Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja junnu20
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

junnu20

New Member
Eli ajattelin ostaa xboxin (pleikkarin kaveriksi) ja haluaisin tietää että kannattako se vai ei? :)

nyt vasta kiinnostus rupesi heräämään Xbox:in ostoon kun peli listalle ilmestyi Half-life 2 ja CS....
tietystihän niitä on muitakin pelejä mutta haluaisin tietää että esim. kestääkö dvd-asema pidempään kuin pleikas? ja muuta tuollaista teknistä asiaa... (Jos joku älysi mitä tarkoitan niin saa vastata, tietysti myös ne jotka eivät tajunneet saavat vastata)

No etpä paljon erikoista saa jos ps2:sen rinnalle boxin ostat. Modattu boxi onkin sitten jo eri asia ja silloin boxin osto on perusteltu :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
No etpä paljon erikoista saa jos ps2:sen rinnalle boxin ostat. Modattu boxi onkin sitten jo eri asia ja silloin boxin osto on perusteltu :p

Köh... Ja seuraavaksi voisit antaa ne perustelut, miksi et saa mitään erikoista jos hankit boxin rinnalle?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Köh... Ja seuraavaksi voisit antaa ne perustelut, miksi et saa mitään erikoista jos hankit boxin rinnalle?
Tarkotin pelejä, moni peli tulee kummallekin konsolille

Puolivakava kaava:
Jos on PS2, osta Cube
Jos on Xbox, osta Cube
Jos on Cube, osta PS2 tai Xbox oman maun mukaan

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Tarkotin pelejä, moni peli tulee kummallekin konsolille

Puolivakava kaava:
Jos on PS2, osta Cube
Jos on Xbox, osta Cube
Jos on Cube, osta PS2 tai Xbox oman maun mukaan

Minä ainakin löydän molemmille (ps2 ja xbox) sellaisia pelejä, että ne molemmat on oltava ennemmin tai myöhemmin. Xboxille löytyy esim. Halot ja pleikkarille esim. Metal gear solid 3 ja PES 3. Ja lisää löytyy. Ja onhan xboxilla live, mikä on sinänsä jo melko huomattava plussa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Minä ainakin löydän molemmille (ps2 ja xbox) sellaisia pelejä, että ne molemmat on oltava ennemmin tai myöhemmin. Xboxille löytyy esim. Halot ja pleikkarille esim. Metal gear solid 3 ja PES 3. Ja lisää löytyy. Ja onhan xboxilla live, mikä on sinänsä jo melko huomattava plussa.

No joo, mutta PS 2:llakin pääsee pelaamaan online pelejä ja Ps2 online pelit vaikuttavat kiintoisammilta. MGS3, GT4 ja muut, mutta ei jatketa tätä täällä.
XB on kannattava ostos. Halvallakin sen saa ja pelit ovat laadukkaita. Tulossa olevat 3-d FPS räiskinnät kiinnostavat.
XB:n DVD asema kestää (ainakin minulla) hyvin. Ei ole kone yskinyt, vaikka välillä väittää, ettei sisässä ole XB peliä tai peli on naarmuinen tai likainen vaikka ei ole. Resetoimalla kerran tästä on kuitenkin päästy.

Sanoisin, että kannattaa hommata Xbox jos arvostat first person shootereita ja Gamecube jos arvostat seikkailupelejä.
Siinä lyhyesti. Mieti minkä konsolin peleistä pitäisit eniten ja valitse sitten.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Sanoisin, että kannattaa hommata Xbox jos arvostat first person shootereita ja Gamecube jos arvostat seikkailupelejä.
Siinä lyhyesti. Mieti minkä konsolin peleistä pitäisit eniten ja valitse sitten.

Hanki kaikki jos tykkäät peleistä.

Ainakin minä olen ihan tyytyväinen boksiin ollut. Hyviä pelejä kasvaa puissa, vaikkei minulla niitä paljon olekaan.

Jos löytyy vielä laajakaista ja luottokortti ja moninpelaaminen kiinnostaa, niin Xbox kannattaa ehdottomasti hankkia.

Joo, ajattelin tosiaan hankkia xbox:in koska sille tulee monia tosi hyviä räiskintä pelejä :) cuben pelit on liian tasohyppelymäisiä...
No pitää vaan yrittää saada jostain rahaa xbox:n ostoon. (se onkin jo vähän vaikeampaa)

Ylös Bottom