Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Ruusut ja Risut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FVG
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FVG

New Member
Olen ehkä ostamassa Xbox 360:n backup koneeks(mökille) ps3sen vierelle toimiiko Conker(xbox 1) live & reload mikä lie tällä uudella boksilla? Ja tekeekö tolla arcade mallilla mitään vai pitääkö hankkia joku pro:( Kertokaas kannattaako

Vastaus: Xbox 360 Ruusut ja Risut

http://www.xbox.com/fi-FI/games/backwardcompatibilitygameslist.htm

Tuosta näkyy kaikki Xbox ykkösen pelit jotka toimii Xbox360:llä ja Conker siis kuuluu niihin.

Arcadessa ei sinänsä ole mitään muuta eroa kuin se että siinä ei ole kiintolevyä vaan pienemmän tallennustilan tarjoava muistikortti. Eli ihan käyttäjästä kiinni kannattaako se hankkia.

Kiintolevyssä on kyllä etunsa jo ihan siinäkin että voi pelit tallentaa sille jolloin miltei kaikissa peleissä lataustauot on lyhyempiä ja DVD asema ei pidä minkäänlaista ääntä.

Jos haluaa ladata Aracade pelejä ja lisäsisältöä sekä demoja Xbox Live:stä on kiintolevyllinen versio pakollinen ostos.

Ja jos mielii orkkisboksin pelejä pelata on kiintolevy pakollinen.

Olen ehkä ostamassa Xbox 360:n backup koneeks(mökille) ps3sen vierelle toimiiko Conker(xbox 1) live & reload mikä lie tällä uudella boksilla? Ja tekeekö tolla arcade mallilla mitään vai pitääkö hankkia joku pro:( Kertokaas kannattaako

Kyllä se melkeen kannattais suoraan ostaa pro. Kuten ketjussa aikasemminkin tullut ilmi, niin jos haluaa vanhoja pelejä pelailla, niin on oltava kovalevy.

Toinen esimerkki johon tarvitset kovalevyä on että MS myös julkaisi muutama kk- sitten uuden käyttöliittymän/dashboardin ja jos sen haluaa käyttöön, niin eipä se pelkän muistikortin kanssa onnistu. Pelien päivityksiin ois hyvä olla myös kovalevy, koska aika pian tuollainen 256 muistikortti käy ahtaaksi.

Mielestäni arcade on tuon kovalevyn puuttumisen takia vähän turhan rampautettu laite, eikä sun montaa kymppiä enempää tarvitse sijoittaa, niin saat pron.

Mikäli budjetti on tiukka, niin etsi vaikka käytetty 60gb tai edes 20gb malli, mutta kannattaa toki tsekata että takuu on voimassa, kun nuo boxit tuppaavat "vaatimaan omaa saksan lomareissuaan" jossain vaiheessa. (Joo mä olen katkera, kun en saanut MS:ltä edes pyytämääni vikaselvitystä, kun boxini hajosi. Eivät suostuneet hajoamisen syytä kertomaan, vaikka soitin perään...vaihtoivat vaan laitteen:) )

Käytettyjä 360:siä on nykyään netti väärällään, joten voi saada edukkaastikin.

Eipä tuolla Amazon.co.uk myytävillä koneilla paljoa hintaa ole.

Xbox 360 Console (60 GB Hard Drive) £159.99 (166.48) ja siihen rahti päälle. Täällä jengi on vetänyt tuolta Pleikkareita eikä rahti ei näytä olevan hirvittävä.

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=61512

Edit:

Suosittelen kyllä hankkimaan vähintään 60 GB mallin, koska 20 GB täyttyy todella nopeasti. Uuden käyttöliittymän parhaita juttuja on pelin siirto kovolle, mikä mm. vähentää koneen melua ja palkitsee äänimaailmaa arvostavan pelaajan. Itseä ainakin harmittaa tilanpuutteen vuoksi pelien poistaminen ja uudelleen kopsaus.

:S

Viimeksi muokannut moderaattori:

Itse lähtisin ehkä ostamaan tuolta Amazonista Boksia, kun irtoaa 60 gian malli 180 eurolla postikuluineen. Ei todellakaan paha hinta.

Paljonko nuo kiintolevyt maksavat?

Tuolta lisätietoa tuosta tarjouksesta Arcaden omistajille. 20gb kovalevy ja 3kk Liveä 24,99 aloitusviestin mukaan, en tosin tiedä onko voimassa enää, mutta ilmeisesti on. Tosin itse kyllä laittaisin näillä halvan punnan aikoina ihan suosiolla paketin valumaan Amazonista, noin 180 postikuluineen ei ole kyllä väärin 60gb XO:sta ja parista pelistä.

Tuolta lisätietoa tuosta tarjouksesta Arcaden omistajille. 20gb kovalevy ja 3kk Liveä 24,99 aloitusviestin mukaan, en tosin tiedä onko voimassa enää, mutta ilmeisesti on. Tosin itse kyllä laittaisin näillä halvan punnan aikoina ihan suosiolla paketin valumaan Amazonista, noin 180 postikuluineen ei ole kyllä väärin 60gb XO:sta ja parista pelistä.

Tilasin vuoden vaihteessa tuon tarjoussetin: 20Gb kovalevyn ja 3kk liveaikaa 24,99. Eli vielä pitäs olla voimassa tuo tarjous. Jos Suomesta haluat niin siihen verkkokaupan 169,90 arcadekonsoli, niin hinta yht. 194,89.

Ylös Bottom