Tänä aamuna mustat pilvet ilmaantuivat päälleni - xbox ei saanut yhteyttä verkkoon! Kävin läpi sen yhteyden testauksen ja se ilmoitti heti, että adapteria ei ole kytketty. Siellähän se mötikkä oli paikallaan ja sen USB-piuhakin oli kiinni. Koitin ottaa piuhaa irti ja laittaa uudelleen kiinni ja mötikässä vain välähti punainen valo ja sen jälkeen oli hiljaista. Tämän päälle normaalit uudelleen käynnistykset ilman adapteria ja adapterin kanssa ja tuo sama meininkin vain jatkuu. USB-piuhaa kiinnittäessä tuossa adapterissa vain vilkahtaa punainen valo ja sen jälkeen ei mitään.
Pitäisikö tässä alkaa katsomaan arkkua tuolle adapterille vai onko diagnoosini väärä? Onneksi olen ollut sen verran vainoharhainen kaiken lukemani perusteella, että olen säästänyt kaikki xbox-hankintojen kuitit. Jos vaikka saisi uuden adapterin ilman suurempia kädenvääntöjä
Pitäisikö tässä alkaa katsomaan arkkua tuolle adapterille vai onko diagnoosini väärä? Onneksi olen ollut sen verran vainoharhainen kaiken lukemani perusteella, että olen säästänyt kaikki xbox-hankintojen kuitit. Jos vaikka saisi uuden adapterin ilman suurempia kädenvääntöjä