Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox need service?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarnath
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sarnath

New Member
Pelailin tuossa Rallisporttia, lopetin pelaamisen ja otin levyn pois. Xboxin ruudulle tuli ilmoitus "Your Xbox need service" tai jotain vastaavaa, siinä myös kehotettin ottamaan yhteyttä johonkin korjaajaan eli mitä teen? Tuo ilmoitus tuli ensimmäistä kertaa miunlle. Onko kokemuksia?

Hahahahaa :D Mä kun luulin että tää "Your Xbox need service"-juttu on legenda, mutta jos noin todella kävi niin ota yhteyttä siihen myyjään/myymälään josta Boxisi ostit, ja kysy mitä pitäisi tehdä. Muuta en osaa sanoa.

Empä tajunnut katsoa numeroa yläreunasta...perkale...
Otin kyllä pelin levyn aika nopeasti (ehkä liiankin) pois niin uskoisin sen kyllä olevan syy.

Jos tekee vielä jatkossa niin pitää katsoa numero ja ottaa yhteyttä jonnekkin ;).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle_V1.2
"Jos jotain on mennyt käsille ja Xbox käynnistyessään tuikkaa ruutuun 'Your Xbox needs service' ruudun..."

Niin? Yleensä noita ilmoituksia tulee modauksen yhteydessä ja jotain on todellakin mennyt kädelle silloin :rolleyes:

Ainakaan minä en ala modailemaan Xboxiani, liian riski altista. Sitten kun ei saakkaan korjattua, niin kappas, taas menee sellaset 300 euroo uuteen Boxiin, ja tallennuksetkin on yhtäkkiä hävinneet jonnekkin :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Ainakaan minä en ala modailemaan Xboxiani, liian riski altista. Sitten kun ei saakkaan korjattua, niin kappas, taas menee sellaset 300 euroo uuteen Boxiin, ja tallennuksetkin on yhtäkkiä hävinneet jonnekkin :p

No jos et itse osaa niin eipä noi asennukset paljon maksaa..yleensä jotain 50e takuulla. No yleensä jos itse onnistut asennuksessa tekemään, sen pystyy korjaamaan koska harvemmin koko boxi menee paskaksi..ja nussaisempa pilkkua ja kerron että jos sä haluat, sä voit ostaa uuden boxin ja laittaa wanhan kovon siihen ja kaikki savet on tallessa :)

Pelailin tässä rauhallisesti Ampedia, ja etsin hiljaa lumiukkoja. Kuulin juuri lumiukon naurun, kunnes... ZUM! Telkkari kuva Xbox kuvan tilalle... ZUM! Ruutuun musta kuva, jossa vihreällä tekstillä varmaan 7 eri kielellä: Your Xbox need Service :D

Numero oli muuten 21. Pitääkin kattoo tuolt et mitä se meinaa. Toivottavasti ei uudestaan tule samanlaisia ilmoituksia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kurdt

nussaisempa pilkkua ja kerron että jos sä haluat, sä voit ostaa uuden boxin ja laittaa wanhan kovon siihen ja kaikki savet on tallessa :)

Ei onnistu ihan noin helposti. Jokainen kovalevy on lukittu ja se saa unlockattua vain alkuperaisellä konsolilla. Jos vaihtaa koneista myös eeprommin niin sitten se toimii, mutta eepromin vaihto on jo hieman vaativampi operaatio. Uuden kovalevyn asentaminen xboxiin onnistuu helpommin, koska kovoa ei ole lukittu.

Ylös Bottom