Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X-Men Legends II: Rise of Apocalypse.

olge

Active Member
Enpä löytänyt tästä pelistä topikkia. Herätti mielenkiinnon kun on kuitenkin Metacriticissäkin saavuttanut 85 pistettä. Konsoliversio on saanut kehuja myös. Olisi hienoa kuulla kommentteja tästä pelistä jos tämä joltain löytyy.
 
Vastaus: X-Men Legends II: Rise of Apocalypse.

Joo pääsi koko peli jo iteltäni unohtumaan. Pitää katsella jos löytyisi jostain halvalla. Pelaaminenhan olisi kyllä juhlaa jos olisi kaveri psp:n ja pelin kera. Moninpeli on konsolimätön suola.

Ja X-Men on aina plussaa. Goblineihin ja loputtomiin ötököihin on tämän genren peleissä jo "hiukkasen" kyllästynyt.
 
Vastaus: X-Men Legends II: Rise of Apocalypse.

Itse olin ostamassa, mutta kun veli hankkikin pelin xboxille, niin jäi tämäkin pelikaupan hyllylle....
 
Vastaus: X-Men Legends II: Rise of Apocalypse.

Onpa koukuttava peli! Noin 9 tuntia pelattuna, enkä ole lähellähään puoltaväliä. Ehdottomasti PSP pelien parhaimmistoa! Suosittelen!

Vaikka pelissä suositellaan kokeilemaan erilaisia kokoonpanoja, olen pelannut aloituskokoonpanolla lähes koko ajan. Tämä ei kyllä ole hidastanut menoa yhtään. Ohjaus on helppoa ja eri komentojen käyttäminen onnistuu helposti pienen totuttelun jälkeen. Kamerakin toimii hyvin. Lataustauot ovat tosin aika pitkiä, mutta alueet ovat isoja. Täytyy sanoa, että on kyllä yksi suosikkipeleistäni. Taitojakin on aivan hemmetisti, joten niidenkään osalta hupi ei lopu heti.
 
Vastaus: X-Men Legends II: Rise of Apocalypse.

Nyt on läpi. Aikaa meni jotain 20h. Posiitivisena yllärinä se, että peliä voi jatkaa vielä läpipeluun jälkeen, ja uusia hahmoja ja romppeitakin saa roppakaupalla lisää.
 
Ylös Bottom