Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWF Raw

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikoju
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ikoju

New Member
Eikös tuo peli ilmeisimmin ole tulossa Euroopan julkaisun yhteydessä? Mikäköhän olis mahdollinen ikärajoitus, olisiko jopa K-18? Olen ajatellut pelin ostoa, koska joku mättö peli X-Boxille pitäis saaha. Toinen olis tietysti DOA 3, mutta tykkään enemmän wrestlingistä. Onko mitään tietoa siitä, paljonko X-Boxin pelit tulevat maksamaan? Saas nähä riittääkö rahat Halon lisäksi vielä WWF Rawiin :D

Tuskin sentään k-18. Ennemmin k-15. Kyllähän siinä veri lentää joten alemmaksi tuskin mennään. Kaiketi pelit maksaa suunnilleen 65 eli vähän alle 400 markkaa.

Ikäraja taitaa olla se standardi 15. Mulla on hieman tietoa RAWista, ekaksi oletteko koskaan kuullut että peliä lykätään karsimisen lisäksi (GTA3:n Aussi versiota ei lasketa mukaan)? No nyt kuulitte, RAWia on kuulemani mukaan lykätty sen takia, että siitä karsitaan pois nämä ainakin -> Veri, Yleisön joukossa tappeleminen, taka-huone alueet (eli ei voi seikkailla ympäri areenan tiloja), Vaatteista kiinni ottaminen, suurimpien wrestling -painijoiden pois jättäminen (esim. Rob Van Dam). Muitakin poistoja oli, mutta noi oli mun mielestä ällistyttävimät. Yrittääkö THQ pilata WWF: RAWin tai jotain?

Olen tässä imuttanut netistä muutaman WWF: RAW videon... ei näytä lupaavalta tulevaisuudelta, RAW on synkkä verrattuna SD!: JBI:hin, RAWissa on surkean kuuloista musiikkia (videoitten perusteella se on jotain MIDI paskaa), pelattavuus näyttää kankealta, energiapalkit on outoja tai mitä ne ny onkaan. Toivottavasti pelistä tulee jotain, nimittäin noiden perusteella, siitä ei taida tulla mitään. Pelin pitäisi ilmestyä 4 kuukauden lykkäämisen jälkeen... Helmikuussa.

[EDIT]: Siis kaikki nuo saattaa olla pelkkää huhua, toivokaamme niin.

Nyt löyty WWF: RAWista PALJON uusia kuvia, täältä löytyy 66 kuva (Varoitus 56k käyttäjille) sieltä löytyy myös muutaman painijan lista ja painilajit. Ja täällä on aivan loistavia kuvia pelaajan luonnista! edellisestä löytyy todella hienoja kuvia pelaajan luonnin eri vaiheista, kuten sisääntulo valaistus, -screenilä näkyvä kuva (jos olette kattonut SmackDownia! niin tiedätte sen kuvarudun sisääntulon oikeallapuolella) ja -tuli/ilotulite efektit (ensimmäinen Double Feature kuvakin löytyy sieltä). Tässä muita katsomisen arvoisia linkkejä -> Dragonball Zonen Goku WWF: RAWissa lisää Create-A-Wrestler kuvia Lisää Create-A-Wrestler moden tutkailua Kolmen edellisen linkin kuvissa näyttää olevan jotain häikkää, joten suurennetut kuvat näkyvät... WWF: RAW on pakko saada!

Kiitos linkeistä, Unreal-Hawk! Ei ole tullutkaan käytyä vähään aikaan tuolla SD:JBI & RAW Hacking-foorumeilla, vaikka olisi näköjään kannattanut.
No itse asiaan... itsekkin olen alkanut menettämään hieman uskoa tuohon WWF Raw:iin, mutta tämä WWG:n hands-on katsaus antaa ainakin ihan hyvän kuvan ko. pelistä:

Hands on WWF RAW Posted 1/27/02

While we were at Editor's Day in Las Vegas with THQ, WWFWG was able to get hands on impressions of WWF RAW and to say the least I like what I saw and played...

Take the best aspects of the Smackdown! Series on Play Station, the graphics and then take No Mercy's game play, throw in some bad ass create a wrestler stuff and kick ass sound and intros, you have RAW. Amazing, I believed I remarked when I picked up the controller and slammed Mike Regan onto the mat for my victory. The game, overall is just simply amazing.

The graphical work in RAW is beyond words... You have to play this game, it brings the WWF to life. This game will change the way we look at wrestling games. From what I have played, it completely blows WWF Smackdown!: "Just Bring It!" out of the water and into the next universe.

The only thing that hurts RAW is it's lack of mode types. However, I found myself playing the singles match maybe 50 times with no problem of boredom.

-Matt Parker

Ollos hyvä... Luin itsekkin tuon Matt Parkerin -jutun TXB:n foorumissa, mutta kun halusin mennä WWG:hen itse tarkistamaan sen, niin ei! Kaiken maailman virheet tuli ja meni... toi CAW (Create-A-Wrestler) mode tuntuu kattavan kaikkien pois jätetyiden painijoiden liikkeet ja osat... eli ei hätää... mutta ne jotkut modet olis saanut olla mukana, kuten Season tai Career... nyt täytyy tyytyä Challenge modeen.

Ylös Bottom