Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC2 nuotit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Youngboy-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

-Youngboy-

New Member
Eli mä sain WRC2: Extremen joululahjaksi ja kaks ekaa vaikeustasoa on suoritettu. Nyt pelaan peliä Expertti-vaikeustasolla, mutta tulosta ei oikein synny, kyse ei ole ajotaidoista vaan siitä, kun ei tiedä minkälainen mutka on tulossa. Siispä voisiko joku pistää tänne kaikki nuotit ja niiden merkitykset. Oikeen ja vasemman mä ymmärrän, että niitä ei tartte kertoa. Aukee tarkottaa vissiin että mutka loivenee lopussa, kirraa taas päinvastoin että mutka tiukkenee lopussa. Mutta entäs ne muut:confused:

Jaa, tuolla experttitasolla pitää varmaan osata radat ulkoa pärjätäkseen, ei auta vaikka tietää mitä nuoteissa sanotaan jos ne tulee myöhässä, kuten ne paikoin tekevät.

Eikös siinä nyt oo ihan standardinuotit.

Mikäli ajat 6-pykäläisellä laatikolla:
täys - 6
eri - 5
eri miinus - 4
nopee - 3
hidas - 2
neulansilmä - 1

Siis noin suunnilleen se vaihde, millä mennään. Riippuu toki jokasen ajotyylistä, mutta manuaaleilla, tateilla ja käsijarrulla mä meen noin.

Kiitti! :)

Noista on aika paljo apua, mutta mä oon huomannu että kaikki mutkat on aika tapaus kohtasia, ku 1 on siis............ eikö se ollu WRC2:ssa täysillä ajettava ja 6 neulansilmä. Joka tapauksessa joissain 1 ja 2 mutkissa pitää jarruttaa, mutta on myös joitain 4 mutkia mitkä voi ajaa kaasu pohjassa, ja vielä niin että pysyy tiellä. Siinähän saa valita minkä tyylinen kartanlukija on, toinen kertoo tyylin ja toinen kovuuden. Kuitenki kyllä noi vähä autto.

Ylös Bottom