Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X360 + sälät budjetilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viltsr
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: X360 + sälät budjetilla

Tempura sanoi:
e: huomaisiko eron tosiaan paremmin pienellä ruudulla?

No en paremmuudesta tiedä. Tuo oli vain esimerkki, että jopa tuollaisella lähes 10 vuotta vanhalla pikkuruudullakin eron huomaa. Luulisi isossa ruudussa huomaavan vielä paremmin.

Legge sanoi:
No en paremmuudesta tiedä. Tuo oli vain esimerkki, että jopa tuollaisella lähes 10 vuotta vanhalla pikkuruudullakin eron huomaa. Luulisi isossa ruudussa huomaavan vielä paremmin.

Hoho. Juu, en kyllä huomaa. Mutta koitetaan muilla ruuduilla ja katsotaan mikä on malli. Ei ole tullut kertaakaan mieleen, että voisi olla parempi kuvanlaatu kyllä.

Tietenkin voi olla, että olen ylenpalttisen tyytyväinen pieniin asioihin, mutta en usko. Kyllä minä semmoinen nipo osaan olla ettei paremmasta väliä.

Joissakin telkkarimalleissa pitää kytkeä RGB-signaalin käsittely erikseen käyttöön, eli ei välttämättä vielä riitä, että RGB-SCART-johto on kiinni oikeassa liittimessä. Daewoon manuaali osaa toivon mukaan auttaa tässä asiassa. (Periaatteessa voisi olla mahdollista myös, että joku vanha halpistelkkari ei tukisi RGB-signaalia lainkaan, muta se kuulostaisi jo aika eksoottiselta tilanteelta.)

Xbugs sanoi:
Joissakin telkkarimalleissa pitää kytkeä RGB-signaalin käsittely erikseen käyttöön, eli ei välttämättä vielä riitä, että RGB-SCART-johto on kiinni oikeassa liittimessä. Daewoon manuaali osaa toivon mukaan auttaa tässä asiassa. (Periaatteessa voisi olla mahdollista myös, että joku vanha halpistelkkari ei tukisi RGB-signaalia lainkaan, muta se kuulostaisi jo aika eksoottiselta tilanteelta.)

En ole löytänyt mitään manuaalista päällekytköä. Ja manuaali on todellakin hukassa, vituttaa jo itseänikin tämä touhu. Koitin netistä etsiä, mutta en minä sieltä mitään löydä.

Ylös Bottom