Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WTF eli mitä vit...

Hellspawn

New Member
Saanen kysyä, että mikä hel**tin järki on banna koko baana esim #ps2fin ja #xboxfin kanavilta? Baanan käyttäjiä on enemmänkin kuin esim joku yksi tietty häirikkö, ja luultavasti jos joku on sinne bannit hommannut niin lähes varmasti oli joku muu kuin VSP:n baanalainen, joten pyydän että kanavien valvojat, bottien omistajat konffaavat niitä hiukan jotta edes osa baanalaisista pääsisi sinne.

Olen tässä varmaan kuukauden ihmetelly et "onpas toi kanava kauan vallattuna" mutta tosiasia on että baanalla on aina bannit siellä! Asian voisi tietty korjata jos ÄÖ ylittäisi sen 70 rajan, eli järkeä voi käyttää niiden bottien konffauksessa! Saa flamettaa! Mutta ei koko baanalla pitäis banneja olla jonkun k*sipään takia joka ne on alunperin sinne hommannut.

*Over and out*
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hellspawn

Olen tässä varmaan kuukauden ihmetelly et "onpas toi kanava kauan vallattuna" mutta tosiasia on että baanalla on aina bannit siellä! Asian voisi tietty korjata jos ÄÖ ylittäisi sen 70 rajan, eli järkeä voi käyttää niiden bottien konffauksessa! Saa flamettaa! Mutta ei koko baanalla pitäis banneja olla jonkun k*sipään takia joka ne on alunperin sinne hommannut.

*Over and out*

Joo, siis tota täällä on ihan sairaan pöljää jengii, ÄlykkyysÖsämäärä on max toi 70! HEHEHEE ;)
 
Re: Re: WTF eli mitä vit...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover


Joo, siis tota täällä on ihan sairaan pöljää jengii, ÄlykkyysÖsämäärä on max toi 70! HEHEHEE ;)
Ei todellakaan ole.
Ehkä yhteensä...
 
Mäkin oon kyllä vähän ihmetelly että miks en pääse sisään...
Jos nyt käsitin oikein! En tajua hirveesti näistä asioista!
 
Minäkin olen yksi Baanan käyttäjistä, ja näinollen en enää pääse #ps2fin kanavalle. Ennen siellä meni keskimäärin 3 tuntia vähemmän tai enemmän aktiivisen jutustelun merkeissä. Nykyään poikkean kanavalla silloin tällöin surkeaa webchattia käyttäen. Toisaalta ihan hyvä juttu, sillä välillä tuntui (varsinkin iltaisin) että IRC muodostui minulle pakkomielteeksi. Eli periaatteessa voin kiittää niitä peeloja jotka valtasivat kanavan! ;)
 
Asia on hoidettu, kiitokset Luckymanille. Myönnän että olin ns. v***uuntunut kun kirjoitin ensimmäistä viestiä, mutta nyt on kaikki hyvin kuitenkin :D
 
Ylös Bottom