Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cubase
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistä halvin Mass Effect tai Fable 2? Tosi monesta paikkaa tuntuu olevan loppu. Enkä viittisi 30e maksaa mass effectistäkään tuon games on demand palvelun kautta kun ei levyäkään saa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Minulla ongelma kuin Harri1lla eli mistä löytää Fable 2 halvimmillaan. 40e en viitsisi siitä maksaa ja johan se oli kertaalleen CDONissa 30e (nyt 70e).
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Minulla ongelma kuin Harri1lla eli mistä löytää Fable 2 halvimmillaan. 40e en viitsisi siitä maksaa ja johan se oli kertaalleen CDONissa 30e (nyt 70e).
Gigantissa ois kyllä viiteenkymppiin tuo paketti missä on Fable2+halo3+yksi ohjain, mutta itsellä ei ainakaan ole tarvetta ohjaimella ja halo3 on niin pirun tylsä.

Pitää katella jos jossain näkys tarjousta.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Gigantissa ois kyllä viiteenkymppiin tuo paketti missä on Fable2+halo3+yksi ohjain, mutta itsellä ei ainakaan ole tarvetta ohjaimella ja halo3 on niin pirun tylsä.

Pitää katella jos jossain näkys tarjousta.

Tietääkö kukaan onko tätä tarjousta Gigantin myymälöissä?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Gigantissa ois kyllä viiteenkymppiin tuo paketti missä on Fable2+halo3+yksi ohjain, mutta itsellä ei ainakaan ole tarvetta ohjaimella ja halo3 on niin pirun tylsä.

Pitää katella jos jossain näkys tarjousta.

eiks se ole vain jos ostaa konsolin samalla?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

eiks se ole vain jos ostaa konsolin samalla?

Ei jos tilaat sen nettikaupasta. Kaveri osti juuri Boxin niin ostan tuon paketin ja hän saa ohjaimen ja Halon kun minä saan Fablen :).

Gigantin nettikaupassa lukee, että tällä hinnalla vain nettikaupasta. Niin tarkoittaako se sitä että minun on tilattava se kotiinkuljetuksella vai voinko valita collect@store ja saan sen silti nettikaupan hinnalla?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Eipä tule tullimaksuja, koska tuotteet tulevat Englannista, eli euroalueelta.
Postikulut on Hutissa muutaman euron, mutta pelit ovat yleensä ainakin juuri sen verran Playta halvempia.
Mitään extrakuluja ei ole tiedossa.

Edit: Näyttää Hutista saavan nuo pelit nopeasti vilkaistuna yht n23e halvemmalla kuin Playsta...eli Hutista molemmat ilman muuta!

Väärin.The Hutista tilatuista peleistä voi joutua alvit maksamaan.

http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...-yhteenveto-verkkokaupoissa-asioimisesta.html
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Ei jos tilaat sen nettikaupasta. Kaveri osti juuri Boxin niin ostan tuon paketin ja hän saa ohjaimen ja Halon kun minä saan Fablen :).

Gigantin nettikaupassa lukee, että tällä hinnalla vain nettikaupasta. Niin tarkoittaako se sitä että minun on tilattava se kotiinkuljetuksella vai voinko valita collect@store ja saan sen silti nettikaupan hinnalla?

Itse ainakin valitsin juurikin tuon collect @ storen, ja samana päivänä sai hakea kassalta paketin. Eikä hinnasta mussutettu mitään.

Ja pelit tosiaan tulevat samoissa kansissa, eli tuo pelien "jakaminen" voi olla vähän nihkeää..
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Itse ainakin valitsin juurikin tuon collect @ storen, ja samana päivänä sai hakea kassalta paketin. Eikä hinnasta mussutettu mitään.

Ja pelit tosiaan tulevat samoissa kansissa, eli tuo pelien "jakaminen" voi olla vähän nihkeää..

Tosi outo meininki Gigantilla kun voit kuitenkin sen collect@storen valita vaikka hinta on se vain nettikaupassa. Myymälässä maksaa sama paketti 100e... Ensimmäiseksi kun katsoin pakettiin niin luulin, että olivat laittaneet sinne vain yhden pelin :). Olisivat saaneet laittaa erikseen nuo.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Julkaisupäivät;

Assassin's Creed 2
DiRT 2
Dragon Age: Origins
Left 4 Dead 2
Mafia II
Mass Effect 2
Splinter Cell: Conviction


Halpaan hintaan;

Bully: Scholarship Edition
Crackdown
Hitman: Blood Money

Kiitos, jos joku vastaa.. :o
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Assassin's Creed 2 - 7. Marraskuuta
Dirt 2 - 8. Syyskuuta
Dragon Age: Origins - 3. Marraskuuta
Left 4 Dead 2 - 17. Marraskuuta
Mafia II - 2010
Mass Effect 2 - Q1 2010
Splinter Cell Conviction - Q1 2010

Tietysti nuo pelit julkaistaan luultavasti muutama päivä myöhemmin suomessa.
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Paljonkos ufc maksaa nykyään gamestopeissa?
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Paljonkos ufc maksaa nykyään gamestopeissa?

Minä satun käymään huomenna Gamestopissa joten yritän muistaa katsoa hinnan, ellei joku sitä ehdi tänne jo laittaa.

E: Ei ollut peliä ainakaan Tampereen Gamestopissa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Minä satun käymään huomenna Gamestopissa joten yritän muistaa katsoa hinnan, ellei joku sitä ehdi tänne jo laittaa.

E: Ei ollut peliä ainakaan Tampereen Gamestopissa..

itselleni vastaten 69e kpl joten en raaskinut vaihdokkeja käyttää :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

kellään varmaa tietoa darksiders - wrath of war pelin julkaisusta ?
Kun joka paikassa on eri päivämäärät ( 31.10.2009 / 15.1.2010 )
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

kellään varmaa tietoa darksiders - wrath of war pelin julkaisusta ?
Kun joka paikassa on eri päivämäärät ( 31.10.2009 / 15.1.2010 )

Tarkkaa päivää en tiedä, mutta ens vuoteen tais ton pelin julkasu mennä
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistäköhän kannataisi ennakkotilata tuo NHL 09 peli, että peli tipahtaisi varmasti julkaisupäivänä postiluukusta. Ennen olen tilannut konsolinetistä, mutta niiden ja monien muidenkin nettikauppojen sivut ilmoittavat julkaisupäiväksi 24.9 vaikka eikös julkaisu varmistunut 17.9 päivälle. Ulkomailta peliä tuskin kannattaa tilata halvemman hinnan vuoksi jos pelin haluaa heti julkaisupäivänä :confused: Eli mistä pelin saa halvimmalla ja varmasti julkaisuksi??
 
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Mistäköhän kannataisi ennakkotilata tuo NHL 09 peli, että peli tipahtaisi varmasti julkaisupäivänä postiluukusta. Ennen olen tilannut konsolinetistä, mutta niiden ja monien muidenkin nettikauppojen sivut ilmoittavat julkaisupäiväksi 24.9 vaikka eikös julkaisu varmistunut 17.9 päivälle. Ulkomailta peliä tuskin kannattaa tilata halvemman hinnan vuoksi jos pelin haluaa heti julkaisupäivänä :confused: Eli mistä pelin saa halvimmalla ja varmasti julkaisuksi??

Verkkokaupan ahvenmaan suoratoimituksella ~45€

Verkkokauppa.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 -pelien julkaisupäivä-/hinta/saatavuuskyselyt tänne

Sitten kun joku bongaa oulusta IL-2 Sturmovikin niin kertokaa ihmeessä mistä.
 
Ylös Bottom