Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox lämpöongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jode007
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jode007

New Member
Olisiko mitään hajua mikä voisi mättää omassa Xbox360 konsolissani.

Ikää on vasta 6kk ja nyt on jo vähän ongelmaa jotain nykyään pelaat vaikka halo 3 2h-4h niin kone näköjään kuumuu jo sen verran että kuva välillä pelatessa tilettää 2s välein ja fps droppia tapahtuu yleensä jos pelaajia on 2 tai yksinkin jopa joskus.

Olen yrittänyt kokeilla konsolia pitää pysty tai vaaka asennossa ei tahdo olla apua siitäkään.

Apuja nyt ihmiset pyydän! :)

Kiitos! :)

Vastaus: Xbox lämpöongelma

Olisiko mitään hajua mikä voisi mättää omassa Xbox360 konsolissani.

Ikää on vasta 6kk ja nyt on jo vähän ongelmaa jotain nykyään pelaat vaikka halo 3 2h-4h niin kone näköjään kuumuu jo sen verran että kuva välillä pelatessa tilettää 2s välein ja fps droppia tapahtuu yleensä jos pelaajia on 2 tai yksinkin jopa joskus.

Olen yrittänyt kokeilla konsolia pitää pysty tai vaaka asennossa ei tahdo olla apua siitäkään.

Apuja nyt ihmiset pyydän! :)

Kiitos! :)

Ensinnäkin väärä osasto, tuolla on ihan se Xbox360 osastokin. Ota boksi pois kaapista jos se semmoisesta on, viritä tuuletin puhaltamaan boksiin, osta lisätuuletin. Noilla saa vähän hillittyä lämpenemistä.

Nuitten lisätuulettemien kanssa kannattee olla varuillaan, koska mitä olen jostain lukenut niin jotkin saattavat vain auheuttaa lisää ongelmia. Varsinkin jos lisätuuletin käyttää samaa virtalähdettä/muuntajaa/taimitävaan, se saatta ylikuummentaa muuntajaa tai sitten virtaa ei riitä itse koneelle.

Oletko mahtanut asentaa halo3:sen kovalevylle:confused: jos oot niin vika johtuu siitä.

Ylös Bottom