Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Wireless Network Adapter - R.I.P. ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jukkauuno
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jukkauuno

New Member
Tänä aamuna mustat pilvet ilmaantuivat päälleni - xbox ei saanut yhteyttä verkkoon! Kävin läpi sen yhteyden testauksen ja se ilmoitti heti, että adapteria ei ole kytketty. Siellähän se mötikkä oli paikallaan ja sen USB-piuhakin oli kiinni. Koitin ottaa piuhaa irti ja laittaa uudelleen kiinni ja mötikässä vain välähti punainen valo ja sen jälkeen oli hiljaista. Tämän päälle normaalit uudelleen käynnistykset ilman adapteria ja adapterin kanssa ja tuo sama meininkin vain jatkuu. USB-piuhaa kiinnittäessä tuossa adapterissa vain vilkahtaa punainen valo ja sen jälkeen ei mitään.

Pitäisikö tässä alkaa katsomaan arkkua tuolle adapterille vai onko diagnoosini väärä? Onneksi olen ollut sen verran vainoharhainen kaiken lukemani perusteella, että olen säästänyt kaikki xbox-hankintojen kuitit. Jos vaikka saisi uuden adapterin ilman suurempia kädenvääntöjä :o

Vastaus: Xbox 360 Wireless Network Adapter - R.I.P. ?

...Ja kolmantena tuntina hän nousi kuolleista.

Pelailin tuossa sitten ilman verkkoa ja yks kaks siihen mötikkään syttyi se ihana vihreä valo. Henkimaailman juttuja, en ymmärrä :p

Nyt taas ilahduttamaan Vegasin kanssapelaajia uusilla kauniilla kasvoilla...

No nyt on taas tullut pelailtua enemmänkin ja tuo Wireless Network Adapter on alkanut temppuilemaan lähes joka käynnistyskerralla. Mystinen vika, meinaan tuo adapteri alkaa toimimaan kun sen kiinnittää ensin hetkeksi esim. läppärin usb-porttiin.

Täytyypä marssia Verkkokauppaan ja toivoa vian ratkeavan uuden adapterin myötä. Ei huvittaisi alkaa säätämään itse konsolin huollon kanssa...

Ookkonä koittanu eri USB-portteja? Meinaan, jos temppuilee kaikissa porteissa, niin eiköhän se palikka ole haiskana.

Joo, kaikki portit on kokeiltu.

Tässä tuleekin kiire, palikalla on 6kk takuu ja 6kk tulee ylihuomenna täyteen :D

Ylös Bottom