Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Liven sähköpostin vaihto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kond
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kond

New Member
Eli mietin tässä, että tekisin uutta "meseä", kun vanha alkaa jo nolostuttaa, joten mietin että teen tässä uuden tilin ja samalla uuden sähköpostin meseä varten ja uuden Windows Live tilin samassa.

Ongelmana on siis se, että minulla on kaksi WL tiliä, toinen jota käytän mesettämiseen ja toinen Xbox Livessä. Tarkoitus olisi siis vaihtaa tuo XBL s-posti toiseen ja linkittää uusi mese samaan tiliin kuin XBL.

Ja kai kaikki minun gamertagin tilastot (achievementit, Microsoft pointsit yms.) pysyy ennallaan sähköpostin vaihdon jälkeen?

Eli suoraan: tapahtuuko mitään XBL-tililleni, jos vaihdan sähköpostiosoitetta?

Helppo kysymys, mutta tuo gamertag juttu vähän huolettaa.

Vastaus: Xbox Liven sähköpostin vaihto

Vaihdoin oman Windows Live ID:ni sähköpostiosoitteen taannoin, ja edelleen pelailen samalla gamertagilla.

Oisko tätä mitenkään mahdollista vaihtaa ilman salasanaa koska en xbox live s-postin salasanaani muista?

^ Sama ongelma täälläkin, kai pakko laittaa viestiä tukeen ? Live-nickin sposti kun on ollut käytössä jokusia vuosia sitten, ja nyt ei tosiaan pysty enää salasanaa muistamaan.

JA MENEE SIINÄ SIVUSSA REACHIN HELPOT 3000c saamatta. Siihen kun riittäisi että liittyy Bungien sivuilla oleviin juttuihin jne. Joka tietty tarvitsee Live ID:n passun.

Itse kyllä muistan salasanan, mutta sähköpostini joka on livessä ei ole enää olemassa, jos luon hotmailiin uuden emailin ja vaihdan sen siihen niin häviääkö ostamani pelit ja online passit? Tuohon en löytänyt vastausta.

Itse kyllä muistan salasanan, mutta sähköpostini joka on livessä ei ole enää olemassa, jos luon hotmailiin uuden emailin ja vaihdan sen siihen niin häviääkö ostamani pelit ja online passit? Tuohon en löytänyt vastausta.

Ei häviä. Pitää vain odottaa 30 päivää ennen kuin sen uuden osotteen voi vaihtaa, siis jos nyt luot uuden spostin. Jos on joku vanha hotmaili niin sen voi vaihtaa heti.

Ylös Bottom