Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 päivitykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xlt
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

xlt

New Member
Aloitetaan keskustelu tulevasta Dashboard päivityksestä.
Päivityshän tuo tullessaan kokonaan uuden ulkoasun sekä "Avatar" mii kopiot.

Tuossa siis uusi dashboard.
Ei muuta kuin mielipiteitä.
Itse olen vastaan koko tätä Nintendo konseptia, sillä olen aina pitänyt XO "vakavana" pelikonsolina.
Toivottavasti on olemassa mahdollisuus pitää dashboard "vanhan" näköisenä.

Vastaus: Xbox 360 päivitykset

No mikäpäs tuossa... Ei itseänikään kyllä nuo Avatar hahmot sun muut kiinnosta, mutta tuo käyttöliittymä näyttää ihan siistiltä.

Viimeistään siinä vaiheessa kun Avatareista saisi työstettyä karuja Sotilaita, Ninjoja, Merirosvoja ja ties mitä öhkiäisiä olisi touhu mielenkiintoista. Nyt kaikki Avatarit näyttävät kuin suoraan J.J. Abramsin idyllisestä nuoriso kuvasta jossa kaikilla on massia ja kavereita niin paljon että siitä voisi tehdä Tv-shown. Lisäisivät vähän asennetta touhuun niin eroaisivat muista.. :cool:

Kuvissa tuo uusi Dashboard ei näyttänyt mitenkään kummoselta mutta tuossa live lätyssä touhuhan näytti varsin mielekkäältä. Mitenkä muuten nyt noiden JO ladattujen Themes, Wallpapereiden ja Gamerpiceille käy? Taitavat jäädä turhiksi tuon päivityksen jälkeen.

Parasta koko päivityksessähän on pelien asentaminen suoraan HDD:lle. Tällöin pelien lataus ajat lyhenevät ja suoritus kyky paranee. Tämä oli suurin syy vaihtaa 20giganen, 120gigan Eliteen.

Kuvissa tuo uusi Dashboard ei näyttänyt mitenkään kummoselta mutta tuossa live lätyssä touhuhan näytti varsin mielekkäältä. Mitenkä muuten nyt noiden JO ladattujen Themes, Wallpapereiden ja Gamerpiceille käy? Taitavat jäädä turhiksi tuon päivityksen jälkeen.

Tästä oli joskus aikaisemmin keskustelua jossain. Eivät käy turhiksi vanhat ladatut sisällöt, vaan uudessa käyttöliittymässäkin noita voidaan käyttää.

Minusta tulevan päivityksen tärkein uusi ominaisuus on mahdollisuus asentaa pelit kiintolevylle.
Toki tuhon äänekkääseen dvd-asemaan on jo tottunut, mutta desibelit putoaa ratkaisevasti ja käyttömukavuus sitä myöten nousee aivan uusiin sfääreihin. Ainoa huono puoli asiassa on, että joutuu ostamaan 120 gigan kovalevyn...

Jaahas, tulen itse varmaan käyttämään aika paljon tuota viimeisenä nähtyä, guidella navikointia.
Vaihtelu on silti aina mukavaa.

Itseäkää ei ne Mii-hahmot kiinnosta paskaakaa ennen kuin saan muokata omastani mitä haluan... Jos ei jotain sairasta niin edes rakkaimpien pelieni päähenkilöitä, kiitos :,(

Muuten en oikein tiedä mitä siltä päivitykseltä odottaisi, mutta se tulee kun tulee ja siihen pitää vain sopeutua.

Milloinkas tämä paljon puhuttu syyspäivitys on nyt sitten tulossa?

En aivan koko videota kattonut mutta oon ennenkin nähnyt noita 'Mii' ukkoja ja mun mielestä ne gamerpicturet (vai mitä ne nyt olikaan) on paljon parempia. Saispa edes valita käyttääkö avataria vai niitä vanhoja kuvia. Mut itte dashboardi näyttää ehkä vähän helppokäyttöisemmältä mutta ei kuitenkaan kovin "xboxmaiselta". Säilytän varmaan vanhan jos vain mitenkään mahdollista.

Ylös Bottom