Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan a_Sniper
Nyt näyttäs tulevan Syksyksi GamecubelleEi millään vapaapainin ystävänä jaksa odottaa! kaikki kuvat mitä o nähny näyttävät lupaavalta! Myös paljo jo paljastettu pelattavuudestaki.. Yhdistävät uusimma ps2 ja Gc version yhteen
Mikä on mitä mainion idea!
Ja tämähän on siis Cube-exclusive (ihmettelen suuresti, että THQ sellaisen tekee).Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Enpä ole kuullutkaan. Toivotaan että tuosta tulee todella loistava peli. Ainakin parempi kuin Raw2, WMXIX ja HCTP.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sami_k2
Ja tämähän on siis Cube-exclusive (ihmettelen suuresti, että THQ sellaisen tekee).
Paitsi Raw tuli kanssa PC:lle.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Tietääkseni kaikki muutkin WWE-lisenssin omaavat pelit (jotka ovat tulleet GC:lle, Xboxille ja PS2:lle) ovat THQ:n. THQ tosin laittaa muut lafkat (Anchor Inc. ja Yukes) koodaamaan puolestaan. Eikä yksikään WWE-peli (WWE Crush Houria lukuun ottamatta) ole ilmestynyt muulle konsoleille kuin sille, jolle se "alun perin" kehitettiin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Beza
Paitsi Raw tuli kanssa PC:lle.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
PC-versioita harvemmin (lue: ei ollenkaan) lasketaan mukaan kun puhutaan konsolien välisistä yksinoikeuksista. Mutta oikeassa olet.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Koska silloin XBoxilla ei olisi ainoatakaan yksinoikeuspeliä![]()
Raw2 oli pettymys, XIX olen vain kokeillut ja HCP oli pettymys.
Moneen vuoteen ei ole tullut painipeliä, joka toisi WWE:n kuviot konsoleille vakuuttaavasti. Sarjan faneja ärsyttää Entranceissa se, että ilotulitukset tulee väärissä paikoissa (pilkun nysväystä, myönnän) tunnarit ovat vääriä (esim HCP:ssä Rikishi ja RVD), kasvoanimaatio on huonoa, liikkeet liian yksinkertaisia ja samankaltaisia, painijoita liian vähän, kukaan ei puhu oikeasti omalla äänellään jne. Kyllä on taas tekemistä, jos tästä yritetään tehdä sellainen joka minuakin miellyttää.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Plähpläh
Raw 2 oli kyllä aika karvas pettymys. XIX:ää en ole kokeillutkaan. HCtP:tä olen tahkonnut ja siitä on vaikea pistää paremmaksi. Mitä nyt itse olen noita pyroja nähnyt, mielestäni ne on erittäin hyvin mallinnettu. Vääriä tunnareita? Oikeita ne on, Rikishillä kun on nykyään S2H:n tunnari ja RVD:n tunnari on sama vanha. Liikkeet yksinkertaisia? Painjoita liian vähän? Oletko sä oikeasti koskaan katsonut Rawia tai Smackdownia?![]()
No eihän ole. Vanha Too Coolin musiikki sillä soi (Tosin näitä oikein kunnolla raiskattuja ja leikattuja jaksoja ei taida olla vielä Suomessa näytetty, voi voiLainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Plähpläh
Rikishillä kun on nykyään S2H:n tunnari