Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 -ristiohjaimen modaus, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahewcoro
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mahewcoro

Active Member
X360-padin "ristiohjaimen" kanssa on vähän ikävä elää, mutta kuulemma on olemassa sekä modauskeinoja että hieman parannettuja malleja ohjaimesta liikenteessä. Onko kokemusta näistä?

Tässä on yksi video modauksesta, siinä "ristiohjaimen" kehikko on hiottu avarammaksi, minkä pitäisi parantaa ohjausta.

Onko olemassa muita modauskeinoja, valmiiksi modattuja ohjaimia, tai yksinkertaisesti paremmalla ristiohjaimella varustettuja padeja? Paraneeko niillä tuntuma merkittävästi?

Vastaus: Xbox 360 -ristiohjaimen modaus, kokemuksia?

Tuolla On ohjeita, joita "mukaillen" olen itse tehnyt ristiohjain modin. Itse en tosin saanut PS:n piiriä juotettua kunnolla tuonne, joten pidensin mekaanisesti PS:n d-padin, jotta se osuu boksin kumimattoon asti. Hemmetin ruma siitä tuli, mutta toimii, pientä viilaista ja omien taitojen kehitystä niin tuosta saisi oikeasti hyvän.

Tässä kuva valmiista tekeleestä (Teipit ovat ruuveja varten, testausvaiheessa ei kaikkia viittinyt laittaa aina kiinni).

Jaksaa tuo XO:n ristiohjain harmittaa yhä perusteellisesti... löytyykö markkinoilta edullisesti mitään vähänkään paremmalla ristarilla varusteltuja padeja?

Madcatzin MicroCON Chill; Micro meinaa että se on aavistuksen Plegen ohjainta pienempi, ja Chill on pintakerros joka hylkii hikeä. Uskoisin Madcatzin muidenkin Xbox360 ohjainten olevan samaa laatua, mutta hieman eri kuoseissa. Aivan loistava 3rd party ohjain, kestää käyttöä ja on mukava kädessä.
Juurikin paremman D-padin takia sen ostin. Ja paremminhan se toimiikin, ei tule haamupainalluksia jos sattuu nojaamaan peukalolla vähän väärään suuntaan. Hieman pienempi ja jäykempi käyttää.

Modauskokemuksiakin on, vaan wip-tilanteessa joten en viitsi siitä sen enempää sanoa. Idea on sama mitä ylläolevissakin postauksissa, mutta tuntuu että olen käyttänyt hieman enemmän aikaa osien hiomiseen kun ihan saumattomasti muovipulikat sopivat koloihinsa.
Ongelma on tällä hetkellä se, että pitäisi jaksaa ostaa plegeohjaimia tuhottavaksi. Olen vain niin nuuka sen suhteen...

Ylös Bottom