Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX pc näyttöön?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

selppo

New Member
miten liitän xboxin pc:n näyttöön? mitä lisälaitteita tarvitaan? huononeeko kuvanlaatu? mulla on litteä(TFT) näyttö.
 
Tsekkaapa tuo viereinen threadi läpi (progessive scan xboxiin). Siellä keskustellaan tästä samasta aiheesta. VGA-signaalin saa tällä kaapelilla: http://www.x2vga.com/


Arvosteluja löytyy tuon sivuston linkkien takaa. Kovasti on kehuttu!


Sulla täytyy tosin tuota käyttäessä olla jenkki- tai japsimallinen xbox. En todellakaan ymmärrä miksi tämä ominaisuus poistettiin euro-versiosta. Euro-koneessa tuo laite toimii kyllä, kun eeprom on muutettu ntsc-tilaan. Modatuissa koneissa tuo muutos on helppo juttu, mutta tällöin et voi käyttää Live-palvelua. Itse päädyin myymään PAL-koneen pois ja tilasin jenkkimallin. Pelitkin on halvempia :)

Toisaalta kyllähän boksin saa monitoriin kiinni jollain laitteella, joka muuttaa normaalin signaalin vga-signaaliksi, mutta tällöin kuvanlaatu on kuulemma susi. Jotkut taas käyttää jotain kuvankaappauskorttia eli kierrättää kuvan PC:n kautta, mutta sekin kuulostaa mun mielestä älyttömältä kikkailulta.

Itse olen käyttänyt USA-mallista GameCubea VGA-liitännällä jo kauan. Kuva on CRT-näytöillä mahtava, mutta LCD-näytöillä kuvassa näkyy outoja juovia. En tiedä mistä se johtuu (ehkä epästandardista resoluutiosta)....

Mutta tosiaan.. keskustelua kannattaa varmaan jatkaa
täällä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom