Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X-Games Snowboarding -02

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *****
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

New Member
Niin osaiskos joku kertoa millon X-Games Snowboarding 2002 julkastaan? Ois kiva tietää..

Kaikella kunnioituksella SSX peleistä diggaaville mutta mulle ei oikeen kolahda ns.epärealistinen snoukkapeli. En väitä että tämäkään olisi "realistinen" mutta...

Kiitos useista vastauksista. :D -läppä..

Niin itse luin että ko. peli julkaistaan Yankeissa 18.01. tai jotain vastaavaa. Niin olisiko joku kuullut mitn Euroopan julkaisun ajankohdasta?

Alkoi kuola valumaan kun katselin kuvia.. Ois kyllä ihan jees päästä tykittää omalla Forumin pro modelilla ja äijällä. WAU!!

------------------------

mpd-edit: _muokkaa_ toiminto on keksitty :rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Sais tänne eurooppaankin nopeasti tulla. Viime vuonna julkaistu edellinen osa oli ihan hyvä, kyllästyi tosin aika nopeasti. Liian vähän rinteitä, moodeja ja temppuja. Toivottavasti kaikkea kivaa on lisätty tähän. Saa nähdä sitten että kumman ostan, Shaunin vai tämän. Snoukkapeli jokatapuksessa olisi poikaa.

EDIT: Missä muuten katselit kuvia?

Meet googleen ja valitset siitä images/kuva haku.. siihen laitat x games snowboarding 2002.

Tai sit meet siihen perushakuun ja kirjotat saman niin löydät sivustoja joista löytyy kans klippei. Nehän on lupaillu kaikkee et toi on realistinen etc. Kyl siin näyttää olevan ainakin aidot laudat ja kaikki. Ja mitä luin jostain siin ois kaikki maholliset gräbit ja muut trikit et ei voi muuta ku oottaa innolla. Siis kyl tollasii epärealistisii SSX, Shaun etc tahkoo mut ois jees jos sais "oikeen" snoukkapelin..vai mitä?

Aion ton ostaa vaikka se sais arvosteluis kuinka surkeet pointsit. :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *****
Kyl siin näyttää olevan ainakin aidot laudat ja kaikki. Ja mitä luin jostain siin ois kaikki maholliset gräbit ja muut trikit et ei voi muuta ku oottaa innolla. Siis kyl tollasii epärealistisii SSX, Shaun etc tahkoo mut ois jees jos sais "oikeen" snoukkapelin..vai mitä?

Aion ton ostaa vaikka se sais arvosteluis kuinka surkeet pointsit. :p

Joo, niin oli siinä ekassa osassakin. Ootkos muuten pelannu sitä? Kyllä odotan tota peliä, ja onhan se Shauni kuitenkin paljon realistisempi kuin SSX:ät. Eihän se eka osakaan mitään hyviä pisteitä saanut, mutta silti sen ostin. Enkä kyllä suoraan sanoen kadu ostoa. On sitä tullu tahkottua vielä ihan vähän aikaa sittenkin.

En oo pelannu. Eiköhän ne jotain parannuksia oo saanu verrattuna ykkösosaan.. Tai ainakin toivotaan niin. Olen etsinyt tosta nyt niin paljon tietoa ku vaan oon löytäny. Eli jenkeis se julkastaan tän kuun lopus mut euroopan julkaisupäivää ei oo viel kerrottu. Tänä keväänä kuulemma kuitenkin. Pakko-ostokseltahan toi tuntuu snoukkauksesta diggaaville.:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *****
En oo pelannu. Eiköhän ne jotain parannuksia oo saanu verrattuna ykkösosaan.. Tai ainakin toivotaan niin. Olen etsinyt tosta nyt niin paljon tietoa ku vaan oon löytäny. Eli jenkeis se julkastaan tän kuun lopus mut euroopan julkaisupäivää ei oo viel kerrottu. Tänä keväänä kuulemma kuitenkin. Pakko-ostokseltahan toi tuntuu snoukkauksesta diggaaville.:D

siinä tapauksessa tähän väliin pieni MAINOS. :D
Kolmen hyväkuntoisen PS2-pelin paketti Huuto.netissä

Ylös Bottom