =) Nettihommat toimii taas ja kiinnostaisi jälleen päästä pelaamaan wrc 4 verkossa :p =)
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

Kertokaas tyhmälle vieläkö tämä sarja on käynnissä vai onko teillä muita sarjoja joihin pääsisi mukaan? =) Nettihommat toimii taas ja kiinnostaisi jälleen päästä pelaamaan wrc 4 verkossa :p =)
Tämä sarja ei ole tällä hetkellä käynnissä, eikä tule jatkumaankaan ainakaan minun toimesta. Täällä on sarja, joka on sekin tällä hetkellä tauolla, ei tietoa jatkuuko. http://www.pamamimax.com/

Tosiaan itse olen tämän pelin jättänyt todennäköisesti kokonaan, tuli ostettua isompi ratti jolla ei pelin pelaaminen ole läheskään yhtä nautittavaa, ei ehi kädet mukaan. Lisäksi tuli ostettua tietokone jolla ajelen aktiivisesti richard burns rallya, sitä ainuaa rallisimulaattoria :) Tämmöistä sarjaakin pidän yllä, jos omistat richard burns rallyn ja ajaminen kiinnostaa niin tervetuloa http://kuukausirallit.blogspot.fi/

On tosiaan niin iso ero peleillä että millään ei pysty kumpaakin peliä ajaan tosissaan, mutta jos sarjoja tulee en sulje pois kilpailuissa vierailua rennolla mielellä. Tällä hetkellä keskitytään rbr:ään.

Isot kiitokset kaikille joitten kanssa olen vuosien aikana kilpaa ajanu, upeita ja kenties jopa ikimuistoisia hetkiä on peli ja kilpaileminen teidän kanssa tarjoillu, hienoimpana tietysti upeat taistelut tuolla pamamimaxin sarjassa. :) Toivottavasti vielä joskus päästään kilpaileen toistemme kanssa :)
 
Vastaus: WRC 4 Online-sarja kausi1

En enää omista WRC:tä. Kun ostin pleikan kämppääni, niin isäni PSN-tunnuksilta ladatut pelit eivät säilyneet uudessa pleikassani. Jos uusi WRC julkaistaan, niin ei varmaan tule ostettua kun opiskelijabudjetilla eletään ja Milestonen pelien bugisuus on tullut valitettavan tutuiksi. Toki nämä 2 uusinta WRC:tä oli hyviä kun suurimmat bugit oli saatu korjattua. Suuret kiitokset mukavista vuosista kaikille kilpakumppaneille :)

Autourheilu jatkuu osaltani GT6:n ja F1:n parissa.
 
Ylös Bottom