Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

xbox 360 teevee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja scorn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

scorn

New Member
olen ajatellut ostaa xbox 360, mutta en oikein tiä et kuinka toi mun tv käy siihe.. eli mulla on tommone vanha matkatelkkari.. eli kai sillä pystyy pelaa, vaikka kuva olisikin huonompi kuin kunnon tv:ssä... ja anteeks jo nyt jos tämmösiä on ennenki kyselty, ite en kyllä löytäny mistää vastausta vaik monta tuntia oon ettiny, ja ajattelin si et tääl varmaa tiedetään... -.-

Vastaus: xbox 360 teevee

Nisupulla sanoi:
Minkänäköisiä liintäntöjä sieltä matkatelkkarista löytyy?
hmm.. mikähä toi on.. joku scartti toi varmaa on.. -.- sori en oikee tiä näistä.. siis toi on tommone vanha matkatv.. pleikkari kyllä käy siihe -.-

eikös nois melkei kaikis matkatv:is oo samat liitännät? ainaki vanhoissa

mitähän nuo tarkoittaa telkoissa nämä 720p, 1080i ja 1080p?

tiedän sen siis että esim. 720p on huonompi kuin 1080p.
miksei se oo vaan resona niiku vaikka 1200x700 vai onko noissa kaikissa sama reso ja eroo jotenki muuten? siis wtf joku valaskaa mua :confused:

wiltsu sanoi:
mitähän nuo tarkoittaa telkoissa nämä 720p, 1080i ja 1080p?

tiedän sen siis että esim. 720p on huonompi kuin 1080p.
miksei se oo vaan resona niiku vaikka 1200x700 vai onko noissa kaikissa sama reso ja eroo jotenki muuten? siis wtf joku valaskaa mua :confused:
720 => resoluutio on 1280x720
1080 => resoluutio on1920x1080
i perässä tarkoittaa että kuva on lomitettua (interlaced) ja p, että se on progressiivista.

Lloope sanoi:
720 => resoluutio on 1280x720
1080 => resoluutio on1920x1080
i perässä tarkoittaa että kuva on lomitettua (interlaced) ja p, että se on progressiivista.

juu kiitos paljon:cool: mutta kumpis sitten on parempi? lomitettu vai progressiivinen kuva?:( ;)

wiltsu sanoi:
juu kiitos paljon:cool: mutta kumpis sitten on parempi? lomitettu vai progressiivinen kuva?:( ;)

Progressiivinen näin yleensä. Silloin kuva tulee kokonaisena eikä lomitutettuna! Näin tosi lyhyesti sanottuna. :)

Riittää kun katsoo mikä on hintaero 1080i ja 1080p -televisioiden välillä. Aika huikea.

Ylös Bottom