Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWF Wrestling videot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Drane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Drane

New Member
Eli saaks esim. vanhoja Wrestlemania videoita PAL versioina enää mistään, tai yleensäkään mitään vanhoja WWF videoita niinkuin The Best of Hulkamania? Selailin tossa vuodelt 1994 olevaa Filmi-Posti kerholehteä ja sieltä löytyi noita videoita ja tuli vesikielelle, että noit pitäis saada!

www.kukunor.com
www.amazon.co.uk
www.videodivari.com
www.filmifriikki.fi
www.silvervision.co.uk

noissa on jotain kamaa.

Filmifriikki on hyvä paikka hankkia vanhoja ja uusia Wrestling videoita. Siellä kun on Wrestlingille ihan oma alue. WWF/E:n lisäksi sieltä löytyy myös muita Wrestling sarjoja kuten Pride FC ja Ultimate Fighting Champion.

http://www.filmifriikki.fi/

Siinä linkki vielä sivuille.

Btw. Filmifriikkissä on suomn huonoin wrestling valikoima. Suomen paras valikoima on www.kukunor.com. Ite oon tuolta kaikki tilannut, huonoja kokemuksia löytyy Filmifriikistä, pojat siellä sanoo että tulee 5 päivän kuluttua DVD. Noh oon odotellu jotain 4 viikkoo ja soitan sinne ja kysyn:"Koska se teidän lupaamanne DVD tulee?" Myyjä:"Ai mikä? Minä:"No se minkä mä sieltä tilasin tähän osotteeseen [censored] Myyjä:"Ainiin, se kas kun emme muistaneet, pistän tulemaan" Että tuommoista palvelua niillä. www.amazon.co.uk on vielä parempi mihin tosin tarvii luottokortin mutta on laajempi kaikkia suomen wrestling video paikkoja. www.vapaapaini.com:iin on myös tulossa lähiaikoina Wrestling video kauppa aukeaa toukokuussa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Filmifriikki on hyvä paikka hankkia vanhoja ja uusia Wrestling videoita. Siellä kun on Wrestlingille ihan oma alue. WWF/E:n lisäksi sieltä löytyy myös muita Wrestling sarjoja kuten Pride FC ja Ultimate Fighting Champion.

http://www.filmifriikki.fi/

Siinä linkki vielä sivuille.

Pride ja Ultimate Fighting on kyllä vapaaottelua...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gurufinwe
Pride ja Ultimate Fighting on kyllä vapaaottelua...

Niinhän se taitaa olla, mutta hyvinkin Wrestlingin tapaista. Vapaaottelut eivät vain ole näyttelyä. Se on hyvä juttu taistelusta kiinnostuneille, mutta shown hoitaa näytelty Wrestling paremmin. No eniwei, filmifriikistä löytyy monta DVD:tä Pridea ja UFC:tä.

Niin ja Wrestlemanioita ainakaan vanhoja ei ole enää mahdollista saada ainakaan helpolla tavalla. Kauppa.vapaapaini.com on ihan hyvä ja uus mesta mistä voi kamaa tilata. Tilasin just lauantaina Royal Rumble 2003,SummerSlam 2002 ja ennako tilasin Wrestlemania XIX.

Ylös Bottom