Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC: Rally Evolution

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oliver

KonsoliFIN Alumni
E3 2005: Uusi WRC PS2:lle syyskuussa 19.05.2005

PlayStation 2:lle syyskuussa julkaistava WRC: Rally Evolution (työnimi) lupaa yllätyksiä rallitaipaleille. Mutkan takana saataa odottaa esimerkiksi tulva, metsäpalo tai maanvyöry ja tapahtuvat vaihtuvat joka pelikerralla. Autojen vaurionmallinnusta on viety entistä relistisempaan suuntaan ja myös ympäristöt saavat kolhuista osansa. Kartanlukija reagoi tapahtumiin entistä paremmin ja auton tärinä ja vauhti kuuluvat myäs lukijan äänessä.

Verkossa on mahdollista törmäillä kahdeksan auton voimin kuudellatoista tarkoitusta varten sunnitellulla radalla.
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Täytyy varmaan ostaa. RBR on ainakin sen luokan huonous ettei sitä huvita pelata, koska se on mahdoton. Ymmärrän toki jos joku opetella ohjaamaan autoa sitä 50 tuntia, silloin peli voi olla hyvä. Itse olen nyt noin 10h pelannut ja aina U-mutkissa osuu kaiteisiin ja muutenkin peli on aivan paska. Maisemat ovat kyllä aidontuntuisia ja todella hienoja. Japanin metsäteillä hiukan liiankin ehkä kun mutkat näkee vasta 10 metriä ennemmin... Kerran onnistuin ajamaan pintakaasulla yhden ek:n maaliin asti kolhimatta suuremmin ja tuli hyvä aikakin. Mulla vaan on se ongelma että aina pitää mennä talla pohjassa vaikka tietää sen olevan väärin. Näin ollen WRC:t ovat aina sopineet mulle tosi hyvin. Innolla pitää venailla että näkee miten noi maanjäristykset ja purot vaikuttaa ajamiseen. Tosin siinähän ei ole mitään intoa jos joka erikoiskokeella niitä tulee, koska silloinhan aina arvaa että "kohta se taas tulee". 2 "tapahtumaa" yhtä kilpailua kohden olisi sopiva ja suht realistinen.
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Johan tuo WRC 3 on aika vanhaksi käymässä, joten tuo voisi olla ihan hyvä ostos. Vaan saapa nähdä, miten nuo "katastrofit" tulevat vaikuttamaan. Noh, ek-aikoihin huonosti varmaankin, mutta siis, että toimiiko tämä ominaisuus sitten loppujen lopuksi.
 
NewsFlash

Kasariklassikoita WRC: Rally Evolvediin 28.09.2005

WRC: Rally Evolved tulee sisältämään kuluvan kauden virallisten ratojen, kuskien ja autojen lisäksi myös kuusi legendaarista autoa, jotka kaikki kilpailivat mestaruudesta vuonna 1985.

Audi Sport quattro S1 tuli suomalaisille tutuksi jo '83 Hannu Mikkolan ohjastamana. Takavetoinen Lancia Rally 037 ei enää vuonna 1985 pärjännyt nelivetoisille kilpakumppaneille ja Markku Alen siirtyi Lancia Delta S4:n rattiin. Ensimmäisen voiton S4:lle ajoi kuitenkin Henri Toivonen.

Peugeot 205 T16 dominoi Korsikan rallia vuonna 1984 ennen Ari Vatasen kolaroimista. Auto toi kuitenkin mestaruuden Timo Saloselle 1985 ja Juha Kankkuselle 1986. Ford RS 200:n ratissa ei nähty suomalaisia ja tehokas ja nopea auto osoittautui erittäin epäluotettavaksi. Renault 5 Maxi Turbon suurimpana saavutuksena pidetään Korsikan rallin voittoa vuonna '85.
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Kyllähän tuo siistiltä peliltä näytti, ainakin itse kun tälläinen Ralli-Riippuvainen olen.
RBR pitäisi myös hankkia kun siihen jo kerran koukkuun jäin. Nuo "katastrofi" tilanteet vaikuttivat todella aidolta varsinkin muitten autojen ulosajot, kun pillin vihellys kuuluu kun lähestyy paikalle, niin tietää hidastaa. Mutta kunhan noita hommia ei ole liikaa niin sitten on hyvä.
Virallinen WRC: Rally Evolved sivu sanoi myös että kartanlukija on uudistettu kokonaan. :)

EdiT: Tässä vielä ingame-pelivideo Ruotsin rallin pätkästä
http://www.playfrance.com/ps2-WRC-Rally-Evolved/news/845634953-PS2-TV-WRC-Evolved-en-Suede.html
ja Japanista
http://www.playfrance.com/ps2-WRC-R...-PS2-TV-WRC-Evolved-fait-escale-au-Japon.html
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Millon tää peli on tulossa kun maahantuojan sivuilla sanotaan että tää tulee 19.10 ja täällä sanotaan 26.10 :(
Tietäiskö joku kumpi on oikea :confused:
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

zetor sanoi:
Millon tää peli on tulossa kun maahantuojan sivuilla sanotaan että tää tulee 19.10 ja täällä sanotaan 26.10 :(
Tietäiskö joku kumpi on oikea :confused:

Ja Play ohjelmassa väitettiin sen olevan jo myynnissä.
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

zetor sanoi:
Millon tää peli on tulossa kun maahantuojan sivuilla sanotaan että tää tulee 19.10 ja täällä sanotaan 26.10 :(
PlayStation.fi ei ole varsinaisesti maahantuojan sivu. Maahantuoja ilmoittaa 26.10.
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Jahas, kohta pääsee taas uutta rallia vääntään. Vielä tuota nelostakin on aika-ajoin tullut pelailtua netissä, mutta sijoitus on vähän päässyt tippuun kun parhaimmillaan olin maailmanlistalla toinen ja nyt kuudes...Saapa nähdä miten tuo nettipeli on tässä uudessa toteutettu. Ei löydy oikein infoa mistään vaikka julkaisu näin lähellä :confused:
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Nonniin. Alla valmis WRC5. On muuten ihan nami peli. Omaan makuun saisi olla etappeja enemmänkin, niinkuin oli WRC1sessä. Itse missasin betan, joten vain koneen tekoälyttömyyttä vastaan olen päässyt kurvailemaan rallycrossissa.

Auton saa konfattua ajoavuilla sellaiseksi että ihan aloittelijoilta luonnistuu ajaminen, mutta kovemmille rattimiehillekin löytyy haastetta. Lancia Delta S4ää on sitten ihan turha haaveilla ajaa suoralla suoraan. Se kyyti hoippuu ja heiluu todella kiitettävästi. Sain muuten yhdellä etapilla auton kerta laakilla siihen kuntoon että oli pakko lopettaa se ralli siihen. Nokka suoraan pylvääseen ja autosta karkasi se pyhä savu. Piti väistää nääs katsojia jotka oli päättäneet tulla radalle mesoon.
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Nakke sanoi:
No mistäs tuon jo löysit? Pitääköhän sitä lähtee kauppoja kierteleen...

Ehei kuolevaisten kannata vielä WRC:tä kaupasta ettiä ;)
Julkaisu 26.10
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Montako erikoiskoetta pelissä on? ja minkälaiset on auton säätö mahdollisuudet?
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Tähän asti 3 EKta per ralli tullut vastaan.

Autossa on saman tapaiset säädöt mahdollista kuin WRC 4ssä. Eli suht kattavat.
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

Renkaita ei siis tässäkään pelissä voi valita eriolosuhteisiin vaan ne on automaattisesti oikeat? Antaako tekoäly hyvän vastuksen?
 
Vastaus: WRC: Rally Evolution [Hype]

zetor sanoi:
Renkaita ei siis tässäkään pelissä voi valita eriolosuhteisiin vaan ne on automaattisesti oikeat? Antaako tekoäly hyvän vastuksen?
Renkaat voi valita myös itse kahdestatoista vaihtoehdosta.
Tekoälystä ei ainakaan näin alussa ole vielä vastusta, mutta eiköhän sitäkin ala löytymään.

"Tähtäätkö heihin?" :cool:
 
Ylös Bottom