Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

xbox cd:n kuuntelu puutteet

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

! Halo hullu !

New Member
Mua alkaa välillä ärsyttää ku xboxilla ei voi kelata sitä biisiä etee tai taakke päi psx:säki voi kelata mua ihmetyttää miten on voinu niin tärkeä juttu unohtuu!:mad:

Mitä mieltä te olette?

Kirjoittaja on peelo (tästä se vasta sota syttyy...), viesti on väärällä alueella ja tästä on puhuttu jo miljoona kertaa. Mikä voisi olla paremmin?

Kyllä mä ainaki sillon kuuntelen levyjä xboxilla ku esim. Mankka on rikki tai levy on vaan lainassa nii mä tallennan ne biisit xboxille!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Ilmeisesti mä olen aika palikkajätkä, kun en nyt tajua tuota sinun kommenttijasi. :confused:
Nii siis mä sanoin että lue toi mun kommennti 1 sivulta iha alhaal! Nii et en mä muuten sillä kuuntelis mutta ku jos on joku levy esim. Lainassa ni voi tallentaa xboxille tai jos mankka on paskana! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Nii siis mä sanoin että lue toi mun kommennti 1 sivulta iha alhaal! Nii et en mä muuten sillä kuuntelis mutta ku jos on joku levy esim. Lainassa ni voi tallentaa xboxille tai jos mankka on paskana! :D

! Halo hullu !

Itse kuuntelen musiikkia joko koneelta, Boxilta tai CD-soittimella (siis kannettavalla), joka on kiinni televisiossa.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom