Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja vaakaraidat dvd-toistossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slash80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Slash80

Active Member
Eli karkoitetaampa millä laitteistolla ja kytkennöillä tämä ongelma esiintyy. Pahalta näyttää että vikaa on vain Panasonicilla, mutta onko muillakin merkeillä esiintynyt samaa vikaa?

Mulla on Panasonic AE-700:n ja boxi kytkettynä mukana tulleella komponetilla suoraan tykkiin. Olen huomannut että kaikilla dvd-levyillä ei ongelmaa esiinnyt, tai ei ainakaan kovin huomattavasti, kun toiset ovat lähes katselukelvottomia.

Vastaus: Xbox 360 ja vaakaraidat dvd-toistossa

Itsellä on sama tykki ja ongelmana on sellaisia vaaleita seilaavia raitoja ruudulla.

Mulla on vain AE300 ja siinä ei mitään raitoja näy..

Käytössäni on Pansun AE500 ja sama ongelma vaivaa. Komponenttilähdön TV-asetukselle laittamalla raidat kylläkin häviävät, mutta uutena ongelmana kuva alkaa tökkiä ja laahata.

Mulla taas on Philipsin 30pf9975 taulutelkkari ja kuva hyppii koko ajan ja alhaalla on värisevä vaakaraita. Kumma kyllä pelit näkyy todella hienosti teräväpiirtona.

Slash80 sanoi:
Olen huomannut että kaikilla dvd-levyillä ei ongelmaa esiinnyt, tai ei ainakaan kovin huomattavasti, kun toiset ovat lähes katselukelvottomia.
Kerro jokin katselukelvoton, niin voin testata pansun 700:lla.

Kuulin juttua ongelmattomuudesta taustaprojisointitelkulla katottaessa..

dasb00t sanoi:
Kerro jokin katselukelvoton, niin voin testata pansun 700:lla.

Shrek ja Sky captain and world of tomorrow, viimeksi mainitun nyt pystyi katsomaan kun on aika tumma leffa. Shrek näytti aika hirveältä.

Komposiitilla en suostu katsomaan, vaan silloin käytän mielummin dvd-soitinta jonka olen kytkenyt scartilla.

Onko sitten pätkimiseen mitään apua komponenttia käytettäessä?

mulla on panasonic pt-900 ja ongelmana on myöskin vaakaraidoitus komponentti johdolla videota katsellessa.peleissä kuva on täydellinen niin 720i kuin 1080i moodissa.kun vaihdan scartille niin kuvassa ei ole mitään ongelmaa.mitä tykissä voi säätää että ongelma poistuisi.vai täytyykö hankkia kunnon dvd soitin.:(

jaccuna sanoi:
mulla on panasonic pt-900 ja ongelmana on myöskin vaakaraidoitus komponentti johdolla videota katsellessa.peleissä kuva on täydellinen niin 720i kuin 1080i moodissa.kun vaihdan scartille niin kuvassa ei ole mitään ongelmaa.mitä tykissä voi säätää että ongelma poistuisi.vai täytyykö hankkia kunnon dvd soitin.:(

Uusi soitin oli minunkin valinta ja paljon parempi muutenkin. Vielä täytyy pitää konsolit ja dvd-soittimet ihan erillään, jospa seuravassa sukupolvessa ne saatais yhdistettyä.

Ylös Bottom