Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 myyntiin, mitä poistetaan/jätetään koneeseen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sukimoto67
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sukimoto67

New Member
Terzione!

Olen laittamassa koneen myyntiin.
Mitä pitää poistaa/jättää koneeseen? Jos poistaa, niin ohjeet mistä...

Live aikaa on 08/2011 asti ja ostettu koodilla, ei luottokortilla joten automaattinen
uusiminen ei ole päällä.

Mites pelit joiden koodit olen käyttänyt, toimivatko uudella ostajalla myös?
(ne pelit menee koneen mukana)

Jos nämä asiat löytyy jostain täältä foorumilta niin linkkiä sinne, kiitos.


--Jari--
 
Vastaus: Xbox 360 myyntiin, mitä poistetaan/jätetään koneeseen?

No mene nyt ensinnäkin sinne account managementtiin ja katso mitä kaikkia omia tietojasi saat poistettua/muutettua mambojamboksi. Jos saat poistettua kaiken tärkeän, niin voinet jättää oman profiilisi koneelle, jolloin saat "myytyä" tuon Live-ajan.

Pelien DLC ja Arcade-pelit toimivat pääasiassa siten, että jos ne on ostettu ks. koneella, ne toimivat myös uudella omistajalla riippumatta siitä tekeekö hän uuden profiilin vai käyttääkö sinun vanhaasi JOS et siirrä oikeuksia uuteen konsoliin. Eli jos sinulla ei ole aikeita hankkia uutta boksia ja siirtää oikeuksia siihen, kannattaa jättää kaikki maksullinen sisältö kovalevylle, jolloin voi kaupata ne osana diiliä.

Osa tällaisesta koodisisällöstä (esim. Bad Company 2:n VIP) on kuitenkin sidottu gamertagiin. Nämä ovat aina yksittäistapauksia, joten yleistää ei voi.
 
Vastaus: Xbox 360 myyntiin, mitä poistetaan/jätetään koneeseen?

itse ostamassa uutta boksia ja mites esimerkiksi nhl hutin joukkueen yms, miten pitää toimita että ne eivät katoa minulta mihinkään...?
 
Vastaus: Xbox 360 myyntiin, mitä poistetaan/jätetään koneeseen?

Lykkäät muistitikun kiinni boxiin ja kopioit boxin käyttöjärjestelmän asetuksien kautta nhl:n tiedostot kiintolevyltä tikulle talteen ja tikulta taas siihen uuteen boxiin jonka ostat.
 
Ylös Bottom