Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360:n osto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zuor
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zuor

New Member
Mös kaikille, tässä tullut mietittyä, että pitäisikö ostaa itsellekin tuommonen Xbox 360 kun ei muutakaan oikein tässä nykyään keksi.

Ostosta haluisin vain vähän kysellä että kannattaisiko minun ostaa tuommoinen peruspaketti vai "pro" paketti?

Ja jos joku voisi vähän selventää mitä erikoista tuossa pro paketissa on ja onko se tuon 100 euron arvoinen verrattuna peruspakettiin? (Gigantin hintoja katsellut)

Vastaus: Xbox 360:n osto

Zuor sanoi:
Ostosta haluisin vain vähän kysellä että kannattaisiko minun ostaa tuommoinen peruspaketti vai "pro" paketti?

Lähes poikkeuksetta Premium-paketti on pidemmän päälle fiksumpi valinta, koska (melkein) pakolliset lisävarusteet saa siinä selvästi halvemmalla kuin erikseen ostettaessa. Suosittelen lukemaan tämän alueen vanhoja viestiketjuja ennen ostoksille lähtemistä. Hakkixen kokoama FAQ on hyvä lähtökohta.

Kannattaa ostaa toi pro- paketti, mutta muistutan nyt vaan tosta Xbox360 eliniästä,se ei oo pitkä, et itelläni hajosi toi boxi aika nopeasti ja ''oudosti'', nyt se on siellä huollossa ja kävin ostaa eilen just uuden,kun vanha tulee takaisin, myyn sen pois. Tarkotan nyt et joshaluat peli-iloa kannattaa ostaa ps3,koska se kestää pitkään, peli-ilosta lähtee ihan H*lvetisti ku joutuu pelaamisen aikana mietti ''milloinkohan tää mun boxi hajoaa'' :( toisaalta ps3 ei tarjoa yhtä hyviä pelejä ku xbox360, et siinä mielessä kannattaa ostaa se XBOX360:)

Takuu on kaksi vuotta joten eipä hätää. Kuitenkin suurimmalle osalle konsolin ostajista on siunaantunut ihan toimiva masiina. Enpä ole huomannut peli-ilon vähenevän mihinkään vaikka joillakin on kovasti koneet hajoilleet. :)

Lezlie sanoi:
Takuu on kaksi vuotta joten eipä hätää. Kuitenkin suurimmalle osalle konsolin ostajista on siunaantunut ihan toimiva masiina. Enpä ole huomannut peli-ilon vähenevän mihinkään vaikka joillakin on kovasti koneet hajoilleet. :)

Niinpä.Niinpä.. oikeassa oot.. OSALLE on siunaantunut toimiva konsoli :D

InFernaL_ sanoi:
Kannattaa ostaa toi pro- paketti, mutta muistutan nyt vaan tosta Xbox360 eliniästä,se ei oo pitkä, et itelläni hajosi toi boxi aika nopeasti ja ''oudosti'', nyt se on siellä huollossa ja kävin ostaa eilen just uuden,kun vanha tulee takaisin, myyn sen pois. Tarkotan nyt et joshaluat peli-iloa kannattaa ostaa ps3,koska se kestää pitkään, peli-ilosta lähtee ihan H*lvetisti ku joutuu pelaamisen aikana mietti ''milloinkohan tää mun boxi hajoaa'' :( toisaalta ps3 ei tarjoa yhtä hyviä pelejä ku xbox360, et siinä mielessä kannattaa ostaa se XBOX360:)

Kuulostaa aika naljulta... Koska omani toimii kuin junanvessa! Ja sitä paitsi ei tule paljoaa mietittyä "boxsin leviämistä" kun on jotain pelattavaa...

InFernaL_ sanoi:

Aika trolli. Miten edes voi harkita toista konsolia, jolle ei ole edes kunnollisia pelejä, jos toisen valikoima miellyttää ja konsolin hankintaa harkitsee? Elinikä on pitkä, jos siunaantuu toimiva peli. Osalle ei ole siunaantunut ja siksi kova poru (onhan se totta joo, että XO:lla on iso hajoamisprosentti, mutta ei se tarkoita että kaikki olisi automaattisesti rikki).

InFernaL_ sanoi:
Niinpä.Niinpä.. oikeassa oot.. OSALLE on siunaantunut toimiva konsoli :D

Suurimmalle osalle. Tänne Konsolfinin foorumeille kasattu (vääristynyt) prosenttikin sen kertoo.

Premium ilman muuta, en näe edes toista vaihtoehtoa olevan olemassa. Vähän enemmän maksaa, mutta täysin syystä.

Ja tuosta toimivuudesta, niin, kaikki tietävät että kyllä noita lahoaa. Itselläni on kone nyt ensimmäistä kertaa huollossa, mutta eipä se peli-iloa mihinkään vie. Uusi kone tulee kun tulee, ja täällä on hyvä kasa pelejä odottelemassa. Itse laite, käyttöliittymineen, live-ominaisuuksineen ja peleineen on mielestäni puhtaasti hintansa arvoinen. Jotenkin tämä "toimii" mulle. Ensimmäinen omistamani konsolihan tämä on, vaikka muita konsoleita on kavereiden kanssa hakattu kyllä paljonkin. Tästä olen kaikista eniten innoissani ehdottomasti.

Ja tämähän on hyvä aika ostaa boksi, kun hyviä bundle-paketteja joissa on hyvä peli mukana, on jo mukavasti liikenteessä ja itse pelitarjonta on jo laajaa. Kun osaa tehdä sopivat valinnat, niin peli-iloa riittää pitkäksi aikaa. Lähes jokainen peli hyödyntää liveä mukavasti, ja moninpelaamista on enemmän kuin aluksi tajusinkaan.

Jos hommaa vaikka 10 peliä (tältä sivustolta käytettynä, alelaareista joitakin ja pari uutena), niin rahaahan siinä vähän menee, mutta vuosiksi jo pelattavaa. Loistavia pelejä on jo niin paljon, ja lisää tulossa, että pelaaminen ei ole todellakaan loppumassa kesken.

Live arcadeenkin tullut muutama oikein mainio pikkupeli, joita pelailee silkasta ilosta, ja lisää on tulossa kaikkea, enemmän ja isompaa. Hajoaa bokseja tai ei, (saapahan ainakin ilman isompaa härdelliä ilmaiseksi uuden koneen tilalle suhteellisen nopeasti, vaikka nyt tuntuukin vähän ruuhkaa olevan) niin mielestäni Microsoft on panostanut, ja panostaa edelleen, Xbox360:sta saatavaan pelikokemukseen hienosti.

Zuor sanoi:
Mös kaikille, tässä tullut mietittyä, että pitäisikö ostaa itsellekin tuommonen Xbox 360 kun ei muutakaan oikein tässä nykyään keksi.

Ja jos joku voisi vähän selventää mitä erikoista tuossa pro paketissa on ja onko se tuon 100 euron arvoinen verrattuna peruspakettiin? (Gigantin hintoja katsellut)
Odota Jouluun et ne saa aihdettua valmistus tekniikan uuteen ja ne koneet ehtii hyllyille. Pelejäkin on rutkasti enemmän silloin.

linkku1 sanoi:
Odota Jouluun et ne saa aihdettua valmistus tekniikan uuteen ja ne koneet ehtii hyllyille. Pelejäkin on rutkasti enemmän silloin.

Kannattaakohtan yli kuukauden vanhoihin ketjuihin enää tälläisiä huudella?

Ylös Bottom