Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox headset / communicator - ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaakkimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jaakkimo

Turboahdettu uutishirvi
Ylläpitäjä
Heipsan!
Seuraavanlainen ongelmanpoikanen nyt valtasi mielen. Eli: Otin tässä joku aika sitten Xbox liven sellaisella ilmaisella kahden kuukauden lipukkeella, joka tuli Outrun 2:en mukana. Noh, luonnollisesti tässä vaiheessa minulla ei ollut headsetiä olemassakaan, ja kun 2kk:n tutustuminen päättyi, otin liven vuodeksi eteenpäin xboxin oman dashboardin kautta, kerran kuussa maksettavaksi. Tämä siksi, että kerralla ei ollut enempää rahaa ja näin netissä kaupan mad catzin headcom-kuuloke-mikki-juttua jonka suunnittelin hommaavani. No, sen teinkin ja nyt hoksasin, että perhana tuohon tarvii vielä jonkun välikappaleen ja tuo on tavallaan vain "replacement"-kuulokeosa. Nyt minulla on tuo tyhjän panttina eikä vieläkään toimivaa ääniyhteyttä liveen. Eli onko kellään hajua, voiko mistään saada tahi ostaa tuota välimotukkaa (communicator-osa?), koska tuon headcomin palauttaminenkaan ei enää onnistu. Ja tuo maksoi 12 euroa, joten kovin kismittäis jos hukkaan menisi tuo. Onko ainut vaihtoehto tilata tuommonen xboxin virallinen communicator-juttu joka maksaa 25 euroa ja pitäisi tilata jostain muusta kaupungista 14 euron postukuluilla, jolloin hinnaksi tulisi 40 euroa, joka on melkein jo sen starter kitin hinta, vaikka itse liven olen jo maksanutkin. Osaako kukaan neuvoa? :( Sietämätön tilanne.

Vastaus: Xbox headset / communicator - ongelma

Itsekin maksoin tuosta Mad Catzin turhasta ja heikkolaatuisesta tuotteesta muutaman euron. Mitään käyttö sille ei taida löytyä :mad:

Vastaus: Xbox headset / communicator - ongelma

Yksi vaihtoehto on ostaa Starter Kit, myydä vuosi peliaikaa ja ottaa uusi Communicator käyttöön. Varmasti hyvät rahat saat tuosta pelivuodesta, kunhan löydät ostajan, joita pitäisi löytyä. Esim. täällä voi kaupata sitä tai vaikka Huuto.netissä.

Ylös Bottom