Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Day of Reckoning!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a_Sniper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

a_Sniper

New Member
Nyt näyttäs tulevan Syksyksi Gamecubelle :D Ei millään vapaapainin ystävänä jaksa odottaa! kaikki kuvat mitä o nähny näyttävät lupaavalta! Myös paljo jo paljastettu pelattavuudestaki.. Yhdistävät uusimma ps2 ja Gc version yhteen :) Mikä on mitä mainion idea!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan a_Sniper
Nyt näyttäs tulevan Syksyksi Gamecubelle :D Ei millään vapaapainin ystävänä jaksa odottaa! kaikki kuvat mitä o nähny näyttävät lupaavalta! Myös paljo jo paljastettu pelattavuudestaki.. Yhdistävät uusimma ps2 ja Gc version yhteen :) Mikä on mitä mainion idea!

Enpä ole kuullutkaan. Toivotaan että tuosta tulee todella loistava peli. Ainakin parempi kuin Raw2, WMXIX ja HCTP.

mahtavaa mahtavaa ja vielä kerran mahtavaa onneksi tuohon sentään pitäisi tulla kunnan ura moodi (wmxix sellaista ei ollut) odotan innolla ........:p

Re: Re: WWE Day of Reckoning!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Enpä ole kuullutkaan. Toivotaan että tuosta tulee todella loistava peli. Ainakin parempi kuin Raw2, WMXIX ja HCTP.
Ja tämähän on siis Cube-exclusive (ihmettelen suuresti, että THQ sellaisen tekee).

Re: Re: Re: WWE Day of Reckoning!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sami_k2
Ja tämähän on siis Cube-exclusive (ihmettelen suuresti, että THQ sellaisen tekee).

Tietääkseni kaikki muutkin WWE-lisenssin omaavat pelit (jotka ovat tulleet GC:lle, Xboxille ja PS2:lle) ovat THQ:n. THQ tosin laittaa muut lafkat (Anchor Inc. ja Yukes) koodaamaan puolestaan. Eikä yksikään WWE-peli (WWE Crush Houria lukuun ottamatta) ole ilmestynyt muulle konsoleille kuin sille, jolle se "alun perin" kehitettiin.

Re: Re: Re: Re: WWE Day of Reckoning!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Tietääkseni kaikki muutkin WWE-lisenssin omaavat pelit (jotka ovat tulleet GC:lle, Xboxille ja PS2:lle) ovat THQ:n. THQ tosin laittaa muut lafkat (Anchor Inc. ja Yukes) koodaamaan puolestaan. Eikä yksikään WWE-peli (WWE Crush Houria lukuun ottamatta) ole ilmestynyt muulle konsoleille kuin sille, jolle se "alun perin" kehitettiin.
Paitsi Raw tuli kanssa PC:lle.

Tuo näyttää todella hyvältä, lukuunottamatta painjoiden naamoja.. Kunnon season on todella hyvä juttu, WMXIX:än Revenge mode oli lievästi sanottuna paska.

Re: Re: Re: Re: Re: WWE Day of Reckoning!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Beza
Paitsi Raw tuli kanssa PC:lle.

PC-versioita harvemmin (lue: ei ollenkaan) lasketaan mukaan kun puhutaan konsolien välisistä yksinoikeuksista. Mutta oikeassa olet.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWE Day of Reckoning!

PC-versioita harvemmin (lue: ei ollenkaan) lasketaan mukaan kun puhutaan konsolien välisistä yksinoikeuksista. Mutta oikeassa olet.

Koska silloin XBoxilla ei olisi ainoatakaan yksinoikeuspeliä:p

Raw2 oli pettymys, XIX olen vain kokeillut ja HCP oli pettymys.
Moneen vuoteen ei ole tullut painipeliä, joka toisi WWE:n kuviot konsoleille vakuuttaavasti. Sarjan faneja ärsyttää Entranceissa se, että ilotulitukset tulee väärissä paikoissa (pilkun nysväystä, myönnän) tunnarit ovat vääriä (esim HCP:ssä Rikishi ja RVD), kasvoanimaatio on huonoa, liikkeet liian yksinkertaisia ja samankaltaisia, painijoita liian vähän, kukaan ei puhu oikeasti omalla äänellään jne. Kyllä on taas tekemistä, jos tästä yritetään tehdä sellainen joka minuakin miellyttää.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWE Day of Reckoning!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Koska silloin XBoxilla ei olisi ainoatakaan yksinoikeuspeliä:p

Raw2 oli pettymys, XIX olen vain kokeillut ja HCP oli pettymys.
Moneen vuoteen ei ole tullut painipeliä, joka toisi WWE:n kuviot konsoleille vakuuttaavasti. Sarjan faneja ärsyttää Entranceissa se, että ilotulitukset tulee väärissä paikoissa (pilkun nysväystä, myönnän) tunnarit ovat vääriä (esim HCP:ssä Rikishi ja RVD), kasvoanimaatio on huonoa, liikkeet liian yksinkertaisia ja samankaltaisia, painijoita liian vähän, kukaan ei puhu oikeasti omalla äänellään jne. Kyllä on taas tekemistä, jos tästä yritetään tehdä sellainen joka minuakin miellyttää.

Plähpläh :p

Raw 2 oli kyllä aika karvas pettymys. XIX:ää en ole kokeillutkaan. HCtP:tä olen tahkonnut ja siitä on vaikea pistää paremmaksi. Mitä nyt itse olen noita pyroja nähnyt, mielestäni ne on erittäin hyvin mallinnettu. Vääriä tunnareita? Oikeita ne on, Rikishillä kun on nykyään S2H:n tunnari ja RVD:n tunnari on sama vanha. Liikkeet yksinkertaisia? Painjoita liian vähän? Oletko sä oikeasti koskaan katsonut Rawia tai Smackdownia? :D

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWE Day of Reckoning!

Raw 2 oli kyllä aika karvas pettymys. XIX:ää en ole kokeillutkaan. HCtP:tä olen tahkonnut ja siitä on vaikea pistää paremmaksi. Mitä nyt itse olen noita pyroja nähnyt, mielestäni ne on erittäin hyvin mallinnettu. Vääriä tunnareita? Oikeita ne on, Rikishillä kun on nykyään S2H:n tunnari ja RVD:n tunnari on sama vanha. Liikkeet yksinkertaisia? Painjoita liian vähän? Oletko sä oikeasti koskaan katsonut Rawia tai Smackdownia? :D

Joka viikko tulee katsottua ja minua lähinnä harmittaa Velocity ja Heat sarjojen tähtien puuttuminen esim. Tommy Dreamer. RVD:n tunnarista puuttuu laulu ja se on muutenkin muokkailtu versio aidosta. S2H ja Rikishi tulee sisään Rikishin musiikilla, ai niin ja pelistä puuttui S2H, puhun nyt siis HCP:stä. Legendojen sisääntulo tunnarit puuttuivat kokonaan ja esim. Kane, UT ja Kevin Nash on ihan liian samankaltaisia. Omaa uraansa ei voi riskeerata ja mitään huomiota ei saa, vaikka hyppäisit RVD:n viidentähdenloikan Big Showlla. Aseissa ei ole tarpeeksi tehoa ja painijat nousevat vaikka vetäisit niitä turpaan puoltuntia putkeen lekalla ja tuolilla. Paljon on parannettavaa vielä.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: WWE Day of Reckoning!

Rikishillä kun on nykyään S2H:n tunnari
No eihän ole. Vanha Too Coolin musiikki sillä soi (Tosin näitä oikein kunnolla raiskattuja ja leikattuja jaksoja ei taida olla vielä Suomessa näytetty, voi voi :p)

Wrestlemania XIX on MAAAHTAVAAAAA lukuunottamatta entranceja ja kausimodia.

HCTP on MAAAAHTAVAAAA lukuunottamatta... Huonoa animointia.

Raw 2:sta en ole sitten kokeillukkaan.

Spoiler!: Toivottavasti peliin tulisi Undertakerin uusi gimmick ja Paul Bearer kanssa. Mitään tietoa tuosta rosterista?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Rikishillä on uusimmissa peleissä tunnarina Scotty 2 Hottyn (tai Too Coolin) musiikki, koska jostain syystä tulevaa Tag Teamia ennakoitiin ja sitä myöten Kish sai S2H:n musan. S2H ei kuitenkaan ole peleissä, vaan Rikishi taapertaa yksin kehään Scottyn musan säestämänä. Nyt puhun Raw2:sta, mutta vissiin on sama juttu Smackdown5:ssa. Molempien pelien ilmestyttyä Scotty oli vieläkin "lomalla" ja se tarkoittaa sitä, että peleihin ei pääse, jos ei kuulu Rawin tai Smackdownin rosteriin tietyllä hetkellä.

"Oikea" musiikki on siiis Rikishin nykyinen.

Ylös Bottom